Gå til innhold

Isolaboka


Isola

Anbefalte innlegg

Håper du har en strålende første dag i ny jobb! Spennende!

Det høres jammen ut som dere hadde en fin helg. Kos med gode middager i godt selskap!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem:

:klem: tilbake til deg!

Vi var også 6 dager på Gjendebu, og gikk toppturer derifra - det var fantastisk det!!! :hoppe:

Jotunheimen er jo bare :tommel:

Nå har vi akkurat kommi hjem fra en deilig skogstur :)

:sikle: Maten du lagde høres heeeeeeeeeelt :sikle: ut....

Så herlig med Jotunheimen, har veldig lyst til å dra dit også!

Maten ble veldig god! ;):klem:

Lykke til imorgen på ny jobb da =)

Tusen takk! :klem:

Håper du har en strålende første dag i ny jobb! Spennende!

Hjertelig takk! :klem:

-oOo-oOo-oOo-oOo-

Første dag på ny jobb i dag, og det virker veldig bra. Mye nytt og lære, men kommer nok inn i det etter hvert. Som regel går det ganske kjapt. ;)

Virker som en hyggelig gjeng som jobber der!

Litt vondt i hodet i dag da, mye info! :ler:

Mannen kom hjem og lagde mat og spiste sammen med meg i stad, også måtte han dra igjen. Han har en oppgave som må leveres før han drar, så han må jobbe med den. Utrolig kjipt.. :tristbla: Men heller at han er her enn i et annet land!

Ha en flott mandags kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille venn! :klem:

Er jo litt kjedelig at mannen må jobbe med oppgaver da, når han endelig er hjemme. Men som du sier, det må jo være bedre det enn at han er på andre siden av jorda!

Så spennende med ny jobb da! Håper du kommer til å stortrives der!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Isola var bare sånn derre isoleringsgreier jeg. Sånne gule som ser så myke ut men som man ikke må ta på av en eller annen grunn... har lurt på nicket ditt, men tenkte at du sikkert hadde dine grunner. Nå fant jeg det ut da  :ler:

Det fant jeg også ut i går da naboen driver å renoverer huset sitt utvendig :ler:

Spennende at du har begynt i ny jobb Isola. Blir artig å høre hvordan det går fremover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med mannens oppgaver, men det er jammen godt at han kan få jobbet med dem her, i alle fall!

Håper du har hatt en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann gørls! :vinke:

Koselig at dere har holdt liv i dagboka for meg. :kose:

Vært en busy uke. I tillegg til ny jobb har jeg vært småsyk hele uken (vært på jobb da), også var det siste uka mannen var her.

I går dro han igjen... :sur: 2 måneder og 4 dager til han er tilbake! :grine:

Første uke i ny jobb har vært hektisk, masse å lære! Men ærlig talt så virker det veldig bra, har stor tro på at jeg kommer til å trives. Og at jeg kommer til å få den utfordringa jeg trenger etter hvert. :)

Savner dere pandaene altså? Skal jeg bytte tilbake eller???

På torsdag hadde jeg og mannen en kjærstekveld, den kvelden var del av 1-års bryllupsgaven fra meg.

Først var vi på Nytt på Nytt. Hørte dere latteren min på tv eller? ;) Det var veldig artig å være på det ! Han svensken var ganske kjip da, men ellers utrolig bra. Og mye blir jo klippet bort før det kommer på tv.

Skal helt klart dra igjen, koster jo ikke mer enn en kinobillett!

Etter Nytt på Nytt dro vi på Nodee og spiste 4-retters middag. Nyyyyydelig mat, vi storkoste oss!

Deilig med en sånn kveld altså.

Ha en fin søndagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at mannen har reist igjen! :klem: Vet litt for godt hvordan akkurat det føles. :grine: Du får bare begynne nedtellingen og sørge for å ha masse å gjøre.

Det høres i alle fall ut som dere hadde en veldig koselig kveld på tirsdag. Moro med sånt innimellom, og særlig godt når man vet at man skal være fra hverandre i lange tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du løper rundt og sprer feel-good ja :-D

Ja, tenkte den kom mer til nytte i flere dagbøker enn bare min ;)

Og så var det jo for at stalkeren min skulle få plukke opp et enkelt spor :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går dro han igjen... :sur: 2 måneder og 4 dager til han er tilbake! :grine:

Ååååhhhhh, vi skal få tiden til å gå sååååå fort skaddu se :kose:

Hvor bestiller man egentlig billetter til Nytt på Nytt???

Dit kunne jeg tenke meg også. Før eller seinere må man jo ta Jon Almås i nærmere øyensyn :sjarmor:

Og før jeg slenger meg på sofan......elsker den nye avataren din :klem:

God bedring snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så søte dere er! :klem: :klem: :klem:

Mye å gjøre på jobb for tida, og mye ellers også. Så det blir dessverre lite KG-tid.

Utrolig kjedelig at mannen er borte altså, men - må jo bare tenke positiv!

8 uker og 1 dag til han er hjemme igjen. :)

Har også kjøpt gave jeg skal sende til mannen, han savner kona si og Norge veldig mye. ;) Kjøpte en Moods of Norway t-skjorte (500,- :overrasket: ), et Fri Flyt blad, melkesjokolade, firkløver og filmen Uno.

I går kjøpte jeg sånn ferdig frankert eske som jeg skal sende det i.

Var ganske stor den esken, så det jeg har kjøpt foreløpig ser litt stusselig ut. :ler:

Har noen gode idéer på andre ting jeg kan sende til han? Det skal helst ikke veie så mye eller koste så mye.. Flott om dere kan hjelpe meg litt! :kyss:

Hvor bestiller man egentlig billetter til Nytt på Nytt???

Dit kunne jeg tenke meg også. Før eller seinere må man jo ta Jon Almås i nærmere øyensyn  :sjarmor:

Ikke så dumt det, nei! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_dorian_charm.gif' alt=':sjarmor:'> Du bestiller det her

I dag er jeg slapp og trøtt, og veeeeldig godtesyk.. (mensen..)

Ha en fin mandagskveld gørls! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg slapp og trøtt, og veeeeldig godtesyk.. (mensen..)

Den fikk jeg besøk av å i går også, men stussa så fælt på det siden jeg alltid er illsint dagen før. Og på lørdag var jeg (sånn som jeg da stort sett er asså :ler: ) blid som ei sol :smilbla:

Så siden syklusen min nå ble litt klussa til siden jeg ikke fikk bitchedagen min dagen før dagen så avtalte jeg og sambo at jeg får litt ekstra å gå på resten av uka. Samtidig som han skal tråkke med lette føtter til den er borte igjen. For en mann :ler:

Håper det er bra med deg midt i stresset snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hva kan passe bra å sende av gårde? Hva med et fint bilde av dere to, eller bare av deg, eller av et sted dere har vært og som gir gode minner? Det er billig og lett og lite. Eller kanskje til og med et lite mini-album? En CD? (gjerne egen-brent med en kombinasjon av favoritt-musikk) En liten liste over ting dere kan gjøre når han kommer hjem? :sjarmor: Er det noen annen mat han liker og savner? En bit spekepølse hadde min mann for eksempel blitt veldig glad for. En mini-flaske med aquevit? En bok? Mye bra i pocket som ikke koster all verden. Lars Monsen har jo diverse og "Alt jeg ikke lærte på skolen" av Erling Kagge var veldig populært her i heimen.

Det er sent, så der slutter dessverre fantasien min akkurat nå. Håper det var til litt hjelp.

Godt du har mye å gjøre, så de neste 8 ukene kan gå så fort som mulig. Det må ha vært et tøft år dette her, så mye som dere har vært fra hverandre. Tenk på at dette er siste etappe, i alle fall!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...