Gå til innhold

Isolaboka


Isola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke akkurat vært veldig aktiv her i det siste... :sjenert: Sorry!

Tuuuusen hjertelig takk for hilsener; Gullet26, tommeline, Ithaca, Svimle, Fjellrypa, Toblerone, TT, shatika og F&b! :kyss:

Ikke alle jeg vet hvem er, men velkommen inn i dagboka mi!

Mannen min er hjemme hos meg! :hoppe: Han kom den 26. august. :hjerte: Også drar han igjen lørdag i neste uke da.. :(

Torsdag i forrige uke dro vi på Hardangervidda og kom hjem i går,gått fra hytte til hytte.

Ikke så veldig heldig med været da, men fikk iallfall fint vær første og siste dagen. Vi gikk totalt 4 etapper, og de var hver på ca 5 - 8 timer i gåtid. Hadde to netter på en hytte (pga dårlig vær), ellers overnatta vi bare en natt på de andre hyttene.

Nest siste dagen var vi skikkelig uheldige med været. Bannet litt når det blåste så utrolig mye (vindkast som flytta meg), og det var selvfølgelig motvind, også regnet det masse i tillegg. Og bare 6 timer igjen å gå (uten pause) til neste hytte… Masse myr over alt.. Lurte noen ganger på hva jeg drev med da gitt.. :ler:

Men alt i alt hadde vi en fin tur! Er deilig å gå i fjellet.

Ellers har jeg fått meg ny jobb! Begynner i den på mandag. Er ganske spent, men tror det skal gå fint. :)

Og i morgen skal jeg til tannlegen.. :redd: Gleder ikke meg akkurat til det, men er vel noe man må gjennom.. ;)

Håper alt er bra med dere!

Lurte bare på en ting egentlig: Er du Isola takshingel (eller hvordan det nå skrives..) eller er du i sola?  :sjenert:

Jeg er rett og slett i sola (ikke sånn tak-dingseboms), en solstråle! :Hehe:

Ha en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så deilig det må være å ha mannen hjemme!! :hjerte:

Skjønner at du ikke gidder å være her da ;)

Høres herlig ut med fottur på Hardangervidda. Jeg har også lyst til å gjrøe slikt. Men ikke har jeg helse til det, og ikke har jeg mann som liker sånt (og jeg har sikkert bare lyst fordi jeg ikke kan :lol: )

Nyt dagene I sola (hihi)!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med mannen hjem igjen! Høres fint ut med hytte-til-hyttetur. Slev om ikke været var det beste... I Sola ikke i sola... :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare innom fordi jeg digger avataren din :klem:

:ler: Så koselig! Har bytta litt de siste dagene da, så vet ikke om jeg har den samme nå.. Takk for besøk i dagboka mi! :kose:

Høres herlig ut med fottur på Hardangervidda. Jeg har også lyst til å gjrøe slikt. Men ikke har jeg helse til det, og ikke har jeg mann som liker sånt (og jeg har sikkert bare lyst fordi jeg ikke kan :lol: )

Nyt dagene I sola (hihi)!

:ler: Kan nok være det er derfor du har lyst ja. ;)

Skal nyte dagene i sola jeg.. :icon_lol:

Så kjekt med mannen hjem igjen! Høres fint ut med hytte-til-hyttetur. Slev om ikke været var det beste... I Sola ikke i sola... :ler:

Ikke akkurat I sola der nei.. :ler:

trengte den kosen  :grine: bare kaos om dagen

Uff vennen, utrolig kjipt det der altså! :troest::klem:

-oOo-oOo-oOo-oOo-oOo-

Mye moro med nicket mitt gitt! :ler:

I dag har jeg vært hos tannlegen.. Lenge siden sist, men jeg hadde NULL HULL! :mrgreen::danse:

Strålende fornøyd med det altså!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, herlig med mannen hjemme og fjelltur på denne tiden er jo supert. Synd dere ikke fikk bedre vær, det gjør jo mye. Vi skal på tur neste helg, og jeg gleder meg veldig til det. Satser på at vi får godværet, for vi satser på telt og det kan bli litt vått hvis det regner 4-5 dager i strekk....

Så spennende med ny jobb, da! Gratulerer og lykke til på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den avataren du har nå ja... :hoppe:

Vi skulel egentlig gå Hardangervidda i sommer vi og, men vi koste oss så fælt på hytta på fjellet så vi tok heller noen dagsturer derfra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Isola et reiseselskap å?? :klø:

Sikkert kjempegodt å ha mannen hjemme igjen, hvertfall for en stund. Det er deg vel forunt :klem:

Håper dere får en fin helg snuppa :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde Isola var bare sånn derre isoleringsgreier jeg. Sånne gule som ser så myke ut men som man ikke må ta på av en eller annen grunn... har lurt på nicket ditt, men tenkte at du sikkert hadde dine grunner. Nå fant jeg det ut da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Toblerone - Takk! :) Er ikke noe snilt å komme innom her og friste meg med sjokolade da.. :ler:

Fjellrypa - Var ikke helt heldige med det været, nei. Men, men - shit happens. ;) Alt i alt hadde vi en flott tur! Håper dere blir mer heldig med været neste helg, ja. Spesielt kjipt med dårlig vær når man ligger i telt! Hadde med telt vi også, men det ble hytte hver natt gitt..

Lamadama - Så gøy! :hoppe: Er jo flott å ta dagsturer også! Tror det blir mer det neste gang, iallfall lenger tid på hvert sted. For nå gikk jo dagene for det meste med til å gå.

Gullet26 - :klem: Tusen takk for rosa, ble helt rørt jeg! :smile: Har så utrolig vondt av deg, og tenker masse på deg! :troest:

~Alwa~ - så koselig å se deg igjen! :hoppe: Tror noen nevnte at det var et reiseselskap en gang også, ja. :ler:

Ithaca - er nok noe isoleringsgreier også ja. Jeg tok nicket fordi jeg vet faktisk om en liten jente som heter Isola, så synes jeg det var ganske så fint. :smilorange:

----

Har hatt en finfin helg med familiebesøk, godt selskap, god vin og nydelig mat! :Hehe:

I dag har jeg laget en nyyyydelig marinade til indrefilet av svin, så det ligger nå og godgjør seg i marinaden. Får nemlig besøk av et vennepar som skal komme på middag i dag.

Mannen driver og jobber med oppgave, han har nemlig 2 oppgaver som må leveres før han drar tilbake til det store utland - så han har nok å gjøre!

Og så fort jeg er ferdig her inne skal huset shines... :husarbeid:

Mannen sa jeg skulle vente med det til han kom, så han kunne hjelpe til. (snille mannen! :kys_2: ) Men selvfølgelig skal han få slippe det.

Han skal få lov til å hjelpe til med å ta akvariet da... ;)

I morgen er første dag i ny jobb. Jeg grugleder meg veldig! Spent på hvordan det kommer til å bli der...

Skal prøve å rekke innom dere før jeg må ta fatt på dette rotehuset.. ( :sur: )

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også 6 dager på Gjendebu, og gikk toppturer derifra - det var fantastisk det!!! :hoppe:

Jotunheimen er jo bare :tommel:

Nå har vi akkurat kommi hjem fra en deilig skogstur :)

:sikle: Maten du lagde høres heeeeeeeeeelt :sikle: ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...