Gå til innhold

Isolaboka


Isola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er veldig skeptisk til måten du spiser Smil på, bare så det er sagt. Men det hender en sjelden gang at jeg klarer å skille sak og person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svimle - takk for det! :klem: Og gratulerer som første i den nye boka mi! :ler:

Duracell - Så koselig at du stakk innom!

Kvinneguden - Håper du kan se forbi min motstridende måte og spise Smil på (som forresten er den eneste rette måten), og skjønne at jeg innerst inne faktisk er en veldig snill jente! :mrgreen:

Ithaca - Jepp, sletta den gamle. Ble visst litt mye detaljer etter hvert, så da ble det en ny start! Takk for at du kommer og besøker meg!

-oOo- -oOo- -oOo-

Da har jeg vært og trent Streetjazz (dansing), er så utrolig gøy! :danse:

Mannen (snart gift 1 år) er i utlandet for tiden - laaaaangt borte - men om 11 dager kommer han tilbake en tur! :hoppe: Han blir hjemme 3 uker før han drar igjen, tilbake for godt i slutten av november. :sjarmor:

Så er litt gressenke til tider gitt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[Kvinneguden - Håper du kan se forbi min motstridende måte og spise Smil på (som forresten er den eneste rette måten), og skjønne at jeg innerst inne faktisk er en veldig snill jente! :mrgreen:

Nei, jeg liker aldri dem jeg ikke er helt enig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ny bok, jo! Velkommen tilbake, jeg har savnet deg i sommer!

:klem:

Håper ikke mannen forsvinner helt for godt i november. Han kommer vel tilbake om en stund igjen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Iiiiisoooolaaaaaa *rope sånn litt forsiktig*

Lurte bare på en ting egentlig: Er du Isola takshingel (eller hvordan det nå skrives..) eller er du i sola? :sjenert:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...