Gjest Svimle Skrevet 26. september 2006 #61 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg har vel egentlig ikke noen ideer til hva du kan sende.. Jeg sendte en gang til mannen min (før jeg flyttet hele landet til ham), en bomullsdott som jeg sprayet parfymen min på, og la i en søt pille-eske. Luktet parfyme i hele oppgangen hans visstnok Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 28. september 2006 #62 Del Skrevet 28. september 2006 Den med parfymen var kjempesøt da! Og Fjellrypa er jo et oppkomme av gode ideer... Aner ikke hva du kan sende jeg, jeg lar ikke mannen min reise bort jeg så... Vi skal nok hjelpe deg med å få tida til å gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. september 2006 #63 Del Skrevet 28. september 2006 bilde av deg selv??en brent cd me sanger han liker godt?? hmmmm eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 30. september 2006 #64 Del Skrevet 30. september 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. oktober 2006 #65 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #66 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har vel egentlig ikke noen ideer til hva du kan sende.. Jeg sendte en gang til mannen min (før jeg flyttet hele landet til ham), en bomullsdott som jeg sprayet parfymen min på, og la i en søt pille-eske. Luktet parfyme i hele oppgangen hans visstnok Håper du har det bra! ← Den likte jeg veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 6. oktober 2006 #67 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvor er du da vennen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #68 Del Skrevet 8. oktober 2006 Juhuuuuuuuu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #69 Del Skrevet 8. oktober 2006 Takk for at dere har vært innom! Jeg har vært så utrolig dårlig til å stikke innom her i det siste altså, men dagene har virkelig gått i ett. Masse å gjøre på jobb, og som oftest har jeg planer rett etter jobb også. Så da er jeg hjemme litt før 23, har date med mannen 23 før jeg går og legger meg.. Så jeg ER her altså, men ikke så mye tid til å skrive.. Skal prøve å sette av mer tid til å være her inne fremover. I helga har jeg vært på hyttetur på fjellet sammen med noen venninner. Utrolig koselig, og deilig å komme seg vekk litt. Bare slappe helt av. Ble en topptur i går, og det er så flott på fjellet nå. Nydelige farger og herlig høstluft. Dette er forresten hva jeg kjøpte og sendte til mannen: * T-skjorte fra Moods of Norway * Dvd'en Uno * Den nye cd'en til Thomas Dybdahl * 3 x sjokolade (Freia! ) * Lovehearts * Salt sild * Tyrkisk pepper * 3 x blader * Boka "Alt jeg ikke lærte på skolen" av Erling Kagge (Takk for tips, Fjellrypa! ) * Album med div bilder av oss Tusen takk for alle tips, dere er supre! Nei, nå er det date med mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #70 Del Skrevet 9. oktober 2006 Dette er forresten hva jeg kjøpte og sendte til mannen: * T-skjorte fra Moods of Norway * Dvd'en Uno * Den nye cd'en til Thomas Dybdahl * 3 x sjokolade (Freia! ) * Lovehearts * Salt sild * Tyrkisk pepper * 3 x blader * Boka "Alt jeg ikke lærte på skolen" av Erling Kagge (Takk for tips, Fjellrypa! ) * Album med div bilder av oss Så søt du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #71 Del Skrevet 10. oktober 2006 Trøtt i dag jeg altså. Sitter og ser på "So you think you can dance": ME LIIIIIIIKE!!! Om 6 uker er endelig mannen her.. 6 uker er lenge altså. Oh well *tørke tårene og se fremover* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 11. oktober 2006 #72 Del Skrevet 11. oktober 2006 Så masse fine ting du sendte mannen din da! Før jeg og mannen flyttet sammen, pendlet vi mye mellom nord og sørvest, og jeg laget (helt seriøst) lapper i A5 str med tall på (ett tall på hver lapp), og hang opp på en stor spiker midt i stua. Der hadde jeg nedtellingen min til neste gang vi skulle sees. Tok vekk en lapp om dagen, og talte ned omtrent høytidelig hver morgen Uff, fytte rakkern så vondt det er å savne noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #73 Del Skrevet 11. oktober 2006 Så omtenksom du er!! 6 uker er forferdelig lenge i en sånn sammenheng, men den som venter på noe godt ... :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 12. oktober 2006 #74 Del Skrevet 12. oktober 2006 Halla snuppa... Ja det var litt av en gaveeske du sendte avgårde,mye fint der da så koselig!Skjønner godt at du ik har KG som 1 pri om dagen,siste jeg tenker på når dagene er fult opp =)Hvordan var den fly svipp dagsturen din den dagen a?fikk aldri spurt om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 12. oktober 2006 #75 Del Skrevet 12. oktober 2006 Håper boka faller i smak, da! Flott pakke han får, forresten, han blir sikkert veldig glad! 6 uker er lenge, ja! Heldigvis er vel dette siste perioden dere er fra hverandre på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #76 Del Skrevet 13. oktober 2006 Gooooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 14. oktober 2006 #77 Del Skrevet 14. oktober 2006 God helg snuppi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #78 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Svimle - Litt av en nedtelling du hadde, så søtt! Ikke noe moro å savne noen, nei.. Lamadama - den som venter på noe godt ja.. Gullet26 - Den dagsturen var artig den! Vi må skravle på msn snart! Fjellrypa - Tror virkelig den boka er midt i blinken jeg - nok en gang takk for tipset. Heldigvis siste perioden ja! ~Alwa~ - Takk! Håper du har hatt en fin helg! Ithaca - Tusen takk! Har du hatt en fin helg? -oOo- -oOo- -oOo- -oOo- På fredag skulle jeg egentlig bare møte en venninne og en kompis etter jobb for å spise middag og ta en øl, også ble det en hel haug med drinker og øl gitt.. Var hjemme rundt 3.. Var veldig moro da, selv om jeg ikke følte meg så fresh når jeg kom rett fra jobb. I går skulle vi egentlig ha cocktailparty og dra ut på byen, men er litt sliten i dag gitt. Og de andre var ikke sååå klare de heller, så da bler vi 4 stk som var hos meg. Lagde middag, også kosa oss med skravling, rødvin, godis og irish I dag har jeg hatt besøk av mine to tantebarn med foreldre. Jeg diska opp med middag - indrefilet av svin i gooood marinade, ovnsbakte potetbåter med hvitløk og urter & stekt champ. , sjalottløk, kantarell og asparges. De var veldig fornøyde med å komme til dekket bord, og jeg var superfornøyd med å se de alle igjen! Mamma og pappa kom en tur innom i tide for kaffe, gulrotkake og is. De var på vei hjem fra hytta. Er (desverre) masse sjokolade igjen, så nå har jeg sitti og fråtset sjokolade.. Jaja... På tirsdag er det 5 uker til mannen kommer hjem! Det går iallfall fremover! Leggetid for Isolaer nå. Natti-natt! Endret 15. oktober 2006 av Isola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 15. oktober 2006 #79 Del Skrevet 15. oktober 2006 Innom med 100 x ! Mannen din heter det samme som pappaen min! Skriver det likt også. Synes liksom det ER sånn det skal skrives, jeg.. Hørtes gøy ut med bytur, synes det er kjempemorsomt når en bare "faller utpå" sånn uten videre jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 15. oktober 2006 #80 Del Skrevet 15. oktober 2006 åååeeeee!! jeg glemmer hele tiden å krysse av for *abbonere*.. Sånn, da var det gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå