Gå til innhold

Vi gifter oss

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Nå har jeg fått bestilt meg sånn limpistol og lakkstenger som kan brukes sammen med limpistol. Da det kom i posten oppdaget jeg at jeg kun kunne bruke disse lakkstengene med mini-limpistoler, så det passet ikke sammen :P

I dag skal jeg hente brudekjolen min! Jippi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som hadde satengband på bordkorta?korleis skriv du navna på desse, altså kva tusj kan ein bruke?du vite?

:klem:

Jeg brukte porselenskontour-maling som kommer på tube med kjempetynn spiss på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært og hentet brudekjolen min. :sjarmor: Den satt kjempepent på og med underskjørt under ble det knallbra! Kjøpte veske, korsett og tiara i samme slengen. Det ble litt dyrere enn jeg hadde regnet, men 10990kr for alt utenom sko og smykker må jo sies å være en grei pris når alt er nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Invitasjonene er ferdiglagde og venter bare på å lukkes med segl! Har skrevet på navn og adresse og alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med ferdige invitasjoner, har så vidt startet på mine jeg, det tar tid å lage alle, så du er heldig som er ferdig. Ingenting å si på prisen på kjole, korsett, veske og tiara. Bare kjolen min koster det du betalte for alt..men har fått kjøpt smykke og øredobber til en billig penge hos en vennine. Skoene mine er forresten veldig vonde å gå i, så spørst om jeg må kjøpe nye...

Vi vil jo gjerne se invitasjonene dine da..Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg vet ikke om jeg kan legge ut bilder noen steder siden jeg ikke er supermedlem.. men elllers skulle dere selvfølgelig fått sett.

Hvilke sko har du kjøpt, jento?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

veldig fine invitasjoner og bordkort! Hvor har du kjøpt konvoluttene, var de dyre?

Konvoluttene var egentlig helt vanlige hvite konvolutter som fulgte med kortene. Jeg har kjøpt scrapbook/designark og bare kuttet dem til med papirkutter og limt de fast med dobbelsidig tynn tape-bånd som man nå får på sånn rulledispenser :)

Invitasjonene tok overraskende liten tid å lage. Det var stort sett bare litt kutting som måtte til, og det gikk fort med en skikkelig arkkutter (sånn med stor kniv som man drar ned på arkene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bordkort :)

Jeg vil også ha sånne, men så mye arbeid :sur:

Det er helt sant. Det tar VELDIG lang tid å lage. Jeg har kommet litt over halvveis, og er nå gått lei.. Men jeg må jo bare lage ferdig alle. Heldigvis noen måneder igjen enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært og hentet arkene jeg har bestilt hos Panduro. Det er av samme typen som jeg brukte til å fore konvoluttene til invitasjonene. Har planer om å lage meny og kirkeprogram av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine bordkort og invitasjoner du har lagt. De bordkortene - har du kjøpt hjerte i stål, eller har du lagt det selv før du har ordnet med perler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant de ikke når jeg suste igjennom nettsiden deres idag, men kanskje greiere å stikke innom butikken. Kan jeg spørre hva du betalte for hjertene? Syns de bordkortene var så fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...