Gå til innhold

Vi gifter oss


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:hoppe: for kjøp av brudekjole!!!

Jeg fant plutselig ut at en brudesalong jeg har tenkt på å besøke ganske lenge, har salg i september!! skal ringe i dag og bestille time, og krysser fingrene for at det ikke har blitt veldig utplukket allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjøp av kjole! Den var kjempefin!!! Enkel og elegant! Er det ikke deilig å ha det på plass :hoppe::hoppe::hoppe: Dumt den ikke var på salg da, men nå har du den hvertfall!!

Gratulerer igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med kjolekjøp, veldig fin!

Vi var i barcelona i sommar og likte oss veldig godt der.kan anbefalast. Om ein bestiller tidleg får ein jo ganske billege billettar på norwegian, sterling o.l.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle sammen. Eneste som er dumt er at jeg må finne skredder til å tilpasse den selv. Er redd det blir veldig dyrt :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle sammen. Eneste som er dumt er at jeg må finne skredder til å tilpasse den selv. Er redd det blir veldig dyrt :forvirret:

du har ihvertfall god tid, så da kan du undersøke priser hos fler.

vet ikke helt hva som er vanlig å ta per time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De i brudesalongen min sa det var skjelden det kom på over 1000 kroner og at det kun var unntaksvis hvis det var mye som måtte gjøres på den. Normalt kom det på rundt 6-700..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK. På brudesalongen hvor jeg egentlig hadde tenkt til å kjøpe kjolen kostet det 4-500kr, men nå må jo jeg gå til en "privat" (skredder som ikke bare driver med brudesøm) skredder, så jeg er litt redd de tar seg bedre betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei!

Nå har jeg lest hele boken din, og det høres spennende ut.

Flott kirke og koselige planer. Kjolen var spesiell og fin, det er sikkert deilig å ha kjøpt den. :)

Ha en strålende helg! :klem: fra en annen som har fått kallenavnet "Engelen min" ;)

Endret av Tinkerbelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle sammen, og god helg til dere også :)

-

I går fant jeg frem igjen bordkortene som jeg var begynt på. Som jeg har nevnt tidligere skal jeg ha ivoryfargede vanlige bordkort med gullsegl på ene siden. Da jeg fant de ferdig lagde bordkortene i går var mange av seglene knekt :( Det ser ut som det er superlette å kneppe. Huff og huff.. Måtte lage opp igjen minst 5 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann tror ikke jeg har lagt igjen spor her :sjenert:

velkommen,populær dato dere har valgt DEN STORE GIFTE DAGEN. :ler:

vi skal til pers 21.07.07 spennende å følge med,er godt i gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...