Gå til innhold

Vi gifter oss


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hyggeliga at du stakk innom, karbonada :)

Nå går jeg forresten og venter på at bokhandleren skal ringe meg for å si at perlene jeg har bestilt har kommet. Bestilte de forrige torsdag. På tide at de kommer nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag den 13. var virkelig fredag den 13. i forgårs.

Jeg driver jo på med disse bordkortene mine, men det er sannelig ikke lett å få tak i perlene jeg trenger. Det er to butikker i Hønefoss som fører Panduro-ting, men de har jo ikke støre nok poser med perler! Jeg var innom ene butikken og ba dem bestille fra Panduro slik at jeg kunne kjøpe dem der, og fikk da beskjed om at det kom til å ta ca 7 dager før de kom til butikken. Da jeg ringte på fredag var det gått 8 dager, men da hadde de ikke engang sendt bestillingen fordi de måtte samle opp flere bestillinger før de kunne sende den..

Så jeg skuflet meg bort til den store Pandurobutikken i Karl Johansgate etter jobb, og kjøpte to store poser med perler + satinbånd + porselenskontur-maling. Nå skulle det endelig bli bordkort, tenkte jeg. Men den gang ei. Da jeg kom hjem så jeg at perlene var altfor små! :( Jaja, da fikk jeg heller prøve porselenskonturen på satinbåndene, da.. men gjett hvem som klarte å ødelegge tuppen? Det kom ingen maling ut når jeg trykte på tuben, så jeg klippet av litt av tuppen. Så oppdaget jeg at det ikke var det som skulle gjøres. Den var stengt på innsiden sånn som tannkremstuber ofte er.. Da var den påføringstuppen ødelagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dumme dumme fredag den 13. da..  :sur:  :sur:  :ler:

Bare innom med en liten  :klem:

:klem:

Jeg er forresten kjempe :babysmokk:-syk. Blir ikke bedre av at "alle" på jobben min skal ha bebis og dere her på KG prater om det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag den 13. var virkelig fredag den 13. i forgårs.

Jeg driver jo på med disse bordkortene mine, men det er sannelig ikke lett å få tak i perlene jeg trenger. Det er to butikker i Hønefoss som fører Panduro-ting, men de har jo ikke støre nok poser med perler! Jeg var innom ene butikken og ba dem bestille fra Panduro slik at jeg kunne kjøpe dem der, og fikk da beskjed om at det kom til å ta ca 7 dager før de kom til butikken. Da jeg ringte på fredag var det gått 8 dager, men da hadde de ikke engang sendt bestillingen fordi de måtte samle opp flere bestillinger før de kunne sende den..

Så jeg skuflet meg bort til den store Pandurobutikken i Karl Johansgate etter jobb, og kjøpte to store poser med perler + satinbånd + porselenskontur-maling. Nå skulle det endelig bli bordkort, tenkte jeg. Men den gang ei. Da jeg kom hjem så jeg at perlene var altfor små! :( Jaja, da fikk jeg heller prøve porselenskonturen på satinbåndene, da.. men gjett hvem som klarte å ødelegge tuppen? Det kom ingen maling ut når jeg trykte på tuben, så jeg klippet av litt av tuppen. Så oppdaget jeg at det ikke var det som skulle gjøres. Den var stengt på innsiden sånn som tannkremstuber ofte er.. Da var den påføringstuppen ødelagt..

He he.... ja vi har alle slike dumme dumme dager!!!! Jeg klarte også å kjøpe for små perler, men fant det ikke ut før etter jeg hadde ødelangt og kastet posen!!! :ler:

du får få en liten :klem: og en *detta ordner seg*!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bordkort da! :klappe:

Jeg har visst helt glemt at det var fredag 13, og jeg tror ikke den utpekte seg som så veldig uheldig. :ler:

Synd det gikk skeis med porselenskontur-malingen. :troest:

Håper du får en fin uke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.... ja vi har alle slike dumme dumme dager!!!! Jeg klarte også å kjøpe for små perler, men fant det ikke ut før etter jeg hadde ødelangt og kastet posen!!!  :ler:

du får få en liten  :klem: og en *detta ordner seg*!!!  :)

Hehe. Dette perlebestyret altså. :sur:;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bordkort da!  :klappe:

Jeg har visst helt glemt at det var fredag 13, og jeg tror ikke den utpekte seg som så veldig uheldig. :ler:

Synd det gikk skeis med porselenskontur-malingen. :troest:

Håper du får en fin uke!

:klem:

Det ordnet seg heldigvis da! Jeg var innom en butikk her i byen og fikk kjøpt en ny tube som var på tilbud til 19,90 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter brudepikekjolelinken inn her jeg.  :)

Kos deg med å finne en du liker! :klem:

Takk! :klem: Disse prisene var jo ikke så ille. De andre jeg så på kostet minst 49$ :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Vi skal visst møte litt motstand før bryllupsdagen..må streve litt, men ei brud gir seg aldri før ho har fått det som ho vill..Eg var på panduro butikken på karl johan, men vart sikkeleg skuffa, for fant ingenting av det eg skulle ha, enda eg hadde ei lang liste..så du måtte eg bruke fantasien, og det er ut som det blir bra likevel.

Du er nå en tolmodig jente er du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kjøpte skoene i brudesalongen hvor jeg kjøpte kjolen, på Stord. Tror det er populære sko, så det er sikkert mange som har dem. Det er Rainbow Club av merke, og modellen jeg hadde het Etta. De har veldig mange fine sko, og de er utrolig behagelige på!

Siden til Rainbow Club

Finner ikke akkurat Etta der, men *sukk* så mange fine sko!

Jeg ble anbefalt Etta pga bredden på hælen (ikke tykke, bare brede hehe), og jeg var ganske sikker på at jeg ville ha ordentlige høye hæler.

Prøvde et par andre sko også, som hadde strikk over vristen (er det det det heter? hmm.. oppå fotbladet om det forklarer noe mer hehehe), og var definitivt de beste skoene jeg noen sinne har hatt på foten av selskapssko. Men hælen var bare 5-6 cm, og det ble for lite for meg :ler:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Jeg kjøpte skoene i brudesalongen hvor jeg kjøpte kjolen, på Stord. Tror det er populære sko, så det er sikkert mange som har dem. Det er Rainbow Club av merke, og modellen jeg hadde het Etta. De har veldig mange fine sko, og de er utrolig behagelige på!

Siden til Rainbow Club

Finner ikke akkurat Etta der, men *sukk* så mange fine sko!

Jeg ble anbefalt Etta pga bredden på hælen (ikke tykke, bare brede hehe), og jeg var ganske sikker på at jeg ville ha ordentlige høye hæler.

Prøvde et par andre sko også, som hadde strikk over vristen (er det det det heter? hmm.. oppå fotbladet om det forklarer noe mer hehehe), og var definitivt de beste skoene jeg noen sinne har hatt på foten av selskapssko. Men hælen var bare 5-6 cm, og det ble for lite for meg :ler:

Lykke til!

Jeg er ganske sikker på at det var "Etta" jeg prøvde på bryllupssalget på Plaza, og de virket kjempegode på. De hadde desverre ikke størrelsen min der, så jeg fikk ikke kjøpt dem.

Høye hæler må man ha ;)

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...