Kykkelikokos Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #61 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ikke så mye nytt her. Jeg er syk og lei. Skal til legen i dag og se om jeg kanskje kan få noe som gjør meg fortere frisk. Har vært syk siden forrige mandag.. (Hoste, slim, snørr, slapp, vondt i hodet, lite stemme osv). På torsdag skal jeg klippe meg hos frisøren jeg mest sannsynlig skal få satt opp håret hos til bryllupet. Er spent på å møte henne og se om vi har riktig "kjemi". På søndag skal vi på bryllupsmesse på Jevnaker Gleder meg. De lodder ut et gavekort på 30 000kr. Tenk om jeg hadde vunnet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 4. oktober 2006 #62 Del Skrevet 4. oktober 2006 Uff da.. ikko moro å være syk.. Får håpe du er bedre til frisørbesøket da. *ønsker god bedring* Jeg skal krysse fingrene for at du vinner gavekort på 30 000 *krysse-krysse* det hadde vel vært noe for alle og enhver det...*drømme* Ellers bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 5. oktober 2006 #63 Del Skrevet 5. oktober 2006 *krysser også fingrene* tenk å vinne 30000! det hadde jo vært fantastisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 5. oktober 2006 #64 Del Skrevet 5. oktober 2006 *krysser fingrene også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbelle Skrevet 5. oktober 2006 #65 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hehe, skulle gjerne tatt imot 30 000 jeg også! Blir spennende å se om du vinner da. Hvordan gikk det hos frisøren idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #66 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Takk til alle som krysser fingrene for at vi skal vinne *krysse fingrene selv*. Tinkerbelle: Har ikke vært hos frisøren enda. Skal dit kl 18. Kommer tilbake med rapport senere. Skal bare klippe meg helt vanlig i første omgang, så blir det prøvetime for bryllup senere tenker jeg. Jeg har forresten begynt på nye bordkort (jeg er så uorginal at jeg har lånt ideen til kathjuli07.. ). Her er første eksemplar: http://home.no/ikt-info/bilder/bordkort.jpg Websiden vår er forresten på vei opp nå. Den er fremdeles under konstruksjon, så det er mye som mangler. Her er i hvert fall url'en: http://vigifteross.sheepmods.com Endret 5. oktober 2006 av darkness| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #67 Del Skrevet 6. oktober 2006 Var hos frisøren i går. Det var en litt blandet opplevelse. 465kr for en helt vanlig klipp synes jeg var litt vel dyrt, men gjort er gjort. Grunnen til at et ble så dyrt er at hun er hårstylist og ikke vanlig frisør. Ble ikke så superfornøyd med sveisen, men hun var veldig veldig hyggelig. Hun greide også å få håret mitt silkemykt ved hjelp av en shampo hun anbefalte. Minuset var igjen at jeg er hårsår og at hun ikke var så veldig forsiktig av seg. Ble plutselig usikker på om jeg vil at hun skal fikse håret mitt til bryllupet.. men det er lenge til enda så jeg har god tid til å tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 6. oktober 2006 #68 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har forresten begynt på nye bordkort (jeg er så uorginal at jeg har lånt ideen til kathjuli07.. ). Her er første eksemplar: http://home.no/ikt-info/bilder/bordkort.jpg ← Så utrolig fine de ble!!! Flink er du Det ble jo ordentlig fine med rødt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #69 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ja, jeg synes de ble bra Jeg så at du hadde noen ganske gjennomsiktige bånd. Hvordan skal du få skrevet navnene på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 6. oktober 2006 #70 Del Skrevet 6. oktober 2006 Var hos frisøren i går. Det var en litt blandet opplevelse. 465kr for en helt vanlig klipp synes jeg var litt vel dyrt, men gjort er gjort. Grunnen til at et ble så dyrt er at hun er hårstylist og ikke vanlig frisør. Ble ikke så superfornøyd med sveisen, men hun var veldig veldig hyggelig. Hun greide også å få håret mitt silkemykt ved hjelp av en shampo hun anbefalte. Minuset var igjen at jeg er hårsår og at hun ikke var så veldig forsiktig av seg. Ble plutselig usikker på om jeg vil at hun skal fikse håret mitt til bryllupet.. men det er lenge til enda så jeg har god tid til å tenke på det. ← Dette med hår er ikke lett!!!!??? Jeg er skikkelig skeptisk til frisører da jeg for to ganger siden ble ordentlig skamklipp på håret! Jeg gråt hele veien hjem fra salongen +++ mye til!!! Gikk med caps i en hel måned, takk gud for at håret mitt vokser fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 6. oktober 2006 #71 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ja, jeg synes de ble bra Jeg så at du hadde noen ganske gjennomsiktige bånd. Hvordan skal du få skrevet navnene på da? ← Jeg skal ha et hvitt bånd mellom de to grønne, høres rart ut, men du skal få se når jeg har fått det hvite båndet! Kan hende jeg ombestemmer meg også, vi for se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #72 Del Skrevet 6. oktober 2006 Dette med hår er ikke lett!!!!??? Jeg er skikkelig skeptisk til frisører da jeg for to ganger siden ble ordentlig skamklipp på håret! Jeg gråt hele veien hjem fra salongen +++ mye til!!! Gikk med caps i en hel måned, takk gud for at håret mitt vokser fort! ← Oj, det hørtes fælt ut. Har heldigvis ganske langt hår, så hvis et blir litt fælt klipp så kan det alltids fiskes så fremt de ikke har klippet 20 cm av håret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 6. oktober 2006 #73 Del Skrevet 6. oktober 2006 Håpar formen er betre, kjedleg med dyr frisør, vertfall om ho ikkje er flinkare enn dei "vanlege". Veldig søte bordkort, imponert over alle kreative brudene her inne Ønske deg ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #74 Del Skrevet 6. oktober 2006 Takk, jento! Formen blir sakte men sikkert bedre. Har vært sykemeldt hele uken utenom mandag nå, så nå begynner det å bli på tid at jeg blir frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #75 Del Skrevet 8. oktober 2006 I dag skal vi på bryllupsmesse! Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #76 Del Skrevet 8. oktober 2006 Da har vi vært på bryllupsmesse. Vant desverre ikke noe gavekort Menmen, var en koselig dag sammen med forloveden. Det var ikke så mye annet å hente der, men vi fikk oss i hvert fall en kjøretur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 10. oktober 2006 #77 Del Skrevet 10. oktober 2006 hmm..dårlig messe altså, har hørt mange som blir skufffet over desse messene, eg tenkte reise i januar, men vet ikke hvor vits det er dersom det ikke er noe stas..men men, en gifter seg berre en gang, og då får vi vel ta han helt ut.. Fin dag til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #78 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg tror messen som var på Klekken Hotell nær Hønefoss i fjor var bedre. Det hadde nok vært mer for oss der, siden det er nærmere hvor vi bor/skal ha bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Litamor Skrevet 12. oktober 2006 #79 Del Skrevet 12. oktober 2006 Eg har aldri vore på¨bryllaupsmesse, eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #80 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det er jo verdt et forsøk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg