jente 79 Skrevet 6. juli 2007 #541 Del Skrevet 6. juli 2007 Gratulerer med dagen på forskudd. Kos deg masse, og nyt hvert øyeblikk av bryllupet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 6. juli 2007 #542 Del Skrevet 6. juli 2007 Oi oi oi oi! I morgen er dagen..... hopper litt for deg! Tenk i morgen er dere etter mange timers planlegging endelig Jeg må jo ønske dere en fantastisk dag! Og husk å nyte hvert sekund! Gleder meg til å lese referat og kanskje se noen bilder! Blir litt med tanken på alle de timene vi har brukt her inne og nå er strakt denne etappen i livet over...! KOS DERE MASSE!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #543 Del Skrevet 6. juli 2007 Tusen takk for alle lykkeønskninger! Dere er så gode alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #544 Del Skrevet 6. juli 2007 Tirsdag Lime på bordplanen på en stor plakat Gjøre ferdig kirkeprogrammene Levere brudepikekjole Hente kantklipper hos svigers Onsdag: Vaske og rydde i huset (skure badet..) Rydde på terrassen Koste terrassen Klippe gresskantene Torsdag: Levere bordkort, bordplan, menyer og engangskameraer til hotellet Levere sanger til hotellet Kjøpe fløte til kakene Hente forlover på flyplass Manikyr kl 19 Fredag: Bake kaker Levere kaker til hotell Levere toalettkurvene til hotell Levere chips/snacks til hotell Levere ting til gavebordet (søplesekker, tape, saks, bok, klistrelapper, penn) til hotell Levere gjestebok med penn til hotell Generalprøve i kirken kl 18 Lørdag: 08:00: Dusje og vaske håret 08:15 Ha skum i håret og føne det LITT tørt 08:30 Ta med brudekjole, slør, tiara, smykke, armbånd, øredobber, korsett, strømper, truse, underskjørt, strømpebånd, veske, sminke 08:45: Være hos frisøren NB! Husk å spise litt. Forlover tar med mat. 10:00: Mannen henter to oppsatser til kirken, to knapphullsblomster og en brudepikebukett 11:00: Gi mannens forlover ansvaret for ringene 11:05: Pynte bilen (Mannen og hans forlover) 12:00: Hente brudebukett og knapphullsblomst til brudens far (brudens forlover henter) 12:15: Kjøre fra frisøren og til kirken (brudens far kjører) 13:00: Ankomme kirken, rette på slep og slør 14:00: Fotograf 16:30: Velkomstdrink 17:00: Vi setter oss til bords Utover kvelden: 3 retters middag, kaffe og avec, første dans, kaker, dans, nattmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #545 Del Skrevet 6. juli 2007 Takk. Nå skal jeg straks legge meg så jeg greier å stå opp i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 6. juli 2007 #546 Del Skrevet 6. juli 2007 Lykke til i morgen!!!! Det har vært veldig gøy å følge deg den siste tiden og jeg ønsker dere en fantastisk dag i morgen. Jeg drar på ferie i morgen tidlig så referatet blir det hele tre uker til jeg får sett noe til. Skal tenke på deg i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victori@ Skrevet 6. juli 2007 #547 Del Skrevet 6. juli 2007 Masse lykke til med den store dagen i morgen! Håper dere får en fantastisk dag! Ta vare på hvert ett minutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 9. juli 2007 #548 Del Skrevet 9. juli 2007 GRATULERER som fru!! Gleder meg til referat fra den store dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 9. juli 2007 #549 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei! Gratulerer masse!!! Hvordan føles det å være frue? Ser fram til referat fra den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #550 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei supre KG-jenter! Her kommer referatet fra bryllupsdagen: Dagen startet kl 07:45, da hoppet jeg i dusjen og gjorde meg klar til å dra til frisøren. Jeg følte meg rimelig avslappet og rakk faktisk å få i meg et halvt rundstykke før mannen kjørte meg til frisørsalongen med alt pikk og pakk. I løpet av tiden jeg var hos frisøren var forloveren min rimelig fornærmet fordi jeg var så rolig og kald. Hehe. Vi rakk å spise et par boller hver, og hun hentet i tillegg buketten min og knapphullsblomsten til pappa hos blomsterbutikken i løpet av tiden vi var hos frisøren. Både og sminke og hår ble upåklagelig! Jeg er veldig fornøyd med den supre frisøren min. Vi reiste kl 12 fra frisøren, noe som viste seg å bli litt vel tidlig, så vi fikk oss noen kjørerunder før vi kjørte opp til kirken ca 12:50. Fikk fikset kjole og alt før klokken sluttet å ringe, og musikken startet. Synes det gikk superfort å gå inn midtgangen. Mye fortere enn da vi øvde dagen før! I ettertid har mannen sagt at han synes det tok en evighet før jeg kom opp til han. Selve vielsen gikk også fort unna, vi var ute etter kun 20 min. Da vi kom ut fra kirken skulle alle ta bilder, og jeg ble faktisk lei av bildetagingen allerede da. Etter vi var ferdig satte vi og forloverne oss i bryllupsbilen og kjørte til fotografen. Så bar det avgårde til en park i nærheten for å ta bilder. Vi har allerede fått sett på bildene i dag, og det ble mange kjempefine bilder både fra ute og de vi tok inne i studio etterpå. Etter at vi var hos fotografen kjørte vi innom en kiosk og kjøpte oss hotdog. Hehe. Det så sikkert genialt ut med oss baki bilen med hotdogs. Vi var så sultne, og det var enda et par timer til middag! Da vi kom tilbake på hotellet fikk jeg sniktittet litt på bordene som var dekket opp av hotellet. Det var kjempefint! Så litt på det overveldende gavebordet før vi hadde velkomstdrink ute ved fontenen kl 16:30. Kl 17 satte vi oss til bords. Mamma var kjempeflink og ønsket velkommen til alle til tross for at hun var nervøs. Så tok toastmasteren over, og hun var kjempeflink til å flette alt sammen med små historier. Maten var absolutt den beste maten jeg har smakt noen sinne, og det er ikke noe jeg bare sier. Kjøttet var så mørt at det smeltet på tungen, og smaken var nyyydelig. Folk sa i etterkant at sausen også var så god at de kunne ha drukket den som suppe.. Det ble mange flere taler enn jeg hadde trodd. To av onklene mine, en tante og to av kompisene til mannen overrasket alle med å holde taler. Jeg begynte å sippe skikkelig da forloveren min holdt tale. Jeg hadde akkurat klart å holde meg da mannen holdt tale, men da hun begynte å gråte under talen sin, klarte jeg ikke å holde tårene tilbake. Ble noen skikkelig hikst før jeg fikk tatt meg sammen. Hehe. Etter middagen flyttet vi oss over til salongen. Valsen gikk bra, og alle koste seg på dansegulvet utover kvelden. Bryllupskaken var kjempefin, og nattmaten skal visstnok ha vært super den også (vi gikk og la oss kl 01, en halvtime før maten). Rommet vårt var kjempefint laget til med roseblader på sengen, himmelseng-ting fra taket og over sengen, fruktfat og champagne. Alt i alt en helt fantastisk dag, hvor alt gikk på skinner. Brudebuketten var jeg også veldig fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 9. juli 2007 #551 Del Skrevet 9. juli 2007 Gratulere som fru!!! Høres ut som du også hadde en kjempefin dag! Mange klemmer til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 9. juli 2007 #552 Del Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer så mye med overstått! Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabella Skrevet 10. juli 2007 #553 Del Skrevet 10. juli 2007 gratulerer såå masse! nå får dere fokusere på baby laging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 10. juli 2007 #554 Del Skrevet 10. juli 2007 For en fiiiiin bryllupsdag! Gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #555 Del Skrevet 10. juli 2007 Gratulere som fru!!! Høres ut som du også hadde en kjempefin dag! Mange klemmer til deg fra meg Takk for gratulasjoner Dagen var super! Gratulerer så mye med overstått! Bilder? De som vil ha bilder kan sende meg epostadressen deres på PM, så skal jeg sende Rekk ikkje meir enn eit gratulerer og ein no, men åååå, det hørtes flott ut!!!! gratulerer såå masse! nå får dere fokusere på baby laging Ja, nå får vi se å få produsert en liten kjærlighetsbaby! For en fiiiiin bryllupsdag! Gratulerer så mye!!! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 10. juli 2007 #556 Del Skrevet 10. juli 2007 ÅÅÅåhh.. For en nyydelig dag! *hikst* jeg blir så rørt av disse brudehistorene, og gleder meg bare enda mer til min egen dag.. det hørtes ut som om dagen din var perfekt, og at alle gjestene koste seg skikkelig. Stor GRATULASJONS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #557 Del Skrevet 10. juli 2007 Du er nå søt også, Bea Du kan glede deg til bryllupsdagen din, ja. Det er en veldig spesiell opplevelse å gifte seg! Jeg har sendt dere noen bilder, dere får si ifra hvis det er noen som ikke har fått mail. Jeg tror det skulle gå greit, men jeg sendte en mail til jobben i går, og den var ikke kommet frem. Fint om dere som har sendt PM sier ifra hvis dere enda ikke har fått mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 10. juli 2007 #558 Del Skrevet 10. juli 2007 Dere var så fiiine!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 11. juli 2007 #559 Del Skrevet 11. juli 2007 Kjempefine bilder av både deg, mannen og brudepiken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #560 Del Skrevet 11. juli 2007 Tusen takk til begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg