jento Skrevet 23. juni 2007 #401 Del Skrevet 23. juni 2007 Vi skulle ha brudemarsj frå lødningen, men presten kjendte ikke til den og vi fikk dermed ikke ha den, vi hadde ikke fått den om vi hadde noter heller..men så er da organisten vår kjendt for å være litt vanskelig og da, ikke akuratt kjekkeste mannen i gaten.. Håper det ordner seg for dere. Håper du får puttet guttungen inn en plass uten at det blir for mye arbeid. Vi skal bare henge opp bordkartet i festlokalet. Stadig noen som ikke kommer, så skriver det ikke før dagen før. Jeg lurer litt på hvor god kvalitet det er på disse engangskamerene, vi har en mann som skal ta bilder hele dagen, så lurer litt på om jeg skal gidde å fremkalle disse i tillegg, siden en ikke vet hvilke bilder og hvilke kvalitet de er..Han tar jo digitale bilder, men han får gjerne ikke de samme bildene som om gjestene tar de selv. Jeg har kjøpt bilpynt, kjøpte bare 10 meter satengband som vi skal pynte panseret med. Gidder ikke gjøre mer ut av det. Ha en fin helg snuppo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #402 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Nå har vi hatt stua full av øldrikkende mannfolk i stuen. De kom stimende ut fra bilene med ølflaskene i hånden. Mannen hadde ikke skjønt noen ting. Så spillte de litt guitar hero i stua mens de fikk i mannen to pils. Før de gikk braste de inn på soverommet. Hadde halvparten av mannfolkene OPPI sengen mens forloveren hans filmet. Og jeg var ikke stått opp, lå og knatret på laptopen.. Fæl på håret, med tannkrem på en kvise på nesa og uten klær. Hahaha... Jeg er dum som trodde at de kom til å holde seg unna soverommet. Endret 23. juni 2007 av darkness| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 23. juni 2007 #403 Del Skrevet 23. juni 2007 ha ha ha ha......blir sikkert en fantastisk fin dag...... kos deg hjemme og ha en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #404 Del Skrevet 23. juni 2007 Hehe, ja det kan du si. Følte meg passe lekker der jeg lå! Men så mange mannfolk har jeg aldri hatt i senga på en gang, så det var jo en interessant opplevelse det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #405 Del Skrevet 23. juni 2007 Det var hans utdrikningslag. Jeg har ikke hatt noe, og kommer nok ikke til å ha noe heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #406 Del Skrevet 23. juni 2007 So du skal ikkje ha... Fordi du ikkje har so mange av venninnene dine østpå eller berre sånn fordi du ikkje vil? Fordi forloveren min tydeligvis ikke bryr seg/gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #407 Del Skrevet 23. juni 2007 Ahahahah! De har gipset en kopp fast til armen hans, og tredd på han en rosa stygg kjole (med polstring til pupper selvsagt), lang svart parykk, svart liksminke rundt øynene hans og en hvit krone på toppen.. Forloveren hans sier at han er sliten, og de har nettopp begynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 23. juni 2007 #408 Del Skrevet 23. juni 2007 stakkers mann.... og dagen har jo nettopp begynt for han...hi hi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #409 Del Skrevet 23. juni 2007 Hehe, ja jeg må innrømme at jeg synes litt synd på han. Noen av de som er med på utdrikningslaget hans er kjent for å feste RIMELIG hardt, så jeg ser for meg at han kommer til å bli passe dritings. Jeg hadde egentlig trodd at de kom til å behandle han pent, men det var i grunn ganske naivt av meg å tro det, med de kompisene hans Jeg fikk mms med bilde av han, han så ikke så fornøyd ut, det bekymrer meg litt - men jeg regner med at han sier ifra hvis han blir for full eller dårlig. Han har det nok supermoro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #410 Del Skrevet 23. juni 2007 Hehe, han så dritlekker ut, ja. Får håpe han er i en bit når han kommer hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. juni 2007 #411 Del Skrevet 23. juni 2007 *ser for meg deg i sengen, uten klær og med alle de gutta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #412 Del Skrevet 23. juni 2007 Hehe. Ikke le da! *geipe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 23. juni 2007 #413 Del Skrevet 23. juni 2007 Høres ut som om du kommer til å få en godt bakfull mann hjem etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #414 Del Skrevet 23. juni 2007 Avtalte med forloveren hans at han skulle overnatte hos han, så da slipper jeg å få en full mann hjem i senga i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 23. juni 2007 #415 Del Skrevet 23. juni 2007 Hei Snupp! Vært litt optatt med jobbing og lite tilgjengelig nett, så det har vært lite KG på meg i det siste. Høres ut som mannen din får litt av et utdrikningslag.. Jeg er spent på mitt eget, dessverre vet jeg mange er opptatt med jobbing i ferien, så jeg er spent på om forloveren min klarer å samle mange.. vennene mine er veldig spredt og kjenner ikke hverandre, så jeg frykter lissom at ingen kommer...da vil jeg føle meg litt venneløs,selv om jeg vet at alle vil ha gode grunner.. men likevel... Du har god kontroll ser jeg. Håper du får tak i de notene du trenger, grei organist som vil spille låt h*n ikke kan. er vel bare jeg og Jento som har litt kjipe musikere... Ellers innom med en god klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #416 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei på deg, BeaBruden. Mannen kom i hus igjen i går natt likevel. Han så ikke ut i måneskinn, jeg sendte han rett i dusjen. Hehe. Håper du får et fint utdrikningslag uansett om det kommer mange eller få. Hvis noen skal føle seg som viggo-venneløs så er det i såfall meg. Jeg får ikke noe utdrikningslag i heletatt, jeg. Håper og tror at vi har kontroll. I morgen skal jeg til prøvetime hos frisøren. Skal ta highlights og klippe det samtidig. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 25. juni 2007 #417 Del Skrevet 25. juni 2007 har du kommet over helgens innvadering???? min kjære kom hjem 5.30 kjempe trøtt, har du hørt mer fra din forlover??ikke om du trenger hjelp eller om hvordan det går??? jeg får sånne mld inni mellom fra min forlover,er veldig hjelpsom,men allikevel ikke i veien. håper alt ordner seg tilslutt,det gjør det for snille jenter ha en fin dag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 25. juni 2007 #418 Del Skrevet 25. juni 2007 Har du fått tak i noter til marsjen? Så dumt at "min" organist er på ferie, for ellers hadde jeg kunne sendt de til deg. Høres ut som forloveden din fikk litt av et utdrikninglag. Jeg blir nok ikke å få noe lag jeg heller, så vi to er nok i samme båt. Men synes egentlig det går greit, for da slipper jeg å bli så dårlig Gubben min har etter eget ønske, sluppet unna. Han har det så travelt nå med alt gårdsarbeidet, derfor vil han heller at de tar seg en skikkelig fest til høsten. Vi snakka om å samle gode venner til grillling nede ved elva en eller annen høstkveld. Tror det også kan bli trivelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #419 Del Skrevet 25. juni 2007 Hehe, jada. Jeg fikk se meg selv på video, jeg var riktig så lekker der jeg lå i sengen. Menmen, litt selvironi må man ha. Mannen hadde kost seg masse Har endelig fått presset ut av forloveren min at hun skal komme torsdagen. Har bestilt manikyr til oss. Hun får manikyr i bursdagsgave av meg. I dag skal jeg på prøvetime hos frisøren. Gleder meg. I morgen kommer presten hjem til oss. Det gleder jeg meg ikke sååå mye til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #420 Del Skrevet 25. juni 2007 Har du fått tak i noter til marsjen? Så dumt at "min" organist er på ferie, for ellers hadde jeg kunne sendt de til deg. Høres ut som forloveden din fikk litt av et utdrikninglag. Jeg blir nok ikke å få noe lag jeg heller, så vi to er nok i samme båt. Men synes egentlig det går greit, for da slipper jeg å bli så dårlig Gubben min har etter eget ønske, sluppet unna. Han har det så travelt nå med alt gårdsarbeidet, derfor vil han heller at de tar seg en skikkelig fest til høsten. Vi snakka om å samle gode venner til grillling nede ved elva en eller annen høstkveld. Tror det også kan bli trivelig. Hei, Nei, har ikke lett egentlig. Jeg venter og ser om organisten får tak i dem først. Tror du de har slikt på biblioteket? Hvorfor får ikke du utdriknignslag? Grillig ved elva høres veldig koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg