Gå til innhold

Vi gifter oss


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Gjest Pesto
Jess, da har jeg endelig fått tak i presten :) Har avtalt at vi skal ha omvisning og slikt dagen før vielsen. Så da blir det 6. juli kl 18. Forlovere og far kunne også være med hvis de ville.

Hun skulle sende meg en mail med mailadressen til organisten slik at vi kan avtale inngangs og utgangsmarsj. I tillegg så skal vi avtale et lite møte til i starten av juli slik at hun blir bedre kjent med oss.

Deilig å endelig få det unnagjort. Hun sa at hun var veldig fleksibel angående kirkeprogrammet, så jeg er egentlig fristet til å bare kopiere en av de to vi har liggende hjemme som noen andre har brukt :icon_lol:

Hei, så bra. Da er den biten i boks. Slutt på frustrasjonene der. Du kan da bare kopiere et du har som eksempel. Tenkte du å bruke de samme tekstene også da? Spennede å høre hvordan den samtalen blir, aldri hørt noe om det der liksom. De skal vel bare godkjenne tekster og sangene. Husker ikke helt jeg nå, men hadde dere bestemt dere for sanger og salmer til vielsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her vil jeg feste..... :ler::blomst::danser::danser::skaal: for 20 sider,

bra du fikk ordnet med presten nå........sikkert veldig lettet nå????

vi har data nå men jeg er ikke så god på å legge ut bilder,

må prøve igjen,

kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så bra. Da er den biten i boks. Slutt på frustrasjonene der. Du kan da bare kopiere et du har som eksempel. Tenkte du å bruke de samme tekstene også da? Spennede å høre hvordan den samtalen blir, aldri hørt noe om det der liksom. De skal vel bare godkjenne tekster og sangene. Husker ikke helt jeg nå, men hadde dere bestemt dere for sanger og salmer til vielsen?

Det er salmer og slikt jeg tenkte vi skulle "kopiere". Det er kun innholdet som mangler, vi har laget ferdig selve programmet og skal kun lime inn hvite ark med tekst på.

her vil jeg feste..... :ler::blomst::danser::danser::skaal: for 20 sider,

bra du fikk ordnet med presten nå........sikkert veldig lettet nå????

vi har data nå men jeg er ikke så god på å legge ut bilder,

må prøve igjen,

kos deg

Ja, nå er jeg veldig lettet :) Nå er det bare å vente på at presten (som tydeligvis er litt glemsk) skal sende oss epostadressen til organisten slik at vi får avalt hva vi skal ha i kirkeprogrammet.

Når det er gjort er stort sett alt unnagjort. Jeg skal ha prøvetime hos frisøren neste mandag, men det er bare kos :) Så skal kjolen steames 2. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt mail til hotellet og hørt om vi kan sette kaker i kjølerommet deres torsdag/fredag, om de har skåler til chips/snacks og om det er mulig for noen av gjestene å få rom allerede fra torsdagen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bare igjen å prate med presten og ordne kirkeprogrammet?? Må si du/dere er flinke, jeg har enda en hel liste jeg :sjenert:

Godt dere fikk tak i presten, kan være litt vrine å få tak i på sommeren, siden det er ferietid. Er jo litt nifst at de hadde flyttet uten at noen visste noe, de bruker da vel å legge inn en tlf.svarer.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, for å prøve å lage en liten liste over det som gjenstår:

Generalprøve: 6. juli kl 18.

Samtale med prest: 26. juni kl 19.

Avtale med organist inngangs- og utgangsmarsj + kirkeprogram

Lage kirkeprogrammene ferdig

Prøvetime frisør 25. juni kl 17.

Levere og hente kjole og slør for steaming 2. juli kl 10.

Bestille frisørtime til mannen (dette gjør han selvfølgelig selv)

Sørge for at mannen husker frisørtimen (dette gjør jeg ;))

Manikyr 5. juli kl 19.

I dag har vi vært og kjøpt blomster til blomsterpottene vi kjøpte for en stund tilbake. Kjøpte to klaserose-busker til terrassen, og en tuja-lignende busk som er på sånn tynn stamme til utenfor inngangsdøren.

Mannen er ferdig med playlisten.

Vi har prøvd å danse litt mens jeg har underskjørt på. Oppdaget plutselig at ene ringen var knekt, så jeg måtte frem med både tape, nål og tråd og styre på. Fikk reparert det til en viss grad, men det ble jo ikke akkurat som nytt da. Har gått litt i skoene og synes de er veldig gode å gå med. Har kjøpt sånn geleputer til både fremme i skoene og inni reimene.

Alt av snacks er innkjøpt. Mamma, svigermor og svigerinne skal bake kaker. Mamma tar med kjøkkenvekt. Spørsmålet er hvilke kakefat vi skal bruke. Har fått bekreftelse på at vi kan låne skåler til snacks av hotellet, og at kakene kan settes på kjølen der når det passer oss.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto

Puhh, her går det på to hjul i svingene. Bra at dere kunne ha kakene på kjølen på hotellet, mye enklere sånt. Det blir vel en del sånn plukk nå kan jeg tenke meg.

Kjipt med underskjørtet, men det sier vel bare en ting: sjekk, sjekke og dobbelt sjekke.

Du har stålkontroll, :tommel: lykke til med de neste dagene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var litt dumt, men det nå ingen som skal se under så det spiller ingen rolle om det ikke ble sydd helt perfekt.

Stålkontroll og stålkontroll.. Jeg blir sikkert superstresset to dager før :ler:

Nå har jeg vært ute og kjørt bil. Synes jeg har blitt ganske flink, om jeg får si det selv. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi avtalt med presten at hun skal komme hjem til oss på tirsdag 26.juni kl 19. Skremmende. Hehe.

Organisten sa at vi kunne ha de brudemarsjene vi ønsket hvis han fant noter til dem. Er det noen som har notene til Jämtlandsk brudmarsch og brudemarsj fra Lødingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at vi kanskje blir en unge til i bryllupet. Ene kompisen til mannen greier ikke få barnevakt til sønnen på rundt 8-9år. Hm. lurer på hvordan det går med bordplanen da.. Har allerede skrevet og lagt det inn i sangheftene.. 55stk.. og det er ikke plass til å bare føre på guttungen på samme bord som faren uten å flytte bort en annen.. det bordet er nemlig fullt (10stk).

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi avtalt med presten at hun skal komme hjem til oss på tirsdag 26.juni kl 19. Skremmende. Hehe.

Organisten sa at vi kunne ha de brudemarsjene vi ønsket hvis han fant noter til dem. Er det noen som har notene til Jämtlandsk brudmarsch og brudemarsj fra Lødingen?

Så dumt!!! Jeg hadde notene til Jämtlandsk brudemarsch, men jeg sendte dem til organisten!!! Skal prøve å få tak i til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å ringe organisten, men han er på ferie. Kommer ikke tilbake før uka før vi gifter oss. Trenger du notene med én gang eller kan du vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde å ringe organisten, men han er på ferie. Kommer ikke tilbake før uka før vi gifter oss. Trenger du notene med én gang eller kan du vente?

Det er jo godt mulig at organiseten greier å få tak i dem selv da. Kjøpte du notene på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo godt mulig at organiseten greier å få tak i dem selv da. Kjøpte du notene på nett?

Ja, jeg bestilte fra Gytix Notböcker. Men prøv å søk på notebutikker på svenske sider. Det er nemlig litt ulikt hva den marsjen kalles for, så det beste er å sende mail fant jeg ut. Mye lettere enn å lete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Ser ut til at vi kanskje blir en unge til i bryllupet. Ene kompisen til mannen greier ikke få barnevakt til sønnen på rundt 8-9år. Hm. lurer på hvordan det går med bordplanen da.. Har allerede skrevet og lagt det inn i sangheftene.. 55stk.. og det er ikke plass til å bare føre på guttungen på samme bord som faren uten å flytte bort en annen.. det bordet er nemlig fullt (10stk).

Artig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ut til at vi kanskje blir en unge til i bryllupet. Ene kompisen til mannen greier ikke få barnevakt til sønnen på rundt 8-9år. Hm. lurer på hvordan det går med bordplanen da.. Har allerede skrevet og lagt det inn i sangheftene.. 55stk.. og det er ikke plass til å bare føre på guttungen på samme bord som faren uten å flytte bort en annen.. det bordet er nemlig fullt (10stk).

Jøsses :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett bort i fra det med bordplanene så gjør det meg ingenting at han kommer da. Det var ikke gjesten selv som foreslo det, men vi vil jo gjerne at han skal ha mulighet til å komme, så da er det bedre at han tar med seg sønnen enn at han blir hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk forresten de hvite engangskameraene våre i posten i går. Det blir et på hvert bord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...