Gjest Pesto Skrevet 15. juni 2007 #361 Del Skrevet 15. juni 2007 De er ganske stive, slik som dunli sine. Kjennes ut som stoff når jeg tar på de, jeg er iallefall veldig fornøgd med de. Vet ikke om det var godt nok forklart? Vi skal forme de som et hjerte, stående. Vanskelig å forklare, men blir veldig fint, og det er ingen problem med å få de til å stå på bordet. De du får på ljøten lys er jo finere, mine er bare helt vanlig hvitfarge, men er jo ganske stor forskjell i pris da, men nå er jo dere litt færre enn oss, så blir jo kanskje ikke så alt for galt. Du kan jo evt kjøpe de til middagen og noen andre til kaffi/festen. Hei, disse Duni serviettene, er det noe man bestiller på nettet. Tenkte å sjekke det ut hvis det er sånn at de ser ut som stoffservietter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 15. juni 2007 #362 Del Skrevet 15. juni 2007 Digg med kjolen i hus Jeg betalte 1300 kr til skredder, synst det var litt dyrt, for eneste jeg gjorde var å så på hemper under kjolen, og å sy den litt opp..Men alt som heter bryllup er jo DYRT. Betalte forresten 650 kr for å låne et underskjørt en dag!!! Det synst jeg var dyrt! Håper ikke fotografen vår skal ha så mye som 6000 kr for oss, vi har budsjettert med 4000, men har ikke snakket med han enda. Dere får no en fin pakke da, så er nok verdt prisen Hmm, jeg er visst litt gnien i dag.. 650,- for å låne et underskjønt, kjære vene da. Er det verdt noe stort mer enn 200,-. Det syne sjeg også var dyrt. Vi har fått et ilbud fra fotograf på 3700,- for fotografering i studio og et album med 12 bilder. Må nok regne med en del mer penger siden vi vil ha fotografen ut etter vi har vært i studio. De snakket om 1000,- ekstra for å ta bilder ute i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #363 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg betalte 700,- for mitt underskjørt. Samtidig betalte jeg 600,- for søm på brudekjolen. Dette var på salongen jeg kjøpte kjolen. Høres ut som en mer vettug pris. Brudekjolen i Oslo så jeg tok ganske så godt betalt for å tilpasse kjoler. Agape i Oslo hadde ikke engang skredder, så jeg måtte få tak i en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 15. juni 2007 #364 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Høres ut som en mer vettug pris. Brudekjolen i Oslo så jeg tok ganske så godt betalt for å tilpasse kjoler. Agape i Oslo hadde ikke engang skredder, så jeg måtte få tak i en selv. Det er dårlig å ikke ha skredder i en salong da.. Trodde man måtte ha det for at folk skulle få tilpasset kjolene sine, ikke alle som er like og passer inn i de faste størrelsene. Merkelig.. Endret 15. juni 2007 av Pesto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 16. juni 2007 #365 Del Skrevet 16. juni 2007 heisann,endelig kan jeg oppdatere meg litt hos dere... min kjole er også hos skredder,jeg håper den blir like fin ja skjønner deg ang bordkortene,brukt laaaaaang tid ja, jeg er egentlig ferdig,men må ordne på ett par stykker,aldri mer sånt arbeid kan se om jeg klarer å legge de ut, det nærmer seg veldig nå,synd at jeg ikke kan følge med deg de 2 siste ukene,kanksje jeg kan snike meg inn på en pc, kjenner du det i magen nå????? det er 3 uker til vi reiser og neste helg skal min kjære drikkes ut kommer snart inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 16. juni 2007 #366 Del Skrevet 16. juni 2007 Hei Snupp! Hvordan er helgen din? Ååå. jeg kjenner jeg gleder meg sånn... god lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #367 Del Skrevet 16. juni 2007 Det er dårlig å ikke ha skredder i en salong da.. Trodde man måtte ha det for at folk skulle få tilpasset kjolene sine, ikke alle som er like og passer inn i de faste størrelsene. Merkelig.. Ja, det er dårlige greier. De sparer vel penger på at man må gå til egne skreddere. Min kjole var i hvert fall ikke perfekt til meg før jeg fikk tilpasset den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #368 Del Skrevet 16. juni 2007 heisann,endelig kan jeg oppdatere meg litt hos dere... min kjole er også hos skredder,jeg håper den blir like fin ja skjønner deg ang bordkortene,brukt laaaaaang tid ja, jeg er egentlig ferdig,men må ordne på ett par stykker,aldri mer sånt arbeid kan se om jeg klarer å legge de ut, det nærmer seg veldig nå,synd at jeg ikke kan følge med deg de 2 siste ukene,kanksje jeg kan snike meg inn på en pc, kjenner du det i magen nå????? det er 3 uker til vi reiser og neste helg skal min kjære drikkes ut kommer snart inn igjen Hei! Kjolen din blir sikkert kjempefin, du kan glede deg til å prøve den etter tilpasningen. Det er noe helt annet når kjolen sitter som et skudd! Vil veldig gjerne se bilder av bordkortene dine hvis du klarer å legge de ut. Har dere ikke Internettforbindelse hjemme, eller er dere ute på tur? Hei Snupp! Hvordan er helgen din? Ååå. jeg kjenner jeg gleder meg sånn... god lørdag Hei Beabruden! Helgen er deeeilig. Var godt å slappe av litt. Har kjørt litt bil (holder på å ta lappen) og besøkt nevøen. Han ble 1mnd nå i går. I dag smilte han masse til stolte Tante Gleder meg jeg også! I dag har vi kjøpt blomsterpotter og blomsterjord. Skal kjøpe blomster til å ha oppi så det blir fint til folk kommer innom leiligheten rundt bryllupet. Må vente litt med å kjøpe slik at blomstene ikke er visne til da. Så har vi vært og kjøpt inn snacks til bryllupsfesten: 2pk vanlig salt chips 2pk salt og pepper chips 2pk paprika chips 2pk Salt mix (sånn skruer og ringer) 2pk saltstenger 2pk peanøtter 2pk chilinøtter I tillegg så har vi 2 bokser med pistasjenøtter som vi kjøpte på danmarksbåten. Toalettkurvene er så og si klare nå. Kjøpte to små blanke neglelakker i dag. Har også vært og hentet gifteringene :D (Forlovelsesringer som vi leverte inn for gravering og pussing). De så ut som nye og var kjempefine! Gleder meg til vi skal ta de på i kirken. Inntil da må vi gå uten ringer. Kjøpte samtidig et sølvarmbånd til bryllupet. Har fremdeles ikke fått tak i den teite presten. Ingen svarer telefonen, og ingen svar på de to mailene vi har sendt. Skjønner ikke hvorfor de ikke er å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #369 Del Skrevet 16. juni 2007 Husket jeg å si at vi har kjøpt stativ til speilrefleksen + 2GB minnebrikke? Kjekt å ha til bildene vi tar privat i bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 17. juni 2007 #370 Del Skrevet 17. juni 2007 for en prest,det er ikke så lenge igjen,håper han dukker opp snart, du hadde mange lure tips i boken din også.vi må ordne film kamera vil ta masse bilder og filme vi har internett tilkobling,men det er dataen som har hatt en mnd ferie men vi er nå tilbake for fullt. gleder meg til kjolen jeg skal prøve å ligge ut bordkort,ikke lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 17. juni 2007 #371 Del Skrevet 17. juni 2007 Først og fremst: ta presten da.. Er det ikke mulig å ta telefonen da..? Du har vært flink og ordnet med sånne ting som blomster til der du bor også, tror ikke at jeg hadde klart å tenkt på det en gang jeg Snacks og sånt skal man også ha ja, det er så mye rare småting og tenke på altså. Blir stadig mer sjokkert jeg. Deilig å få disse tingene på plass. Hva er det som er slagplanen for denne uken da, mye som skal ordnes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #372 Del Skrevet 17. juni 2007 Denne uken SKAL jeg få tak i presten. Kanskje jeg får tid til å å lage kirkeprogram også hvis vi får godkjent et (skal kun lage innsiden, resten er ferdig). På onsdag har jeg kjøretime. På fredag skal jeg jobbe hjemmefar + en tur til legen for å få sjekket ryggen. Til toårsdagen til mannen og meg fikk jeg et gavekort på aromaterapi. Hun damen som masserte meg sa at deler av ryggsøylen min var skeiv og at jeg burde få sjekket det. Det var kanskje ikke et problem for meg nå, men kunne bli det om jeg ble gravid. På lørdag skal mannen ha utdrikningslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #373 Del Skrevet 17. juni 2007 for en prest,det er ikke så lenge igjen,håper han dukker opp snart, du hadde mange lure tips i boken din også.vi må ordne film kamera vil ta masse bilder og filme vi har internett tilkobling,men det er dataen som har hatt en mnd ferie men vi er nå tilbake for fullt. gleder meg til kjolen jeg skal prøve å ligge ut bordkort,ikke lett Haha. Slemme data som tar ferie :slåss: Spent på bordkortene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 18. juni 2007 #374 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei, disse Duni serviettene, er det noe man bestiller på nettet. Tenkte å sjekke det ut hvis det er sånn at de ser ut som stoffservietter. Jeg bestilte mine på binders.no, og er veldig fornøgd med de. Tror jeg betalte ca 500 kr for 150 servietter inkl. frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 18. juni 2007 #375 Del Skrevet 18. juni 2007 Er vel ikke blitt gravid i det siste?? Synst du har god kontroll jeg. Har ikke presten en e-mail??Så kan du sen de han en mail, så slipper du å ringe han hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #376 Del Skrevet 18. juni 2007 Er vel ikke blitt gravid i det siste?? Synst du har god kontroll jeg. Har ikke presten en e-mail??Så kan du sen de han en mail, så slipper du å ringe han hele tiden. Ikke noe graviditet på gang her enda, nei Presten har email, men har glatt oversett begge mailene vi har sendt. I dag fikk jeg faktisk tak i meningshetskontoret. Og gjett hva; De hadde flyttet kontoret sitt til et helt annet sted! :slåss: :slåss: :slåss: Det gamle telefonnummeret er fremdeles aktivt, det ikke oppdatert med nytt nr. på kirken sine sider, det er ikke oppdatert i telefonkatalogen, og det er ikke lagt igjen noe melding på telefonen deres. De har simpelthen bare flyttet uten at noen kan vite om det.. Eneste grunnen til at jeg fikk tak i dem var at jeg i ren desperasjon begynte å ringe rundt alle mulige steder som hadde med kirke i Ringerike å gjøre. Plutselig kom jeg til Ringerike kommune, og de satte meg over til kontordamen i Veme menighet. AMØBEPREST Kontordamen spurte "Har ikke presten ringt deg?" med overrasket stemme. Eh.. NEI?! Hun har ikke ringt, selv om hun SA hun skulle ringe. Jeg nevnte også at kontordamen hadde sagt at hun skulle sende infopapirer til oss på vårparten. De hadde ikke blitt sendt ut pga flyttingen. Er det mulig å være så uproffesjonelle? Jeg lurer på om presten noen gang hadde planer om å kontakte oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 18. juni 2007 #377 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg bestilte mine på binders.no, og er veldig fornøgd med de. Tror jeg betalte ca 500 kr for 150 servietter inkl. frakt. Ok, takk for det. Skal sjekke det ut, har binders nede i veien her faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 18. juni 2007 #378 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Er det mulig å være så uproffesjonelle? Jeg lurer på om presten noen gang hadde planer om å kontakte oss.. Det der var ganske drøyt altså, trodde ikke at prester skulle oppføre seg sånn altså. Hva ble dere enige om med kontordamen skulle skje nå da? Skal noen se på programmet deres? Endret 18. juni 2007 av Pesto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #379 Del Skrevet 18. juni 2007 Vi skal prøve å ringe presten i dag. Hun hadde visst fridag i dag.. (mandager). Fikk mobilnummeret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #380 Del Skrevet 19. juni 2007 Jess, da har jeg endelig fått tak i presten Har avtalt at vi skal ha omvisning og slikt dagen før vielsen. Så da blir det 6. juli kl 18. Forlovere og far kunne også være med hvis de ville. Hun skulle sende meg en mail med mailadressen til organisten slik at vi kan avtale inngangs og utgangsmarsj. I tillegg så skal vi avtale et lite møte til i starten av juli slik at hun blir bedre kjent med oss. Deilig å endelig få det unnagjort. Hun sa at hun var veldig fleksibel angående kirkeprogrammet, så jeg er egentlig fristet til å bare kopiere en av de to vi har liggende hjemme som noen andre har brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg