Kykkelikokos Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #341 Del Skrevet 13. juni 2007 Hahaha! Dritbra. Nei, det er best å passe seg for å ødelegge vifteservietten! Kanskje de gjorde slik i dåpen din også? Best å stå på krava, hvis ikke blir det kanskje rosa lys og rosa servietter og rosa sanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 13. juni 2007 #342 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg vil også bestille noe digg fra somethingblue..Der kom jeg forresten på en ting; noe blått, noe nytt, noe brukt og noe lånt..var det noe mer?? Er dette viktig?? :klø: Vi skal ha heftet liggende vedsiden av tallerkenen, men vi har menyen inni heftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 13. juni 2007 #343 Del Skrevet 13. juni 2007 Heisann! Innom og litt jeg... Tror det blir fint å ha hetne slik du har planlagt.. Nå kom jeg på at jeg må kjøpe servietter.. Har dere tøyservietter? Hvis vi skal ha det må vi betale 25 kr stk.. vet ikke om jeg gidder det.. Har sett noen fine Camelioservietter jeg synes er fine, får se om det blir kanskje blir dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #344 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei Beabruden Vi kjøper ikke servietter selv. Hotellet skal ordne med alt slikt. Går ut i fra at de bruker sånne tøylignende servietter. Koster det virkelig 25kr pr. stk for sånne tykke Duni-servietter? Hvilken farge skal dere ha? Hva er Camelioservietter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #345 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg vil også bestille noe digg fra somethingblue..Der kom jeg forresten på en ting; noe blått, noe nytt, noe brukt og noe lånt..var det noe mer?? Er dette viktig?? :klø: Vi skal ha heftet liggende vedsiden av tallerkenen, men vi har menyen inni heftet. Tror ikke det er noe mer enn de tingene du har nevnt. Jeg har ikke tenkt på det i heletatt. Tror ikke jeg har noe blått eller lånt på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #346 Del Skrevet 14. juni 2007 Klesrulle Blank neglelakk (tilfelle en strømpebukse ryker f.eks) Lipgloss Hårnåler Hårspray Q-tips Kleenex Tyggis Frisk Paraceteske (legge igjen en lapp om hvor innholdet er i tilfelle barn) Tamponger Bind Tannpirkere Hårbørste Neglefil Det var det jeg kom på i farten i hvert fall. Glemte: Plaster Gnagsårplaster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 14. juni 2007 #347 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei Beabruden Vi kjøper ikke servietter selv. Hotellet skal ordne med alt slikt. Går ut i fra at de bruker sånne tøylignende servietter. Koster det virkelig 25kr pr. stk for sånne tykke Duni-servietter? Hvilken farge skal dere ha? Hva er Camelioservietter? Nei det er ikke duni, men hvis vi skal leie tøyservietter på drengsrud, tar de 25 kr stk.. synes det er en horibel pris, (som det meste annet der oxo) Men de duni serviettene var en god ide frresten, hadde glemt av de litt.. Camelio er et litt ekslusivt merke som jeg har sett i flere butikker her. (f. eks løiten lys) de har litt brokade struktur i seg, hvis du skjønner.. vanskelig å forklare... *må kikke litt etter duni-servietter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #348 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvor mye koster Camelio-serviettene da? De høres kjempefine ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 14. juni 2007 #349 Del Skrevet 14. juni 2007 Nei det er ikke duni, men hvis vi skal leie tøyservietter på drengsrud, tar de 25 kr stk.. synes det er en horibel pris, (som det meste annet der oxo) Men de duni serviettene var en god ide frresten, hadde glemt av de litt.. Camelio er et litt ekslusivt merke som jeg har sett i flere butikker her. (f. eks løiten lys) de har litt brokade struktur i seg, hvis du skjønner.. vanskelig å forklare... *må kikke litt etter duni-servietter* Har sett de serviettene på ljøten lys, fine, men dyre. Vi har bestillt dunli servietter på binders.no. Vi fikk 150 stk hvite for ca 500 kr inkl frakt. Synst ikke det var så veldig galt. De var ganske store, men husker ikke hvilke str. det var. Har du bindersbutikk i nærheten slipper du jo frakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 14. juni 2007 #350 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvor mye koster Camelio-serviettene da? De høres kjempefine ut! Tror de kostet 69,- for 12 stk såde er jo litt dyre, men dog billigere enn stoff. De er veldig fine..middagsservietter (tror det er 40x40) Har sett de serviettene på ljøten lys, fine, men dyre. Vi har bestillt dunli servietter på binders.no. Vi fikk 150 stk hvite for ca 500 kr inkl frakt. Synst ikke det var så veldig galt. De var ganske store, men husker ikke hvilke str. det var. Har du bindersbutikk i nærheten slipper du jo frakten! Er det de som er nesten-stoff? synes det var så vanskelig å se på bildene på nett, og fant ikke noe informasjon om det.. Tror de er 40x40 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 14. juni 2007 #351 Del Skrevet 14. juni 2007 Hahaha! Dritbra. Nei, det er best å passe seg for å ødelegge vifteservietten! Kanskje de gjorde slik i dåpen din også? Best å stå på krava, hvis ikke blir det kanskje rosa lys og rosa servietter og rosa sanger Ja ikke sant, rosa sanger med røde silkebånd. Det hadde mamma synes var fint .. Bra liste til kurvene. Må nok stjele litt av den ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 14. juni 2007 #352 Del Skrevet 14. juni 2007 Heisann! Innom og litt jeg... Tror det blir fint å ha hetne slik du har planlagt.. Nå kom jeg på at jeg må kjøpe servietter.. Har dere tøyservietter? Hvis vi skal ha det må vi betale 25 kr stk.. vet ikke om jeg gidder det.. Har sett noen fine Camelioservietter jeg synes er fine, får se om det blir kanskje blir dem.. Hei Bea, jeg fant servietter i stoff til 15,- pr. stykk hos KID interiør hvis det er interessant. Jeg kommer til å satse på tøy servietter, synes det er penest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #353 Del Skrevet 14. juni 2007 I dag har jeg vært og hentet kjolen hos skredderen. Den satt som et skudd! :D Skredderen hadde brukt en hel dag på den, stakkar, men jeg måtte bare betale 1000kr likevel. Fornøyd med prisen. Vi var også hos fotografen og avtalte hvordan bildene skulle bli og hvilket album vi skulle ha. Kom på nesten 6000kr inkl. utefotografering. Vi har allerede betalt 1000kr der, så da er det 5000kr igjen. Det er inkludert 25 takkekort. Ellers så har vi kjøpt fotostativ til speilrefleksen. Nå må vi bare kjøpe nytt minnekort før bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 14. juni 2007 #354 Del Skrevet 14. juni 2007 I dag har jeg vært og hentet kjolen hos skredderen. Den satt som et skudd! :D Skredderen hadde brukt en hel dag på den, stakkar, men jeg måtte bare betale 1000kr likevel. Fornøyd med prisen. Vi var også hos fotografen og avtalte hvordan bildene skulle bli og hvilket album vi skulle ha. Kom på nesten 6000kr inkl. utefotografering. Vi har allerede betalt 1000kr der, så da er det 5000kr igjen. Det er inkludert 25 takkekort. Ellers så har vi kjøpt fotostativ til speilrefleksen. Nå må vi bare kjøpe nytt minnekort før bryllupet. Hurra for kjolen som er i boks Og fotografen var klar også, avtalte dere fotografering med familie etter at dere er ferdige også? Lette i dagboken, men fant ingen liste over bilder, kan være at den var i en annen dagbok.. Hvor mange timer blir det med fotografen totalt, bare tenkte i forhold til prisen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #355 Del Skrevet 15. juni 2007 Vet ikke hvor mange timer det blir hos fotografen, men det var 36 bilder i albumet tror jeg. Vi bestilte medium størrelse i sort med sånn "hull" til bilde foran Vi har ikke avtalt fotografering med familie, den skal vi ta selv med speilrefleksen vår. Skal høre med en onkel av mannen om han kan ta bilder for oss. Han har visst tatt noe fotokurs eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 15. juni 2007 #356 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Tror de kostet 69,- for 12 stk såde er jo litt dyre, men dog billigere enn stoff. De er veldig fine..middagsservietter (tror det er 40x40) Er det de som er nesten-stoff? synes det var så vanskelig å se på bildene på nett, og fant ikke noe informasjon om det.. Tror de er 40x40 cm. De er ganske stive, slik som dunli sine. Kjennes ut som stoff når jeg tar på de, jeg er iallefall veldig fornøgd med de. Vet ikke om det var godt nok forklart? Vi skal forme de som et hjerte, stående. Vanskelig å forklare, men blir veldig fint, og det er ingen problem med å få de til å stå på bordet. De du får på ljøten lys er jo finere, mine er bare helt vanlig hvitfarge, men er jo ganske stor forskjell i pris da, men nå er jo dere litt færre enn oss, så blir jo kanskje ikke så alt for galt. Du kan jo evt kjøpe de til middagen og noen andre til kaffi/festen. Endret 15. juni 2007 av jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 15. juni 2007 #357 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Digg med kjolen i hus Jeg betalte 1300 kr til skredder, synst det var litt dyrt, for eneste jeg gjorde var å så på hemper under kjolen, og å sy den litt opp..Men alt som heter bryllup er jo DYRT. Betalte forresten 650 kr for å låne et underskjørt en dag!!! Det synst jeg var dyrt! Håper ikke fotografen vår skal ha så mye som 6000 kr for oss, vi har budsjettert med 4000, men har ikke snakket med han enda. Dere får no en fin pakke da, så er nok verdt prisen Hmm, jeg er visst litt gnien i dag.. Endret 15. juni 2007 av jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #358 Del Skrevet 15. juni 2007 650kr for å låne et underskjørt høres veldig dyrt ut. Da kunne du jo liksågodt kjøpt et nytt et for ca samme pris. Jeg tror at kjolene ser enklere ut å legge opp enn det egentlig er. Det er så mange lag på kjolen at det er vanskelig å få til. Så jeg skjønner i grunn prisen. Men hvis jeg hadde fått det gjort hos en brudesalong så tror jeg de tar rundt 500kr. De har vel kanskje mer erfaring? Vi kunne fått en billigere pakke hvis vi hadde valgt et billigere album, så dere vil forhåpentligvis ikke måtte betale så mye som oss hvis dere har et trangt budsjett. Skjønner i grunn at du er gnien, jeg. Musikk-innslagene deres kostet jo kjempemye. Vi har valgt å ikke bruke penger på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victori@ Skrevet 15. juni 2007 #359 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) 650kr for å låne et underskjørt høres veldig dyrt ut. Da kunne du jo liksågodt kjøpt et nytt et for ca samme pris. Jeg tror at kjolene ser enklere ut å legge opp enn det egentlig er. Det er så mange lag på kjolen at det er vanskelig å få til. Så jeg skjønner i grunn prisen. Men hvis jeg hadde fått det gjort hos en brudesalong så tror jeg de tar rundt 500kr. De har vel kanskje mer erfaring? Jeg betalte 1100 kr for et nytt underskjørt, synes det er helt sinnsykt... Men sånn er det. Skulle egentlig låne ett, men har slanket meg ut av det! Kjolen min kostet 1000 kr å legge opp i brudesalong, og da greide de til og med å legge den opp feil. Så jeg måtte tilbake for å rette det opp... Men nå er det bra da!! Endret 15. juni 2007 av Victori@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 15. juni 2007 #360 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg betalte 1100 kr for et nytt underskjørt, synes det er helt sinnsykt... Men sånn er det. Skulle egentlig låne ett, men har slanket meg ut av det! Kjolen min kostet 1000 kr å legge opp i brudesalong, og da greide de til og med å legge den opp feil. Så jeg måtte tilbake for å rette det opp... Men nå er det bra da!! Jeg betalte 700,- for mitt underskjørt. Samtidig betalte jeg 600,- for søm på brudekjolen. Dette var på salongen jeg kjøpte kjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg