Kykkelikokos Skrevet 11. september 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 11. september 2006 Du kan se den her i stedet: http://home.no/ikt-info/bilder/3434.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Litamor Skrevet 12. september 2006 #42 Del Skrevet 12. september 2006 Tusen takk! Ho var kjempetøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 13. september 2006 #43 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) darkness| skrev: Du kan se den her i stedet: http://home.no/ikt-info/bilder/3434.pdf ← ååååååååå den var fiiiiiiiiiiiiiiiiin! Endret 13. september 2006 av kathjuli07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. september 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 13. september 2006 Jippi! Agape-brudesalongen har høstsalg og selger kjolen min med 20% avslag! :D Jeg skal innom dit på fredag. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 16. september 2006 Forfatter #45 Del Skrevet 16. september 2006 Har nå vært og kjøpt brudekjole. Fikk den desverre ikke på tilbud, men jeg fikk sløret med 20% avslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 17. september 2006 #46 Del Skrevet 17. september 2006 GRATULERER MED KJØP AV BRUDEKJOLE HA EN STRÅLENDE UKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 18. september 2006 #47 Del Skrevet 18. september 2006 for kjøp av brudekjole!!! Jeg fant plutselig ut at en brudesalong jeg har tenkt på å besøke ganske lenge, har salg i september!! skal ringe i dag og bestille time, og krysser fingrene for at det ikke har blitt veldig utplukket allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 18. september 2006 #48 Del Skrevet 18. september 2006 Gratulerer med kjøp av kjole! Den var kjempefin!!! Enkel og elegant! Er det ikke deilig å ha det på plass Dumt den ikke var på salg da, men nå har du den hvertfall!! Gratulerer igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 18. september 2006 #49 Del Skrevet 18. september 2006 Gratulere med kjolekjøp, veldig fin! Vi var i barcelona i sommar og likte oss veldig godt der.kan anbefalast. Om ein bestiller tidleg får ein jo ganske billege billettar på norwegian, sterling o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. september 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 18. september 2006 Takk til alle sammen. Eneste som er dumt er at jeg må finne skredder til å tilpasse den selv. Er redd det blir veldig dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 18. september 2006 #51 Del Skrevet 18. september 2006 darkness| skrev: Takk til alle sammen. Eneste som er dumt er at jeg må finne skredder til å tilpasse den selv. Er redd det blir veldig dyrt ← du har ihvertfall god tid, så da kan du undersøke priser hos fler. vet ikke helt hva som er vanlig å ta per time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 19. september 2006 Forfatter #52 Del Skrevet 19. september 2006 Leste på en brudesalongside at de tok 440kr pr. time, og regnet gjennomsnittlig 3 timer pr. kjole. Grøss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 19. september 2006 #53 Del Skrevet 19. september 2006 De i brudesalongen min sa det var skjelden det kom på over 1000 kroner og at det kun var unntaksvis hvis det var mye som måtte gjøres på den. Normalt kom det på rundt 6-700.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 19. september 2006 Forfatter #54 Del Skrevet 19. september 2006 OK. På brudesalongen hvor jeg egentlig hadde tenkt til å kjøpe kjolen kostet det 4-500kr, men nå må jo jeg gå til en "privat" (skredder som ikke bare driver med brudesøm) skredder, så jeg er litt redd de tar seg bedre betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 29. september 2006 #55 Del Skrevet 29. september 2006 og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 29. september 2006 #56 Del Skrevet 29. september 2006 ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbelle Skrevet 29. september 2006 #57 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Hei! Nå har jeg lest hele boken din, og det høres spennende ut. Flott kirke og koselige planer. Kjolen var spesiell og fin, det er sikkert deilig å ha kjøpt den. Ha en strålende helg! fra en annen som har fått kallenavnet "Engelen min" Endret 29. september 2006 av Tinkerbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. september 2006 Forfatter #58 Del Skrevet 29. september 2006 Takk til alle sammen, og god helg til dere også - I går fant jeg frem igjen bordkortene som jeg var begynt på. Som jeg har nevnt tidligere skal jeg ha ivoryfargede vanlige bordkort med gullsegl på ene siden. Da jeg fant de ferdig lagde bordkortene i går var mange av seglene knekt Det ser ut som det er superlette å kneppe. Huff og huff.. Måtte lage opp igjen minst 5 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 1. oktober 2006 #59 Del Skrevet 1. oktober 2006 heisann tror ikke jeg har lagt igjen spor her velkommen,populær dato dere har valgt DEN STORE GIFTE DAGEN. vi skal til pers 21.07.07 spennende å følge med,er godt i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #60 Del Skrevet 2. oktober 2006 Heihei Hyggelig at du ville stikke innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg