Mrs N Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #2441 Skrevet 8. oktober 2007 Glad det er siste vaksinen nå før han blir ett år gammel. Han blir så trett, småsutrete og kravstor når han har hatt vaksine. Ikke at jeg klager, men det er tungt å bære på en så stor gutt hele dagen
Mrs N Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #2442 Skrevet 9. oktober 2007 Sitter her og venter på pakke i posten jeg. Bestilt en lekematte til Tiny på mandag forrige uke, men pga poststreik siden onsdag har vi ikke hatt så mye som reklamepost på snart ei uke Imens får Tiny klare seg med den matten han har, selv om føttene stikker langt utenfor
smile Skrevet 9. oktober 2007 #2443 Skrevet 9. oktober 2007 Vaksine er ikke noe hyggelig nei. Jeg håper også at jeg kan lage middag selv men det er jo ikke alle som vil ha det da....
Frida Frosk Skrevet 10. oktober 2007 #2444 Skrevet 10. oktober 2007 De vokser ut av det meste alt for fort synes jeg. Nå har vi stooor lekematte da. Som han kan gymme på så lenge han vil. Men vi bruker allerede klær i str 74 (6-9 mnd) og vognbagen er snart for liten.
iss Skrevet 10. oktober 2007 #2445 Skrevet 10. oktober 2007 Så store gutter dere har Skjønningen bruker fortsatt 62 og har ett stykke til str 68!
Mrs N Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #2446 Skrevet 11. oktober 2007 Størrelse 68 passer mini helt perfekt i lengden nå. Aner jo ikke nøyaktig hvor lang han er for de nekter jo å måle ungene i dette landet Nå har jeg pakket ut av masse pappesker. Synes det er pappesker uansett hvor jeg snur meg Mannen er jo ikke spesielt mye til hjelp heller. På mandag sto det 7 tunge esker i gangen nede som skulle helt opp i tredje etasje. Nå er det torsdag og det står 4 esker i gangen nede, 2 i andre etasje og 1 i tredje Mini sover fortsatt formiddagslur. Dvs, han sovnet klokka 11 og sover fortsatt Er det noen som har flyttet med katter før? Har lyst til å slippe de ut nå til helga (da har de vært inne i 2 uker). Å være innesperret med 3 katter og en baby holder på å drive meg til vanvidd Tiny er så morsom for tiden. Han "prater" hele tiden. "Mamamamama mamama mama!" Vi synes han ser så morsom ut når han skal prate for han øver jo fortsatt på å bruke munnen til det (sitter og gaper som en liten gullfisk), så når vi ler av han så blir han helt hysterisk og holder på å le seg ihjel. Så søt :rødme:
Eeyore Skrevet 11. oktober 2007 #2447 Skrevet 11. oktober 2007 Hva hvis man venter viktige brev når posten streiker da?
Mrs N Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #2448 Skrevet 11. oktober 2007 Da må man vente litt lengre? Mange som har fått problemer pga posten som streiker. Viktige brev som ikke kommer frem, firmaer som ikke får sendt ut varene sine... Posten bryr seg egentlig ikke
Frida Frosk Skrevet 12. oktober 2007 #2449 Skrevet 12. oktober 2007 Er det bare Knerten min som ikke er noe sovedyr tro? :klø: Innom med en klem og ønske om en fin dag.
Mrs N Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #2450 Skrevet 12. oktober 2007 Vet ikke jeg? Noen ganger har vi et sovedyr, noen ganger ikke. I natt sov han fra 8 til 4:30 og videre til 7:30. Prøvde å legge han i senga si igjen klokka 8 men han lå bare og ropet "mamaaaa mamamaaaa" :rødme: Han har blitt veldig interessert i å ta i ting nå. Første gang han virkelig har gått inn for å rekke opp til lekene som henger over senga hans. Litt morsomt å ligge i senga ved siden av hans og se disse bittesmå hendene som stikker opp over kanten på senga
Mrs N Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #2451 Skrevet 12. oktober 2007 Fikk en pakke i posten i dag. Det er det første glasset med eplemos som mini spiste oppe hos svigerinnen. Hun har dekorert det med blomster, bånd og små marihøner. Inni ligger det et bittelite fotoalbum med bilder av Tiny fra han var nyfødt til i dag. Hun er ordentlig flink med sånne kreative ting
Vannmelon Skrevet 12. oktober 2007 #2452 Skrevet 12. oktober 2007 Å, så koselig det hørtes ut! Hadde jeg aldri funnet på å lage en gang. Og mini høres helt fantastisk søt ut Er du forresten gift med en engelskmann, eller bor du/dere der av en annen grunn?
Mrs N Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #2453 Skrevet 12. oktober 2007 Er gift med en engelskmann ja. Derfor bor vi her I dag sovnet mini i bilsetet med stroppen til håndveska mi i hånda si. Han hadde fått tak i den mens jeg kjørte og jeg fikk den ikke tilbake før 2 timer senere
Eeyore Skrevet 12. oktober 2007 #2454 Skrevet 12. oktober 2007 Skal du ikke snart besøke Norge med Tiny da?
Mrs N Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #2455 Skrevet 13. oktober 2007 Jo, til påske tenkte vi. Bestemora mi har 85 års dag og nesten hele slekta på den siden kommer på besøk Vi har ikke bestemt oss for hvilket pass mini skal få, norsk eller britisk :klø:
smile Skrevet 13. oktober 2007 #2456 Skrevet 13. oktober 2007 2 uker skulle holde med kattene ja men de anbefaler 3 uker :katt: Ha en fin dag, jeg må brått stikke men rakk å oppdatere meg
Vannmelon Skrevet 13. oktober 2007 #2457 Skrevet 13. oktober 2007 Jo, til påske tenkte vi. Bestemora mi har 85 års dag og nesten hele slekta på den siden kommer på besøk Vi har ikke bestemt oss for hvilket pass mini skal få, norsk eller britisk :klø: Har dere planer om å bli boende i England, eller flytte til Norge, da? Kanskje det bør være avgjørende for hvilket pass han får?
angelou Skrevet 13. oktober 2007 #2458 Skrevet 13. oktober 2007 Høres ut som om Tiny er en morsom gutt Gleder meg til min blir så stor jeg, men først må han vel strengt tatt komme ut Ha ei fin helg
Eeyore Skrevet 13. oktober 2007 #2459 Skrevet 13. oktober 2007 Klarer du virkelig å vente nesten et år med å vise han til familien din? Kan han ikke få begge deler da? Mener det går ann når man har en forelder av hvert, men ikke hvis man bytter pga flytting eller giftemål.
Mrs N Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #2460 Skrevet 13. oktober 2007 2 uker skulle holde med kattene ja men de anbefaler 3 uker :katt: Ha en fin dag, jeg må brått stikke men rakk å oppdatere meg De har vært inne i 16 dager nå. En av de har jo kommet seg ut to ganger og har bare snust rundt i hagen, så tror det går bra. Har dere planer om å bli boende i England, eller flytte til Norge, da? Kanskje det bør være avgjørende for hvilket pass han får? Foreløpig skal vi bo her. Uansett hva slags pass han får så må det jo fornyes etter et par måneder og ganske ofte etter det så kan jo bytte til et annet hvis vi vil. Det er enklere å få det britiske passet for det søker man etter via post. For det norske må vi reise enten inn til London eller til konsulatet 2 timer unna. Høres ut som om Tiny er en morsom gutt Gleder meg til min blir så stor jeg, men først må han vel strengt tatt komme ut Ha ei fin helg Det er en fordel har jeg hørt Klarer du virkelig å vente nesten et år med å vise han til familien din? Kan han ikke få begge deler da? Mener det går ann når man har en forelder av hvert, men ikke hvis man bytter pga flytting eller giftemål. Mamma og pappa har jo sett han. Problemet er at hvis jeg skal reise hjem med han uten mannen (som ikke får lett fri fra jobben) så må jeg reise alene med en liten baby på 3 flyvninger, samt overnatting enten i Oslo eller nordpå. Det blir alt for mye stress. Vet ikke om han kan få begge passene samtidig, men han kan fritt velge i alle fall. Hva er det med småbarn og merkelapper? :klø: Hvis jeg gir han en kjempemorsom leke, splitterny med masse farger og dilldall, og han får øye på en merkelapp på denne leken så kan han sitte og plukke på denne merkelappen i flere timer Minner meg om en reklame jeg så i Norge for mange år siden. Ei lita jente får besteforeldrene på besøk. De har med seg en kjempestor pakke. Foreldrene og besteforeldrene går ut på kjøkkenet og når de kommer tilbake står lekehuset midt på gulvet og jenta driver å leker seg med pappesken som det kom i. Det er vel Rema 1000 som har slagordet "Det enkleste er ofte det beste"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå