Mrs N Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #1561 Del Skrevet 19. mai 2007 Fordi menstermin var så nær UL-termin at de bestemte at de bare kunne følge mensterminen i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 19. mai 2007 #1562 Del Skrevet 19. mai 2007 Ja, her må det tippes på nytt. Jeg tipper onsdag 23.mai. Skjønt jeg håper du får tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #1563 Del Skrevet 19. mai 2007 Tippingen din er oppdatert. 23. mai hadde jo vært typisk for da er det kuppfinale i fotball og mannen har gått og gledet seg til den i flere måneder Nå har jeg kost meg med grøt og en mars iskrem. Jeg har ikke tenkt å gjøre noe spesielt i dag for å få fart på sakene. Skal bare spise bringebærløvtablettene mine og prøve å grave frem litt mer tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. mai 2007 #1564 Del Skrevet 19. mai 2007 Fordi menstermin var så nær UL-termin at de bestemte at de bare kunne følge mensterminen i stedet Noen som ikke er så vrange altså!! Jeg kommenterte også til jordmor da vi var på UL at det er jo litt rart jeg ikke kan behole menstermin når jeg VISSTE nøyaktig når mensen kom for den var så stabil og jeg visste når jeg hadde siste mens, men neida! Her var det viktig å følge den nye datoen som var 2 dager senere. Orket ikke å si noe mer jeg for hun var så rar og stresset. Men uansett om jeg hadde hatt stabil mens og de fikk stort sprik på UL ville jeg faktisk stolt mest på min egen termin. Okei, jeg må tippe igjen da for det er jo flere uker siden min dato gikk ut!! 22.mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #1565 Del Skrevet 19. mai 2007 De skal alltid krangle sånn ja Har oppdatert tippingen din og. Håper det blir før 1. juni i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. mai 2007 #1566 Del Skrevet 19. mai 2007 Det blir det nok! Men gikk mammaen din lenge over sa du? Det kan jo være arvelig da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #1567 Del Skrevet 19. mai 2007 Vet ikke nøyaktig hvor mange dager over, men hun gikk over tida og ble igangsatt med alle tre. Skal spørre henne hvor mange dager det var snakk om Det er jo vanlig at førstegangsfødende går litt over tida, gjerne 3-4 dager, så det er jo ikke så uvanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. mai 2007 #1568 Del Skrevet 19. mai 2007 Innom for å sjekke om det har skjedd noe mer... Uansett ikke lenge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #1569 Del Skrevet 19. mai 2007 Skjer fremdeles ingenting her nei... Det blir nok som mannen sier... "He must be dragged out, kicking and screaming" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. mai 2007 #1570 Del Skrevet 20. mai 2007 Noen som ikke er så vrange altså!! Jeg kommenterte også til jordmor da vi var på UL at det er jo litt rart jeg ikke kan behole menstermin når jeg VISSTE nøyaktig når mensen kom for den var så stabil og jeg visste når jeg hadde siste mens, men neida! Her var det viktig å følge den nye datoen som var 2 dager senere. Orket ikke å si noe mer jeg for hun var så rar og stresset. Men uansett om jeg hadde hatt stabil mens og de fikk stort sprik på UL ville jeg faktisk stolt mest på min egen termin. Okei, jeg må tippe igjen da for det er jo flere uker siden min dato gikk ut!! 22.mai! Blander meg inn jeg... De følger ul termin fordi de da måler hvor stort barnet har blitt.. Det er slik at fostere kan vokse litt i ulik fart i starten, det kan stoppe litt opp men ett par dager senere fortsetter det å vokse. Derfor har de stort sett alltid 2 ultralyder med mellomrom når de er usikre på liv så tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 20. mai 2007 #1571 Del Skrevet 20. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 20. mai 2007 #1572 Del Skrevet 20. mai 2007 Hvordan er det i heimen i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #1573 Del Skrevet 20. mai 2007 Hos meg følger de altså ikke UL-termin da Står bra til her i dag. Fremdeles ikke noe tegn på at noe skal skje Men skal på sykehuset i morgen så håper at denne "membrane sweep"-greia skal fungere og at det blir baby før neste helg i alle fall! Hvis de skal sette dato for igangsetting med drypp så skal jeg be om å få det før helga. Synes han er stor nok nå og det er liksom ikke noe vits i å vente noe særlig lengre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. mai 2007 #1574 Del Skrevet 20. mai 2007 Er du her enda Er du sikker på at du ikke har tett avløp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 20. mai 2007 #1575 Del Skrevet 20. mai 2007 Skjer fremdeles ingenting her nei... Det blir nok som mannen sier... "He must be dragged out, kicking and screaming" Tydelig at han koser seg i magen din hvertfall. Og det er jo forsåvidt bra, men han kunne jo snart komme ut og hilse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #1576 Del Skrevet 20. mai 2007 Tett avløp? Ja, det kan jo hende Leste faktisk i avisen her i går om en unge her i byen som ble født 12 uker for tidlig fordi moren fikk urinveisinfeksjon som var forbundet med gruppe B-strep. Han døde senere av komplikasjoner. Så på den måten er jeg glad Tiny holdt seg inne så lenge, men det får jo også være måte på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. mai 2007 #1577 Del Skrevet 20. mai 2007 Huff, så leit å høre om babyen som døde :cry: Jeg bomma veldig på tippinga mi, men får prøve på nytt med 27. mai! Og så håper jeg Tiny motbeviser det og kommer I MORGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #1578 Del Skrevet 20. mai 2007 Skal legge deg til i lista igjen La Traviata Føler meg litt rar og har rare vondter så skal gå og legge meg. Det begynte vel nå i ettermiddag med ryggvondt og straminger både her og der. For å være ærlig så føles det ut som om at rumpa skal falle av men det gjør den neppe Men den siste timen har jeg kaldsvettet også :klø: Jeg velger å ikke gjette om det skal skje noe, men uansett er det time på sykehuset i morgen ettermiddag Skal true Tiny med igangsettelse i morgen så får vi se om det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. mai 2007 #1579 Del Skrevet 21. mai 2007 Spennende med vondter og hva de gjør på sykehuset i morra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. mai 2007 #1580 Del Skrevet 21. mai 2007 Just checking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå