Mrs N Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #1521 Del Skrevet 17. mai 2007 Ja, du kan le du smile iss: Ja, skal slutte å forvente meg ting nå Har lite å sysselsette meg selv med for tiden, så her er listen over ting jeg har i sykehusbagen: - 1 lite håndkle - Rispose - TENS-maskin - Varmeflaske - Morgenkåpe - Bind (nattbind, vanlig bind og sånne svære de bruker på fødeavdelingen) - Tannbørste og tannkrem - Digitalkamera + ekstra batteri - Vekslepenger - Snacks - Donald Duck Pocketbok - Ammeinnlegg - Nattkjole - Amme-BH, undertøy og sokker - Pysjamas - Topp (for å reise hjem i) - Ekstra t-skjorte for mannen - Engangstruser - Såpe, shampoo, hårstrikk, deodorant, baby olje, massasjeolje, brystvortekrem - Koffeinfri te Babyvesken: - Klær for å reise hjem i (bukse, body + jakke) - 4 bodyer med delvis fot/erme - 22 bleier - 2 gulpekluter (en i gass, en i bomull) - Bomull - 1 vanlig body - 2 hatter (blå/hvit) - 2 par klorevotter (blå/hvit) - 1 par sokker - 1 pakke m/baby wipes - 1 teppe - 1 smokk - Brystpumpe m/flaske - 1 boks med salve - 5 bodyer uten ermer/føtter Noe jeg mangler nå tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mai 2007 #1522 Del Skrevet 17. mai 2007 På sykehuset så lå Skjønningen pakket inn ett helseteppe med en stor flanellklut inni! Det har vi fortsatt med, og føler at det er lunt og godt og mykt for Skjønningen. + at da tar flanellkluten gulp og sånn slik at helseteppet holder seg rent lenger... Må le litt når jeg ser lista, for mine tanker om en fødsel ble totalt annerledes enn forventet. Hadde jo nesten ikke pauser mellom riene, så varme omslag og smertelindring av ulik grad rakk vi ikke tenke på engang! Ang. bind så fikk jeg sånne svææære bleier, men ett tykt bind inni... Får ikke dere det på sykehuset?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #1523 Del Skrevet 17. mai 2007 Sykehuset her i byen hadde 120 millioner pund i underskudd i fjor, så her får vi veldig lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. mai 2007 #1524 Del Skrevet 17. mai 2007 Men 22 bleier til babyen??? Får du ikke det engang???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. mai 2007 #1525 Del Skrevet 17. mai 2007 Innom og konstanterer at det fortsatt ikke er noe action... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #1526 Del Skrevet 17. mai 2007 Man får ingen bleier nei, og de anbefaler at man beregner ca 12 bleier per dag Fortsatt ingenting som skjer nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. mai 2007 #1527 Del Skrevet 17. mai 2007 Hmm, litt forskjell fra Norge da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. mai 2007 #1528 Del Skrevet 17. mai 2007 12 bleier pr. dag?? :klø: Spent på om det skjer noe hos deg snart! Signerer det iss skrev om flanellsklut inni helseteppet. Og husk kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. mai 2007 #1529 Del Skrevet 18. mai 2007 Får dere ikkw låne klær heller? (til ungen altså) eller er det som i norge at de klærne de har er store og utvaskede og du foretrekker å bruke dine egne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #1530 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg aner ikke om de kanskje kler på de de første klærne (rett etter fødsel), men vi har i alle fall fått beskjed om at vi verken får bleier, klær, bind, bomull eller håndkler av sykehuset. Med så mye gjeld er jeg faktisk overrasket over at sykehuset ikke ber oss betale depositum på ungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 18. mai 2007 #1531 Del Skrevet 18. mai 2007 Innom og hilser på. Krysser fingre for at det skjer noe rimelig kjapt. Høres jo virkelig ut som det er noe på gang da. Spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #1532 Del Skrevet 18. mai 2007 Nå har jeg prøvd: - Kanel - Bringebærløv - Løpe i trapper - Storvask av hus - Hagearbeid - Lang tur - Varmt bad Vet ikke hva mer jeg kan prøve nå liksom. Sex får vi jo ikke lov til pga GSB-bakterien :klø: I dag har jeg løpt i trapper, gjort hagearbeid og skal gå lang tur i kveld. Men han har virkelig ikke tenkt å komme ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. mai 2007 #1533 Del Skrevet 18. mai 2007 Næmmen, er du her enda da? Tiny trives visst godt imagen ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #1534 Del Skrevet 18. mai 2007 Hehe. Ja, er her ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 18. mai 2007 #1535 Del Skrevet 18. mai 2007 Og hvor lenge har du tenkt å bli her? Depositum på ungen Forresten - nå er du antakelig litt mindre enn jeg var, men jeg hadde hørt at man kunne regne med å få på seg klærne man gikk med i fjerde mnd etter fødselen. Det klarte ikke jeg. Kan ha noe med keisersnittet å gjøre., men gikk med gravidejoggebuksene en ukes tid etter fødselen (måtte få mannen til å ta med de) før joggebuksene fra litt uti graviditetn passet. Etter en ukes tid til fikk jeg heldigvis på meg de andre klærne mine igjen (har ikke prøvd olabuksene..) Bare et lite tips å ta med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. mai 2007 #1536 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg har også fått anbefalt å ta med vanlige gravidklær. Jeg tar med det som er passende nå jeg. Alle sier en blir så skuffa hvis en tar med for smått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #1537 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg har bare tenkt å reise hjem i graviditetsklær, samme som jeg kommer inn med (med mindre de blir fryktelig møkkete ). Men jeg brukte mine vanlige bukser til rundt 6. måned var det vel :klø: Har masse bukser i skapet som jeg håper på å få komme inn i før jul i alle fall Har lovet meg selv å ikke veie meg selv før etter 6 uker I går kom jeg til å tenke på noe.. Nemlig at nå er jeg gravid i 10. måned ... Jaja.. Så lenge det ikke blir noen 11. måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. mai 2007 #1538 Del Skrevet 18. mai 2007 Gravid i 10.måndte høres jo voldsomt ut!!! Ei som sa til meg at jeg ikke kunne regne med å reise hjem i buksa jeg drar i for den kan jo bli litt grisete hvis vannet går på veien Gikk du virkelig i vanlige bukser til 6.måned?? Jeg sluttet i uke 13 jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #1539 Del Skrevet 18. mai 2007 Ja, jeg gjorde det. Men jeg gikk ned to buksestørrelser mellom uke 7 og 10 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. mai 2007 #1540 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg kan skrive under på at vannet kan gå underveis, eller rett før man reiser.. Og det blir noe klin Bør nok ha en ekstra bukse med tenker jeg... Kan hende man vil gå litt rundt på avdelingen eller sykehuset også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå