Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Ja det er det jeg vet! Derfor jeg er litt betenkelig.. Bør nok undersøke det en gang til.. Snakker med jordmor til uka jeg, skal jo dit..

Jeg er flink og vasker meg kun med intimsåpe med melkesyrebakterier da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det du :)

Ja, intimsåpe er bra. Spesielt hvis det står på den at den er utviklet for daglig bruk.

Er det flere enn meg som begynner å føle seg ekstremt ukomfortabel for tiden? Akkurat som om ti babyelefanter sitter på underkroppen. Det finnes ikke lenger noe som heter en komfortabel sovestilling :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sover stort sett godt, men merker at jeg er skikkelig "tung" når jeg våkner om natta. sliter med å sett meg opp - trenger nesten dyttehjelp fra mannen :ler:

-og jeg har knappe tre måneder igjen til termin... :sjenert:

ha en fin-fin fredag :)

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det er å føle seg tung ja :ler:

Jeg er redd for at hvis jeg ikke klarer å snu meg fort nok så vil jeg bli sittende fast på ryggen. Ser for meg en skillpadde som ligger på ryggen og kaver med armene og beina ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har satt på første maskinen med babyklær :hoppe:

Har også lagt ned bleier og kluter i skuffen. Skal prøve å sette sammen vognen senere og vuggen står nå på soverommet (i en eske da, har ikke satt den sammen ennå).

Har funnet ut at jeg har glemt å kjøpe lakener til vuggen :overrasket:

Men skal dra til Mothercare i morgen og se om de har noen. Må jo ha et par vanlige lakener og et plastlaken for å ha under de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å begynne å ordne!!! Jeg skal begynne til uka og jeg gleder neg som en unge!!! :hoppe:

Ha en super helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smile :vinke:

Det er ikke bare bare å legge sammen sånne bittesmå klær gitt :ler:

Jeg har jo kjøpt sånne små plastbokser som skal stå nedi skuffene (som virker helt geniale så langt) og i den øverste skuffen har jeg satt to bokser med bleier, så har jeg to pakker med babywipes og så har jeg to små bokser med bodyer.

I den andre skuffen tenkte jeg at jeg skulle legge to bokser med sparkebukser, en med gensere, en med bukser og sokker og gulpekluter/smekker selvfølgelig.

Så kan litt større klær og ekstra bleier/kluter o.l. gå i de nederste skuffene.

Tror det blir bra :husarbeid:

Endret av Mrs N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og kjøpt bad til knøttet. Fant også en kjempefin skittentøyskurv til meg selv, og kjøpte nye tallerkener og kopper.

Fant espressokopper til mannen til og med, og de har vi lett lenge etter nå!

Fant ingen sundae-glass da, eller fant noen som ikke var lange nok. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å finne sundae-glass :overrasket:

Ellers har jeg vondt i hofta i dag (gikk litt for mye) og har måttet legge i ammeinnlegg i går kveld for nå har de begynt å lekke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vondt i leggen i dag for andre dag på rad. Hadde vondt i hele går etter at jeg fikk leggkrampe midt på natta.

Det er jo farlig å strekke seg nå for tida, plutselig låser leggene seg :overrasket:

Jeg irriterer meg over mitt enorme sukkerbehov for tida. Synes ikke det går en dag uten at jeg må ha noe søtt, gjerne flere ganger om dagen. Håper det er noen flere enn meg som sliter med dette :sjenert:

Får jo dårlig samvittighet på Tinys vegne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leggkramper er kjempevondt. Får jo ikke strekt ut heller, for de kommer jo gjerne når man strekker seg. Har begynt å trene underbevisstheten på at jeg ikke skal strekke ordentlig ut når jeg våkner :)

Godt at det er flere av oss som sliter med godtebehov. Jeg småspiser hele tiden, føler jeg, og har samtidig dårlig samvittighet.

Det høres ut som om du har begynt med skikkelig redebygging :) Det er gøy. Godt å få unna ting.

Koselig med besøk i dagboka mi, forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke er mange ukene til Tiny er ute, for nå ser det ut som det begynner å gå på helsa di løs :troest:

Har du moren din på besøk nå? Det er vel deilig da? Det er noe spesiellt med mødre når man føler seg litt uttafor :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt å lekke?? Høres ut som om du nærmer deg fullført arbeid her :ler:

Kroppen er klar...

Håper det går bedre med deg og at du får en fin påske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å ordne da! Det virker jo som om du begynner å bli skikkelig klar!!!

Sukkerbehov ja... jeg melder meg som medlem i den gjengen med dårlig samvittighet dessverre. :sjenert:

Angående leggkrampe så fikk jeg tips av fysioterapaut å strekke leggen ordentlig på dagtid, kanskje lettere å unngå senga selv om det er fort gjort å ta en strekk når en våkner. På meg har det iallefall hjulpet litt å få tøyd den ut ordentlig sånn innimellom.

Ha en fin mandagsettermiddag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon, Eeyore, lubelillen og smile :klem:

Takk for tips om leggkramper. Skal prøve å få strekt ut foten.

Ble så irritert i dag når jeg var på Lidl (noe jeg sjeldent er, liker ikke den butikken). Tiny hadde lagt seg på blæren så jeg fant det ubehagelig å gå, samtidig som jeg hadde vondt i venstre legg og høyre hofte, så jeg vagget nok litt rart. Men synes det er stygt av kassedama å si "å stakkars deg da" og begynne å styre med å hjelpe meg med å pakke varene ned. Ser det ut som om jeg er handikappet eller? :frustrert:

Nå har jeg akkurat spist en salat med reker. Første gangen jeg har turt å spise reker siden jeg ble gravid, men mamma overbeviste meg om at rekene nok var meget gjennomkokte siden de var rosa :sjenert:

Er det noen andre her som finner det umulig å gå på butikken uten å ta med seg matpakke og en flaske vann? Jeg lurer på om jeg skal ta med meg campingstol fra nå av. Blir så sliten av denne køståingen :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekene er nok gjennomkokt ja ;) Fikk nesten sjokk jeg da jeg så en levende reke og at den var gjennomsiktig!!! :overrasket:

Kan ikke si at jeg må ha med niste overalt nei men vann har jeg alltid stående i bilden nå. Og køståing det er jeg helt enig med deg i...det er skikkelig slitsomt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...