Mrs N Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #861 Del Skrevet 14. februar 2007 27 uker! Og jeg har bare gått opp 100 gram siden uke 25 (det er jo fordi jeg plutselig datt ned 1,2 kilo i forrige uke, men likevel da) Ellers er formen bra. Sitter og ser på at det regner ute. Jeg vasket gulvet i dag tidlig så jeg forventer at minstekatta skal komme inn med sølepotene sine hvert øyeblikk nå (jeg mistenker at han har en egen radar for gulvvask, og spesielt hvis jeg nettopp har vasket det hvite gulvteppet som ligger på stuegulvet). Ellers så må jeg straks oppdatere kjøpelisten min, for nå har jeg handlet litt på ebay igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #862 Del Skrevet 14. februar 2007 Ting vi har: - Humphrey-seng - Vugge - Bleiebøtte - Stellebord (skal bruke en kommode) - Klær (størrelse nyfødt, 1-3 mnd og 3-6 mnd) - Smokk (vi har én smokk ) - Leker (vi har kjøpt to leapfrog-leker) - Flasker (fikk 4 engangsflasker av svigerinnen) - Håndkler - Bleier (har én pakke fra Pampers (newborn) og én fra Huggies (newborn)) - Våtservietter (har 6 pakker fra både Pampers og Huggies) - Baby Jungle-sengetøy for vugge (link) - Stelleveske - Vogn m/bilsete - Et laken for å ha i senga (Humphrey) - 2 soveposer - Leke/uro for seng - Temperaturmåler for rom - Gulpekluter - Termometer (kanskje en smokk) - Pledd for å ha i vognen - Sparebukser/strømpebukser - Regntrekk for bilsete - Stellematte - Smekke - Babymonitor - Det som mangler til bleiebøtta (poser) - Sengetøy fra Humphrey (helst dette) - Negleklipper/saks - Brystpumpe - Ordentlige tåteflasker som kan steriliseres og gjenbrukes - Gulpekluter - Flaskevarmer Ting vi må skaffe: - Shampo og andre vasketing fra Johnsons - Klorevotter - Parasol og myggnetting for vogn - Myggnetting for seng - Rullegardin - Flaskebørste - Karbonmonoksid alarm - babybad ← Da er det ikke mye igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 14. februar 2007 #863 Del Skrevet 14. februar 2007 Så flink du er! happy valentine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. februar 2007 #864 Del Skrevet 14. februar 2007 for 27 uker Du er så flink, nå mangler det ikke mye nei Ha en strålende valentine stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. februar 2007 #865 Del Skrevet 14. februar 2007 27 uker!! Synes tiden gaar fortere for deg enn for meg for tiden, jeg! Ebay er kjekk, ja. Gleder meg til aa hente hug-a-bub'en paa posthuset snart. Og webcam'en (haaper den kommer naar jeg er hjemme, for det er litt kjipt aa maatte dra paa posthuset). Haaper du har en koselig og romantisk valentine-kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. februar 2007 #866 Del Skrevet 15. februar 2007 du har virkelig orden i sakene, ja!! -og full kontroll på innkjøpene!! jeg har fortsatt bare stellebord og ammepute, og det er fordi jeg fikk det av en venninne 27 uker! den graviditeten din går jo i racer-fart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #867 Del Skrevet 15. februar 2007 Hei lubelillen, Liljen, Holly og Petra Ja, har går det fort altså! I dag er første dagen jeg ikke lenger kan bruke vanlige bukser også. Jeg får ikke igjen knappen over magen lenger Men jeg holdt ut til 3. trimester da og det synes jeg ikke er så verst Ellers så skjer det liksom ikke så veldig mye spennende. Jeg støvsugde halve huset (dvs. første etasje), skrubbet kjøkkenet, vasket badet og bakte brownies i går. Tror jeg gjorde litt for mye for etterpå fikk jeg ganske vondt i hoftene og klarte bare å gå museskritt i flere timer. Og når jeg la meg i senga fikk jeg ganske sterke kynnere og en rar smerte som vandret nedover låret. Dumme bekkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. februar 2007 #868 Del Skrevet 15. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. februar 2007 #869 Del Skrevet 15. februar 2007 du får ta det litt rolig med husarbeidet når det går utover kroppen på den måten. må passe på deg selv, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 15. februar 2007 #870 Del Skrevet 15. februar 2007 Ja, nå må du høre på Petra og ikke overanstrenge deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 15. februar 2007 #871 Del Skrevet 15. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. februar 2007 #872 Del Skrevet 15. februar 2007 Hola Nå tar du det med ro (tappert forsøk på å virke streng her nå ) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #873 Del Skrevet 15. februar 2007 Hehe Ja, lover å være ekstra lat og glad i sofaen i dag Problemet er vel at det ikke kjennes slitsomt ut mens jeg gjør ting, det tar en stund før kroppen sier i fra. Av og til glemmer jeg av at jeg er 7 måneder gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. februar 2007 #874 Del Skrevet 16. februar 2007 glemme det, ja... prøv å knyt noen skolisser, så husker du det fort Ha en fin og avslappende dag, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #875 Del Skrevet 16. februar 2007 lubelillen: Det er en grunn til at gud fant opp borrelås vet du I går hadde jeg enda flere kynnere, og disse var ganske sterke (sterke nok til at jeg måtte stå i ro til de gikk over). Jeg gjorde ikke noe spesielt annet enn å gå en liten tur rundt gata her (gikk vel i 20 minutter) så jeg skjønner det ikke helt. Må jeg velge mellom kondis og kynnere liksom? :klø: Må få spurt jordmor om hvorfor det virker som om at livmoren min forbereder seg på fødsel litt vel tidlig (kynnere startet jo rundt uke 22). Uansett skal jeg få pakket sykehusbagen til april. Her tar min ingen sjanser Det som er litt dumt er at mannen skal reise bort på kurs i april i to dager (skal bare reise til London da, så det er bare 2 timer unna) og hvis jeg viser tegn på tidlig fødsel så vil han ikke dra, selv om det kurset er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #876 Del Skrevet 16. februar 2007 Har akkurat vært ute og handlet mat og igjen startet disse kynnerne. Det virker som om at hvis jeg går i mer enn 10 minutter så starter de. Skjønner ikke det der jeg og jeg vet ikke om jeg bør ta det mer med ro eller fortsette å bevege meg? Blir så sliten i kroppen av dette også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. februar 2007 #877 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg hadde kynnere fra uke 16-17, tror jeg, saa det er sikkert ikke noe aa bekymre seg over. Men det betyr nok at du boer ta det litt mer med ro! "Glemmer" noen ganger at jeg er (hoey)gravid jeg ogsaa. I gaar vasket jeg fire runder med klesvask, og all boeyingen var ikke saa lurt. Er ikke saa lett aa venne seg til aa ta det mer med ro alltid! Haaper du har en fin loerdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 18. februar 2007 #878 Del Skrevet 18. februar 2007 Hørtes ikke helt moro ut med disse kynnerne dine, altså Håper JM følger deg godt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. februar 2007 #879 Del Skrevet 18. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #880 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg tror jeg overdrev rydding i garasjen på lørdag, for nå kommer jeg meg ikke opp av sofaen en gang på grunn av hoften. Den har låst seg fullstendig så det er helt umulig å flytte på seg. Går bra å gå hvis jeg først kommer meg opp, men det tar gjerne 20 minutter å komme seg på bena da. Teite hofta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå