Eeyore Skrevet 24. januar 2007 #761 Del Skrevet 24. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #762 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Liste: Ting vi har: - Humphrey-seng - Vugge - Bleiebøtte - Stellebord (skal bruke en kommode) - Klær (størrelse nyfødt, 1-3 mnd og 3-6 mnd) - Smokk (vi har én smokk ) - Leker (vi har kjøpt to leapfrog-leker) - Flasker (fikk 4 engangsflasker av svigerinnen) - Håndkler - Bleier (har én pakke fra Pampers (newborn) og én fra Huggies (newborn)) - Våtservietter (har 6 pakker fra både Pampers og Huggies) - Stelleveske - Vogn m/bilsete - Et laken for å ha i senga - Sovepose Ting vi må skaffe: - Shampo og andre vasketing fra Johnsons - Pledd for å ha i vognen (noe sånt) - Mer sengetøy (+ en slik kant som går rundt toppenden av senga), helst dette - Negleklipper/saks - Klorevotter? - Parasol og myggnetting for vogn - Regntrekk for bilsete? - Myggnetting for seng - Leke/uro for seng - Brystpumpe (for en gang i fremtiden) - Ordentlige tåteflasker som kan steriliseres og gjenbrukes - Overdelen til stellebordet - Temperaturmåler for rom - Babymonitor (m/temperaturmåler for rom?) - Rullegardin - Gulpekluter - Termometer (kanskje en smokk?) - Det som mangler til bleiebøtta (poser) - Flaskebørste - Sparebukser/strømpebukser - Karbonmonoksid alarm - babybad Det er det tror jeg.. Endret 25. januar 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 25. januar 2007 #763 Del Skrevet 25. januar 2007 Oi! Du er førebudd Hva er klorevotter? Begynner å få en del klær, men har spredd dem utover fra str 50 til 86 Vært på salg... 86 er jo en stund til, men det sto I LOVE MY DAD på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #764 Del Skrevet 25. januar 2007 Høres kjempesøt ut du Klorevotter er omtrent vanlige votter som man kan bruke på små babyer så de ikke klorer seg Jeg driver å søker på ebay nå, har funnet flere ting der som er fra listen min (og som er helt nye) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. januar 2007 #765 Del Skrevet 25. januar 2007 Bare innom å sier hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #766 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei hei angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. januar 2007 #767 Del Skrevet 25. januar 2007 Måtte jo livstegn fra meg en eller annen gang jeg også, men jeg har fulgt med dere altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 25. januar 2007 #768 Del Skrevet 25. januar 2007 Så hyggelig angelou har vært innom Jeg har aldri hørt om klorevotter før nå, men det hørtes ganske smart ut... takk for tipset. Burde kanskje bare kopiere lista di og henge den på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. januar 2007 #769 Del Skrevet 26. januar 2007 klorevotter har ikke jeg hørt om før heller.. man lærer noe nytt hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #770 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) angelou: Ja, det er kjempehyggelig Babyer blir jo gjerne født med litt lange negler så jeg fant ut at det var best å kjøpe noe å sette over hendene til vi får klipt de neglene Jeg lurer på om jeg vil ha en baby bouncer (en sånn baby-stol) fra Ole Brumm eller "Baby Einstein". Den fra Ole Brumm er kjempesøt, mens den fra Baby Einstein er fin OG lærerik. Hva velger man liksom? Bilde av Ole Brumm-stolen Bilde av Baby Einstein-stolen Endret 26. januar 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 26. januar 2007 #771 Del Skrevet 26. januar 2007 Ole Brumm-stolen så ganske nusselig ut. Litt roligere, liksom. Jeg "frykter" at vi arver noe gammelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #772 Del Skrevet 26. januar 2007 Vi har ikke så veldig mange å arve ting fra, derfor må det meste kjøpes Jeg liker også den Ole Brumm-stolen godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #773 Del Skrevet 26. januar 2007 Sukk. Sengesett er så dyrt til sånne små! Et komplett sett til vuggen koster over 400 kr, hver del av settene til senga koster 340 kr! Babyer er dyre greier altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2007 #774 Del Skrevet 26. januar 2007 Det var dyre sengesett Hadde sansen for baby-einstein-stolen jeg da. Men ole brummen var jo veldig søt da God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. januar 2007 #775 Del Skrevet 27. januar 2007 likte einstein stolen best jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. januar 2007 #776 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei hei, vennen Likte og einsteinstolen best. Min venninne har en stol med slike leker på til å trene babyen, og han eeeelsker di, og det har han hele tiden. kan sitte i timesvis. Og vogna var kjempetøff altså!! Ha en strålende lørdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. januar 2007 #777 Del Skrevet 27. januar 2007 bruker dere ikke sånne vanlige vogner i uk? (altså sånn med bag)... la merke til det samme i usa.. så disse buggisene.. og da bare med sportsdelen.. ellers så jeg en vogn med bagdel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #778 Del Skrevet 28. januar 2007 Pasha: Joda, noen bruker det og. Men vår baby blir født om våren så jeg ser ikke behov for en slik vogn. Men han kan ligge i denne vognen også da. Den har en pose og rygg/fotstøtte som alle andre vogner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #779 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg føler meg litt rar i kroppen for tiden.. Har vondt i brystkassen (kjenner det spesielt når jeg bøyer meg fremover) og magen. I går kveld ble jeg plutselig veldig kvalm og svimmel og måtte gå og legge meg. I kveld følte jeg meg litt uggen og småsvimmel. Luktesansen min er også helt ute av kontroll. Alt lukter så rart og sterkt. Rare greier som skjer med kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. januar 2007 #780 Del Skrevet 29. januar 2007 hvordan er det med kroppen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå