Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg vært hos legen. Han mente at resultatet fra urinprøven viste at det var en sjanse for en urinveisinfeksjon, men så lenge jeg ikke merket det selv så lot vi være å behandle det.

Han likte ikke helt Stemetil-pillene, men sa jeg kunne ta de om jeg absolutt måtte (han liker absolutt ikke piller av noe i slag når du er i første trimester ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativet ditt er jo å svinne hen til ingenting hvis du skal fortsette med den kvalmen, det må jo være grunn nok til å ta de tablettene spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke greit å være Mrs N om dagen :troest:

Men tranebær hjelper litt mot urinveisinfeksjon da. Jeg dytter i meg masse piller med det når jeg tror at noe kan være i gjære... Får de på helsekosten, så det er jo ikke medisin ;)

Onsdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalmen er litt bedre nå, men urinveisinfeksjonen har blusset opp så det gjør vondt i blæra hele tiden.

Vi har to UL i England. En i uke 12-14 og en i uke 20 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dårlig nettilgang for tiden (bare vanlig modem :()

Men kommer sterkere tilbake neste uke :)

Ellers er formen bra. Hadde litt kvalme i dag tidlig, men det hjalp med en kjeks.

Gleder meg kjempemasse til UL 13. november da. Blir kjempespennende å se hva som rører seg der nede ;)

Stoooor :klem: til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nei, det er ikke lenge til :)

Huff, nå for tiden har jeg problemer med å få sove altså. Synes ikke at noen stillinger er behagelige, og uansett om jeg sovner på siden så våkner jeg igjen på magen. Og det er ubehagelig å sove på ryggen fordi jeg "kjenner" magen min.

Høres rart ut ja, men alt er rart for tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sover enormt dårlig om dagen. ømme pupper, må på do, mye å tenke på...

det skal ikke være enkelt :ler:

håper alt er bra med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme pupper har faktisk gått over, men jeg går (i søvne vel og merke) på do minst 2 ganger i løpet av natta ;)

Håper alt er bra med deg og Petra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...