~Capricorn~ Skrevet 8. september 2006 #221 Del Skrevet 8. september 2006 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 8. september 2006 #222 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Gratulerer!! Vet akkurat hvor fantastisk det er å få positiv test! Vi ligger jo gaaaanske tett både når det gjelder termin og alder! Jeg er litt usikker på om min termin er 17. eller 18. mai, men synest det er morsomst å skrive 17. mai da! Skal bli noen spennende 8 mnd. dette her, og blir spennende å følge hverandre! Endret 8. september 2006 av 83` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. september 2006 #223 Del Skrevet 8. september 2006 Bare innom med enda en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 Forfatter #224 Del Skrevet 8. september 2006 Nei så mange det har vært innom her da! @angelou: Jo, men greit å få det bekreftet God helg til deg @Petra: Det gjør jeg nok @shatika: Tusen takk! Ha en fin helg du og @~Capricorn~: Tusen takk @83`: 17. mai er en morsom dato ja. Spesielt siden niesen min er født da (dvs, foreløpig eneste barnebarn til foreldrene mine ). Noen terminkalkulatorer sier 17, noen sier 19, noen sier 20. Jordmora vil sikkert sette rett dato etterhvert Stoor @Liljen: Nå skal vi bære ned det gamle badekaret! Måtte faktisk fjerne to hele rader med fliser for å få det løst. Helt utrolig så mye rot de gamle eierne har lagd når det gjelder byggingsarbeid (DIY er ikke for alle). Hadde lyst til å trimme litt i dag, men det er vanskelig å trimme når man er svimmel og kvalm. Så det ble bare til at jeg lå på sofaen og så på TV Ny dag i morra heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. september 2006 #225 Del Skrevet 9. september 2006 Eeehhh, termin 19 mai Min bursdag det. Det er aaalltid sol den dagen. Håper du får en strålende helg. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. september 2006 #226 Del Skrevet 9. september 2006 Angelou: Ja, vet... Men har ikke lyst til å flytte bort fra dere ← Vi kommer og besøker deg da vet du! Og du får sikkert flere nye venner som er også er gravide i det nye nabolaget Ja, håper da det Skal vente med flyttingen til jeg har fått spiren bekreftet hos legen ← Sikkert lurt det. Men dette går så bra skal du se Ha en fin helg Mrs N! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. september 2006 Forfatter #227 Del Skrevet 9. september 2006 Liljen: Nei så koselig da Da håper vi på den 19. Eeyore: Ja, håper jo på besøk fra dere (og at dere følger etter dere og) Nå har vi tatt ut vasken og doen fra badet. Har begynt å male flisene hvite (bruker selvsagt munnbind ) men får så lett vondt i ryggen for tiden så har litt pause nå jeg. Magen min føles rar når jeg ligger på rygg. Kjennes som om det er en liten klump nederst i magen. Om jeg flytter på meg så er jeg veldig "bevisst" på at den er der.. Merkelige greier Ellers føler jeg meg ikke spesielt annerledes. Har fremdeles kjempesterk mensmurring, og må stadig inn på do og sjekke om det har kommet noe Sover dårlig siden jeg må opp på do hele tiden, og siden badet er helt kaos må jeg gå ned i førsteetasjen for å finne en do Skal ut og spise på pub i dag. Feire litt Håper at de fremdeles har sånne kjempesvære desserter. Tror den heter Chocolate sundae with Maltesers. Det er rett og slett det største glasset du noen gang har sett, det er brownies i bunnen, deretter masse vaniljeis med varm sjokoladesaus og krem på toppen. Spises med kjempelange skjeer. Skulle gjerne ha fått gjort litt men det er vanskelig når mannen går rundt inne med sko på, badet står i bokser på kjøkkenet og vannet er skrudd av så vi ikke en gang kan kjøre oppvaskmaskinen. Katten er den eneste som synes bokser og rot er kjempemorsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. september 2006 #228 Del Skrevet 9. september 2006 Ja tenk du har termin på min 30 års dag kuuuuuult. Katter har en tendens til å syns alt som er rotete og kan trille er kult min katt og. Pass på deg selv nå, og ikke slit deg ut. Ha en strålende helg. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. september 2006 Forfatter #229 Del Skrevet 10. september 2006 Uffe... Jeg tror jeg trekker tilbake det jeg sa om at morgenkvalmen har trukket seg tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #230 Del Skrevet 10. september 2006 Huff da, er ikke formen noe særlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. september 2006 Forfatter #231 Del Skrevet 10. september 2006 Ikke med mindre det er meningen at stua skal snurre rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. september 2006 #232 Del Skrevet 10. september 2006 Æsj, dumt med den kvalmen. Og kjedelig når huset står på hodet. Men hvordan var feiringen i går? Stod desserten til forventningene? Ha en strålende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. september 2006 Forfatter #233 Del Skrevet 10. september 2006 Desserten var kjempegod som vanlig. Absolutt å anbefale for de som liker is og brownies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. september 2006 #234 Del Skrevet 10. september 2006 Den desserten hørtes bare helt fantastisk ut spør du meg.. mmmm... Ha en strålende søndag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. september 2006 #235 Del Skrevet 10. september 2006 jeg er veldig glad i brownie og is håper formen din er litt bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 10. september 2006 #236 Del Skrevet 10. september 2006 Håper du ikke blir altfor hardt angrepet av kvalmen da Bare til å sende litt over til meg altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. september 2006 #237 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg tar gjerne litt jeg også Ha en fin dag, håper den blir relativt kvalmefri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 11. september 2006 #238 Del Skrevet 11. september 2006 hei hvordan er det med den nygravide denne mandagsmorgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #239 Del Skrevet 11. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 11. september 2006 Forfatter #240 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Her har det vært mange innom God morgen til dere alle sammen (Nusselig avatar du har fått da Capri ) I dag er jeg litt uggen og kvalm. Har fremdeles vondt i ryggen og ribbeina og det er nå egentlig det som plager meg mest Skal som sagt til legen i morra så jeg har lagd meg en liten huskeliste over hva jeg må spørre om * Be om bekreftet graviditet (selvsagt) * Spørre om jeg kan reise med fly nå i oktober (hvis ja, be om legemelding for termin) * Spørre om urologen * Be om mer informasjon om folat, Omega 3 og vitamin A og D * Sette opp møte med jordmor (sykehus eller legesenter?) * Finne ut mer om sjansen for test for toksoplasmose * Kanskje også antistoffer for røde hunder siden jeg ikke har hatt det * Be om test for UVI med det samme * Spørre om jeg kan fortsette med karate (det er jo en nærkontaktssport) * Spørre om han vet om NHS holder noen treningsklasser for gravide i byen * Be om bekreftelse for å få gratis resepter og tannlege * Be om blodprøver (og sjekke blodprosenten igjen) Det er det jeg kan komme på akkurat nå. Får oppdatere etterhvert Endret 11. september 2006 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå