Gå til innhold

Livet på Solsiden-med visse modifikasjoner


Fia Ferrari

Anbefalte innlegg

Ja,da har jeg åpnet dagbok! Og hva i allverden skal jeg med det?

Så kjedelig som jeg lever,så har jeg ikke så mye å skrive om......

Men jeg blir arbeidsledig/arbeidssøker(arbeidsøker høres mer positivt ut?) snart,etter tjue,ja 20 år i samme firma!!! Ja,jeg kan nesten ikke tro det,men vi skal sentraliseres, og da nytter det ikke å ikke bo i verdens navle-Oslo!!

Og da tenkte jeg at det kanskje var lurt å ha et sted å skrive av seg noen frustrasjoner som helt sikkert vil dukke opp i forbindelse med dette!

Eneste trøsta er at jeg ikke kommer til å sulte,får stelle litt ekstra bra med gubben nå,så jeg ikke får sparken hos han og! :)

Idag skal jeg en tur på Ikea,for å kjøpe store "sylteglass",for å ha vaskepulver i-ett for hvit vask og ett til kulørt vask.Vaska rundt vaskerommet igår,og da får man lyst til å "fornye" seg litt. Tror det blir praktisk i tillegg!

Nei,dette ble bare " viss-vass",kommer innpå senere -med forhåpentligvis noe mer vettugt å skrive!

Ha en fin dag der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,her var det liv!!! :forvirret:

Nå begynner det å nærme seg slutten på jobben min,bare 2,5 uker igjen!

Ingen napp på noe nytt foreløpig,men ingen grunn til å henge med hodet for det!

Akkurat idag har jeg en "god " dag,så jeg er sikker på at det ordner seg med ny jobb i løpet av høsten. Det ordner seg for snille piker! :)

Håper nesten at jeg ikke får jobb med det samme,fordi vi skal pusse opp kjøkkenet. Det ser jeg fram til med lengsel og smerte! Det er veldig nødvendig for å si det sånn! Og hvis jeg ikke skulle få jobb sånn med engang,har jeg kjøkkenet å konsentrere meg om.

Gubben og jeg har blitt enige om det meste nå,vegger, tak,innredning,gulv,hvitevarer,fliser osv. Jeg er egentlig helt ekstatisk etter å begynne! Men gubben drømmer om kjøkkenet om natta, og det er ikke bare positive drømmer,men om problemene som kommer til å dukke opp.iforb.med riving osv.

Men vi får ta tida til hjelp,alt ornder seg til slutt!

Ellers rydder jeg litt på jobben,og prøver å holde motivasjonen oppe,trass i det som kommer om 2,5 uke.

Det var det jeg kom på idag,ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Fornyelse er alltid bra! :)

Og kanskje det hjelper på humøret å pusle litt rundt med sånne ting i en litt kjipt periode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig besøk, Vampyra! :)

Ja,jeg skulle hatt et sprekere nick,vi får se hva vi får til etterhvert!

Kjøkken-renoveringen hadde vi planlagt før jeg visste at jeg kom til å bli arbeids-søker igjen,så det kan være greit å ha det å henge fingrene i til å begynne med.

Ellers er jeg en ganske oppfinnsom sjel,så jeg finner alltids på noe å gjøre,men det var nå dette med pengene da............de blir det litt mindre av hvis dette skulle vare en stund! Håper ikke det! Men hel grei situasjon til kjøkkenet er ferdig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde gode forsetter,men det tok ikke lange tida før dagboka ble forsømt!

Jeg må prøve å skjerpe meg!

Men jeg har gyldig unnskyldning-jeg har hatt det veldig travelt! Det tar på å planlegge og handle inn til kjøkkenrenovering. men nå er det meste klart,mangler maling,og at kjøkkenet skal bli levert,men det skjer ikke før i midten av sept.Og

det er det veldig lenge til! :forvirret:

Idag har jeg planlagt å begynne på trening igjen etter ferien,vi var så dumme at vi tok ferie-modus på medlemskapet-og du verden 1mnd.uten trening er lang tid selv om vi har vært bortreist på ferie en del av tida!

Men nå blir det andre "boller"! Synes nesten at jeg merker på muskelmassen at jeg ikke har trent på ei stund,men det er sikkert bare innbildning!Selv om jeg ikke akkurat bruker å sitte stille til vanlig heller! Har forresten kjøpt meg skritt-teller,morsomt å følge med hvor mange skritt og km man rører seg hver dag!

Nå har hverdagen kommet i gjenge igjen-barna har begynt på skolen,men det varer ikke lenge til jeg får en "annen" hverdag-arbeidsledighet!

Det er ikke noe jeg ser frem til,søker på flere jobber hver dag,men det virker som det nesten er lettere å vinne på lotto! Men, kan ikke miste motet .............

hmmm-lettere sagt enn gjort............ :forvirret:

Ha det,folkens!(ja,særlig-så mye besøk som jeg har ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...