Gå til innhold

Å bryte jomfruhinna?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg trodde rattata var anus :O

Jeg trodde rattata var en Pokèmon :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes ikke det var noe spesielt vondt, heller rart :P men det kom ikke noe blod heller, så det spørs om den ikke var sprukket fra før ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Gjør det så vondt at dere gir opp så suger du ham eller runker ham ett par ganger. Ønsker du det så ber du ham slikke deg.

Synes det høres litt voldsomt ut første gangen.

Gjest _Gjest_
Skrevet

Mista jomfrudommen min for noen dager siden, 18 år jeg og. Var utrolig nervøs på forhånd, da jeg har sinnsykt lav smerteterskel og aldri har brukt tamponger og visste at jeg var ganske trang.

Men utrolig nok gjorde det ikke særlig vondt! Ikke følte jeg at det var noen hinne som sprakk heller, men jeg blødde litt etterpå (og dagene etter, siden vi ikke tok mange pauser hehe). Var litt ubehagelig og småvondt helt i førsten, selve presset, men ingen skytende smerte som jeg ventet skulle komme. Tror det har noe med at vi begge var veldig opphissete, og hadde brukt mye tid på å kose og leke oss litt først ;) De neste dagene var det også bittelitt småvondt i begynnelsen, men etter få sekunder ble det bare deilig =)

Gjest EmilyLane
Skrevet (endret)

Jeg mista min til en salig blanding av Offroadsykkel, fortauskant og vanndam da jeg var 11 år.

Endret av EmilyLane
Skrevet

Jeg hadde ikke spesielt vondt. Jeg tror at jeg hadde litt vondt fordi jeg var nervøs, og spente kroppen.

Jeg blødde heller ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...