Gå til innhold

Å bryte jomfruhinna?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 18 år, og fortsatt jomfru.

Jeg har hørt at det skal gjøre vondt første gangen... Stemmer det?

Også vil jeg høre deres (både gutters og jenters) erfaringer med bruddet på hinna.

Er det mye blod? Kommer rester av hinna ut? Hvor vondt er det?

Kan jeg ha vanlig sex rett etterpå, eller gjør det vondt hele natten?

Egentlig synes jeg det er litt flaut å ha den der... Vurderer å fjerne den med en agurk eller slikt. Passere en grense, liksom. Jeg orker ikke tanken på å gå i upløyet mark med en gutt, i tilfelle det går galt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke noen her inne kan fortelle deg hvordan det blir for deg. Noen sier de ikke kjente det, andre syntes det var kjempevondt, osv. Ellers er det vel ganske vanlig at det kommer litt blod, men du skal fint kunne ha sex etterpå, og det skal ikke verke og gjøre vondt i lang tid. Men det kan være vondt der og da, det kommer an på hvor stresset/anspent/våt/opphisset/etc du er.

Det er stor sannsynlighet for at du kan ha mistet jomfruhinnen allerede, mange mister den lenge før første samleie, f.eks ved å falle på sykkelramma (been there, done that, hehe), eller ved å onanere.

Skrevet

Jeg kan ikke se hinna mi. Hvor langt oppe i rattata er den?

Helt ute ved åpningen, eller nærmere livmoren (innerst i det Aller Helligste)?

Hvordan er den å ta på? Jeg vet ikke om jeg har den... :-(

Jeg falt av ponnien i seksårsalderen, men kan ikke huske å ha hatt spesielt vondt i rattata for det. Hadde vondt over alt, siden jeg brakk ryggen i fallet... Kan jeg ha mistet den da?

Hvordan kan ei hinne som sitter inni der brytes av noe annet enn penetrering?

Skrevet

Tampongbruk har mest sansynlig brutt jomfruhinna.

Ellers kan den også sprekke ved slag (etter fall)

Skrevet

Jeg syntes det var kjempevondt, men venninnene mine kjente nesten ingenting. Jeg brukte ikke tamponger da...

Skrevet

Jeg hadde vondt første gangen, men vet ikke om det var pga jomfruhinnen. Kom ikke ut noe blod hos meg.

Skrevet

Titt innom den ene klittetråden, der er bilder med vagina hvor rester etter hinna vises.

Gjest splæsj
Skrevet (endret)

Var vondt. Bløddde noe, kanskje et par ss.

Endret av Pax
Skrevet

kjnner til den følelsen når du bare vil bli kvitt den...men du er jo bare 18 år!

jegkan ikke huske at jeg kjente noe når hinnen sprakk men det var mer ubehagelig å plutselig ha noe "inni der". Jeg hadde en veldig forsiktig type og vi prøvde ett par ganger før det gikk skikkelig, men det har jo mye å si om hvor godt du slapper av...

vil absolutt ikke anbefale degtil å gjøre det i fylla!!

Skrevet

Det var vondt for meg, og jeg begynte å grine :ler:

Skrevet

Jeg hadde ikke vondt første gang, heller ikke blødde jeg.

Men så tror jeg at jeg sprakk hinna da jeg var liten og fikk sykkelstanga i skrittet.

Gjest Elfrida
Skrevet

Ikke vondt, ingen blødning for meg. Jomfruhinna hadde nok blitt borte av fall/onani/tampongbruk. Et eller annet.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Det blødde ikke, men var sinnsykt vondt.

Tullete innretning, den jomfruhinna... :klaske:

Men: Sex er kjempegodt, så for all del, ikke gru deg! Bare bruk god tid på oppvarming, så vil det nok ikke være så vondt :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det er individuelt.

Det var veldig vondt for meg, og gjorde vondt noen dager etterpå. Men jeg klarte ikke bruke tampong mens jeg var jomfru pga seig jomfruhinne.

Skrevet

Fra meg som mann:

Hun jeg "ordnet" jomfruhinna til fikk ikke vondt overhodet. Skal sies at alt var godt planlagt og vi tok oss god tid. Jeg måtte presse på relativt hardt, og plutselig kjentes (og hørtes faktisk!) en liten lyd, og jeg gled raskt noen cm lengre inn. Etter dette tok vi det veldig sakte og rolig, og vi hadde et helt OK "minisamleie" uten noe blod eller smerte for henne eller meg.

Dette er riktignok en god stund siden nå, men det var en morsom opplevelse, og jeg husker det godt. Litt stas å være det første også, det er klart.

Så individuellt som dette er, finnes det jo ikke noe fasitsvar her - selvfølgelig.

Skrevet
Hei!

Jeg er en jente på 18 år, og fortsatt jomfru.

Jeg har hørt at det skal gjøre vondt første gangen... Stemmer det?

Også vil jeg høre deres (både gutters og jenters) erfaringer med bruddet på hinna.

Er det mye blod? Kommer rester av hinna ut? Hvor vondt er det?

Kan jeg ha vanlig sex rett etterpå, eller gjør det vondt hele natten?

Egentlig synes jeg det er litt flaut å ha den der... Vurderer å fjerne den med en agurk eller slikt. Passere en grense, liksom. Jeg orker ikke tanken på å gå i upløyet mark med en gutt, i tilfelle det går galt.

Det kjennes ut som om noen prøver å presse inn noe et sted hvor det sprenger huden for å komme gjennom.

Skrevet

Det kom et knepp, det var litt vondt og det var blodspor i trusa. Verre var det ikke. Hvordan det blir for deg er umulig å si, siden det er forskjellig fra person til person..

Skrevet

Det gjorde veldig vondt idet kan skulle trenge igjennom og jeg blødde masse, og fortsatte å blø i nesten to uker etterpå (ala mensen-mengder). Men at det skal blø så mye som hos meg har jeg aldri hørt før, så mulig det bare er meg som var extra virgin. Hadde ikke brukt tampong eller utforska området i det hele tatt før jeg hadde sex første gang da.

Men trass blod og tårer syntes jeg det var en fin opplevelse :) Finn deg en god gutt (ikke plukk opp en fra byen) og det går så bra så. Eventuelt kan jo prøve deg fra/myke deg selv opp i mellomtiden.

Skrevet
Jeg kan ikke se hinna mi. Hvor langt oppe i rattata er den?

Kjært barn har mange navn :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...