Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #21 Skrevet 15. august 2006 Fra meg som mann: Hun jeg "ordnet" jomfruhinna til fikk ikke vondt overhodet. Skal sies at alt var godt planlagt og vi tok oss god tid. Jeg måtte presse på relativt hardt, og plutselig kjentes (og hørtes faktisk!) en liten lyd, og jeg gled raskt noen cm lengre inn. Etter dette tok vi det veldig sakte og rolig, og vi hadde et helt OK "minisamleie" uten noe blod eller smerte for henne eller meg. Dette er riktignok en god stund siden nå, men det var en morsom opplevelse, og jeg husker det godt. Litt stas å være det første også, det er klart. Så individuellt som dette er, finnes det jo ikke noe fasitsvar her - selvfølgelig. ← Ååååh denne var så koselig å lese Du hørtes så snill ut!! Jeg ville også miste jomfruhinna mi såååån
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #22 Skrevet 15. august 2006 Ååååh denne var så koselig å lese Du hørtes så snill ut!! Jeg ville også miste jomfruhinna mi såååån ← Hva i alle dager var det som hørtes så "snilt" ut i den historien der da??? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #23 Skrevet 15. august 2006 Jeg prøvde første gang i begynnelsen av 20-årene. Uten hell, det var svært smertefult og det var helt umulig å få noe inn der. Jeg falt ned på sykkelstangen som barn, og trodde derfor at hinnen var brutt. Etter 9 år med å prøve å gjennomføre et samleie, ble det oppdaget av jomfruhinnen ikke var brutt i det heletatt. Den var TJUKK og SEIG. Siden jeg var blitt alvorlig traumatisert etter så mange års (mer eller mindre brutale) forsøk, press fra kjærester som truet med å dumpe hvis jeg ikke stilte opp til deres behov, tunge tanker om å alltid være alene i livet, for hvem vil vel ha en jente som ikke kan stille seg til disposisjon osv, ble hinnen klippet opp under narkose. Ellers hadde jeg kun fått lokalbedøvelse. Etter det tok det ytterligere et år før jeg klarte å ha sex, denne gang med en svært forsåelsesfull kjæreste. Videre tok det to år til, før jeg kunne ha sex uten å bli sint og redd under akten og regelrett skjelle ut kjæresten. En lang debut, men den skadefro trøsten er at den exen som presset meg mest og verst, fortsatt ikke har fått dyppet snoppen. Så hvis du får problemer med å få det til, gå til en flink gynekolog og få sjekket om hinnen er uregjerlig. Det finnes alltids håp !
Duracell Skrevet 15. august 2006 #24 Skrevet 15. august 2006 Hva i alle dager var det som hørtes så "snilt" ut i den historien der da??? :klø: ← nå kan jeg bare snakke for meg selv da, men jeg antar at gjest hadde en mindre minneverdig avslutning på jomfruhinna
Fiol Skrevet 15. august 2006 #25 Skrevet 15. august 2006 Hmm, kan ikke huske jeg hadde noe vondt eller at det kom blod eller noen ting jeg. Så jeg er vel bare veldig heldig da =)
Ciara Skrevet 15. august 2006 #26 Skrevet 15. august 2006 Det var litt vondt, men veldig mye mindre vondt enn jeg innbilte meg på forhånd. Blødde bare ørlite grann.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #27 Skrevet 18. august 2006 Hei! Jeg er en jente på 18 år, og fortsatt jomfru. Jeg har hørt at det skal gjøre vondt første gangen... Stemmer det? Også vil jeg høre deres (både gutters og jenters) erfaringer med bruddet på hinna. Er det mye blod? Kommer rester av hinna ut? Hvor vondt er det? Kan jeg ha vanlig sex rett etterpå, eller gjør det vondt hele natten? Egentlig synes jeg det er litt flaut å ha den der... Vurderer å fjerne den med en agurk eller slikt. Passere en grense, liksom. Jeg orker ikke tanken på å gå i upløyet mark med en gutt, i tilfelle det går galt. ← En snill kjæreste vil gi deg masse tid, og dere bør gjøre det sammen synes jeg. Det bør være noe veldig nært og forsiktig med den første gangen. Fortell ham at du er jomfru, og at han må være veldig forsiktig og gjøre det på dine premisser. Avtal dette noen dager i forveien, slik at dere ikke gjør noe forhastet. Masse god tid, litt massasjeolje og mye nærhet er det som skal til. Skulle det gjøre vondt for deg så vil det gjøre minst like vondt når du ordner det selv med en dildo eller noe slikt. Forskjellen er at du nå har en kjæreste som vil være tilstede og han forstår at dette er første gangen og være forsiktig. Har du ordnet "sakene" på forhånd så risikerer du at ditt første samleie er ett "Wham bam" knull i fylla som kun vil være ett vondt minne. Velg heller en spesiell anledning, der du og kjæresten er så spente at dere dirrer begge to, og er helt inneforstått med hva som skal skje. Tenn lys på soverommet, ligg unna alkohol, finn en masasjeolje som du kan bruke på underlivet og som lukter og *smaker* godt. Insister på at han skal massere deg over hele kroppen i minst 30 minutter før dere går videre. Dette gir dere tid til å slappe av. La han fingre deg slik at du vender deg til å bli berørt på/i underlivet. Avtal på forhånd at han skal stoppe og gå tilbake til massasje hvis du ber han om det. Gjør det så vondt at dere gir opp så suger du ham eller runker ham ett par ganger. Ønsker du det så ber du ham slikke deg. Uansett utfall så tilbring noen timer i sengen etterpå, med masse kos og nærhet.
Gjest LilSweetie Skrevet 18. august 2006 #28 Skrevet 18. august 2006 Jeg tror jeg hadde mistet jomfruhinnen før jeg hadde sex første gang, ved tampong eller riding (av hester, ja...). Det blødde ingenting, og det gjorde ikke "plutselig" vondt ved et punkt. Men det gjorde vondt å ha sex første gang for det, og også litt vondt de par neste gangene. Tror ikke det var pga noen hinne, men fordi det gjør vondt å bli utvidet. Men er uansett ikke uholdbart vondt, og definitvit verdt det
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #29 Skrevet 20. august 2006 Jeg merket det jo første gang, og andre og ca. tredje gang, og fjerde.. Det var ikke direkte vondt, mer vondt på en god måte, likte det egentlig. Vi hadde sex to ganger til samme kvelden Og neste dag og dagen etter osv. Neste dag var det ikke noe særlig vondt, bare godt. Den tredje dagen tok han 1 en fing i samtidig, og da blødde jeg, og det gjorde like vondt som første gangen, men alikevel godt. Det er fortsatt vondt hvis han tar 1 fing eller 2 inn samtidig, men jeg blør ikke lenger. Det var uannsett ikke noe å grue seg til (for min del iallefall.) Jeg blødde kjempe lite aller første gang, ble nesten litt skuffet. Jeg var litt opphengt i at han skulle merke at jeg var jomfru. Jeg var litt sur på meg selv fordi jeg har brukt ob, noe jeg tror er grunnen til det. Ville aldri tatt jomfruen, bare for å ta den, med en agurk eller hva du nå skrev. "hei, hvem tok jomfrudommen din?" "en agurk!"
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #30 Skrevet 21. august 2006 Kjente aldri at noe "sprakk", bare at det var veldig trangt og vanskelig for han å komme inn. Litt vondt var det for meg, men veldig vondt var det for han Etterpå var det han som blødde.....
Gjest *utlogget* Skrevet 21. august 2006 #31 Skrevet 21. august 2006 Jeg var bare 8 år da jeg mistet jomfruhinna. Det tok mange år før jeg skjønte hva som egentlig hadde skjedd og hvorfor det hadde gjort så innmari vondt. For det var vondt, jævlig vondt, men så er det ikke meningen at småbarn skal miste den så tidlig heller. Skulle ønske jeg hadde andre minner om den dagen jeg mistet jomfruhinnen, som feks at jeg mistet den til en jeg var forelsket i. Og ikke minst at det var frivillig og at jeg var moden nok til det. Mitt råd til TS er at du ikke har samleie før du er helt klar for det. Lykke til.
Viviwoom Skrevet 22. august 2006 #32 Skrevet 22. august 2006 Min første gang kunne man høre en ganske høy lyd (et slags popp, liksom) og gjorde så sinnsykt vondt at jeg tenkte for meg selv at det der skulle jeg iallefall ikke gjøre noe mer Også var det litt mindre vondt for hver gang
Gjest Kitten Skrevet 22. august 2006 #33 Skrevet 22. august 2006 Jeg ble sparket i skrittet når jeg var liten, husker det gjorde vondt og at det blødde litt... Jeg var kjemperedd! Så første gangen jeg hadde samleie så slapp jeg den biten, men det var jo litt skummelt og ubehagelig for det. Jeg ville ikke "tatt den" med en agurk..
Gjest Kitten Skrevet 22. august 2006 #34 Skrevet 22. august 2006 Jeg trodde rattata var anus :O ← I min verden er det det hvertfall.
Donnie Darko Skrevet 22. august 2006 #35 Skrevet 22. august 2006 Det blir som med å bade. Det er bedre å hoppe i det enn å vasse ut. Så start med fisting.
Gjest femme Skrevet 22. august 2006 #36 Skrevet 22. august 2006 Som mange svarer så er det veldig individuelt. Jeg fjernet min selv Var egentlig ikke meningen å sprekke den, men i ettertid så var det ganske greit, for samleie første gang ble ikke til en vond opplevelse. Og med tanke på selve jomfruhinnesprekket så jeg fikk prøve ut alt i mitt eget tempo og så fikk jeg jo styre den selv. Min erfaring: Jeg hadde brukt mye tampong, også av de aller største størrelse, men det gjorde likevel innmari vondt. Hørte ingenting, men kjente brått en stingende smerte og kjente plutselig at dildoen gikk helt inn. Blødde litt med en gang, og så blødde jeg nesten like mye som vanlig mensenblødning i en hel dag. Var også sår i fitta den første dagen, så det ble ikke utprøvd mer før tre dager etterpå. Brukte forresten noe som må være verdens minste dildo, og likevel gjorde det vondt. Det som er rarest er at jeg får fortatt bare inn tre fingre, selv etter jomfruhinna sprakk. Trodde det ville bli bedre plass, men må si at jeg ikke er ute etter fisting-plass. *uff*
Hu i Svingen Skrevet 22. august 2006 #37 Skrevet 22. august 2006 Det blir som med å bade. Det er bedre å hoppe i det enn å vasse ut. Så start med fisting. ← Åh Baby! Du er så søøøøt!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. juni 2009 #38 Skrevet 29. juni 2009 Hva i alle dager var det som hørtes så "snilt" ut i den historien der da??? :klø: jeg tror jeg har samme problem som deg :s jeg er bare 17 år, men kjæresten min og jeg har prøvd mange ganger, og det går ikke. Det stopper inni. Burde jeg dra å sjekke meg ?
Polly Ester Skrevet 29. juni 2009 #39 Skrevet 29. juni 2009 Det er jo bare en myte at det er noe jomfruhinne har de funnet ut i Sverige nå da... http://www.klikk.no/samliv/sex/article476932.ece
Gjest Gjest*mann Skrevet 30. juni 2009 #40 Skrevet 30. juni 2009 Det er jo bare en myte at det er noe jomfruhinne har de funnet ut i Sverige nå da... http://www.klikk.no/samliv/sex/article476932.ece Finnes i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=424035
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå