Gjest gjesta Skrevet 15. november 2006 #41 Del Skrevet 15. november 2006 Vakre vakre Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 23. november 2006 #42 Del Skrevet 23. november 2006 Åhh ja det var jo bare en så uuuutrolig fin reise jeg hadde!!! Takk mamma og pappa, brödrene mine, venninne M, I, Y, K, E, C - alle sammen! I LOVE YOU GUYS!!! Og heldigvis - samtidig som savnet tar meg - og forlater meg - er det godt å komme hjem til mannen min. Hmm, jeg satt på toget alene til en venninne (fra Oslo til en annen plass i norge - mannen var på oppdrag m jobben) og hennes mann - og kjente meg (patetisk nok) alene.... Det er slik det må föles å väre nysingel tenkte jeg. Så enkel jeg er. Det er rart at man er så "vant" med sin tilvärelse som kjäreste. TROR kanskje jeg må få flyttet denne boken over til bryllupsdagbökene Jeg må også alltid bli forundret over fölelsen av å bli kjent på nytt med mannen da vi har värt borte fra hverandre en uke eller to. Vi er litt forsiktige, og det er deilig å se han fra en annen vinkel. Vi blir så flörtende mot hverandre. Men det er samtidig godt når vi er innkjörte i gamet igjen Vel! I morgen drar jeg på julebord med jobben - vi skal til et stort utland over helgen!! (da krysser jeg av land nr 14 som jeg har besökt her i verden!!!!) Sjohooo!! Jeg skal kjöpe noe hudpleieprodukter tenker jeg, som er mye billigere enn her vi bor. Nå skal jeg opp i butikken for å handle strömper... Glemte det jeg, så da får jeg ty til "nödströmper". Og det er greit! hei og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 17. desember 2006 #43 Del Skrevet 17. desember 2006 Uff da! Her var det ikke mye liv! Vel - jeg lover å skrive litt hver dag. Joo, altså bare en linje om det så skulle väre Helgen har värt fantstisk deilig, avslappende, og julekoselig! Bortsett fra - alle slitsomme julestressede mennesker, fyllesjuken på lördag, angsten for tannlegen jeg skal til i morgen, husvasken, mökkete klär, og en krangel på shoppingen Ha, ha - neida Måtte bare få inn litt annet enn *hjerter* og *kjärlighet til mannen min* tegn i denne dagboken. Om noen skulle finne på å lese her - så hadde det ikke värt mye interessant, ellerhva! Nei. Nå har vi nettopp avsluttet Susanne Biers dystre, dog fantastiske "brödre". EN bra filmopplevelse fikk vi med oss i helgen. Over til bryllup: Jeg tror jeg har bestemt meg for kjolen. Hver gang jeg ser den på bilde må jeg bare smile, og det suger seg til i magen! Den er jo bare så flott! Også trykksakene er nesten bestemt. dette blir bra *hjerte* I går tok vi en liten smugtitt på gifteringen jeg har tenkt meg. Dåån! jeg gleder meg sånn til å ha to ringer på fingern!!! Det er jo så fint - Vel - også.... jeg gleder meg til å få giftet meg med mannen i mitt kjäre liv da *elsker mannen min over alt i verden, og han er så söt på sofanen der han ligger* Ja, jeg bare måtte! Hadet bra! Nå skal jeg i seng..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 18. desember 2006 #44 Del Skrevet 18. desember 2006 På KG er det mange rare mennesker! I dag var jeg hos tannlegen... og det gikk greit! Traff en veldig hyggelig tannlege, og stoler nå på at mitt neste möte blir like behagelig Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 19. desember 2006 #45 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har hatt en fin fin tirsdag, eller? Og nå er den snart slutt på kontoret. Kjærsten min kommer og henter meg, vi skal nemlig kjøpe inn siste del av julehistorien. 19 stk mennesker er derfor snart beriket med våres forundringer. Neste år blir definitivt billigere enn dette årets innkjøp av de hyggelige gavene Galskap! I helgen som var, kjøpte vi et par vanter til svigerbror til 550 KR. Ja Mamma pappa Bror størst + samboer Bror minst Svigermor Svigerfar Bror M + samboer Bror M barn 1 Bror M barn 2 Kusine 1 Kusine 2 Kusine 3 Fetter 1 Tante + onkel mormor morfar..og Mannen Jeg er sulten, lei av jobben, og småirritert idag! Gleder meg enormt til å komme hjem til Norge, gå på tur, gå i byen, besøke, handle, spise, kose, lese, skravle, ja.... Trenger dette nå.. Skal jobbe den siste timen nå, etterpå blir det endelig litt fri og god mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 19. desember 2006 #46 Del Skrevet 19. desember 2006 Bare innom med en liten julehilsen Jeg er hjemme i Norge på femte dagen, og det er godt å slippe litt regn. Julegaver er også innkjøpt, og nå venter bare handling av mat, rydding og pynting. Vi får faren min på julebesøk fra torsdag av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 19. desember 2006 #47 Del Skrevet 19. desember 2006 Deception Takk for julehilsen! Håper selv du får en fantastisk jul med familien og mannen din der hjemme det fortjener du etter lang tid uten, og opphold i ukjente trakter. Åhh, ja, du sier noe - det er nok av regn her nede Kunne det bare vært snø! Neffi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 20. desember 2006 #48 Del Skrevet 20. desember 2006 Skal ut med jobben i dag og spise middag Koselig det. Leengter til fredag for da har jeg fri. Ikke lenge til nå! Er så babysyk for tiden. Bare drømmer om at jeg er gravid. Ikke blir det bedre av at jeg nettopp fikk vite at venninnen endelig er 7 uker på vei heller . Er jeg selvfølgelig veldig glad for deres skyld ... Selv skal vi vente et par år, iallefall til Etter Bryllupet Og det blir jo da "et par år" til vi evt er foreldre. jaja, takk for idag. (er jeg ikke flink som skriver hver eneste dag??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 21. desember 2006 #49 Del Skrevet 21. desember 2006 Og nå er jeg her igjen Siste dag på jobb - mye å gjøre.... I morgen blir det innkjøp av alkohol - snus - røyk - dummheter altså - til familien og venner. Innpakking av gaver, og pakking av klær. Samt litt julekosligheter med mannen min. Så bærer det over til feiring av diverse familiemedlemmer av mannen fø vi kan ta den lange turen hjem! Og jeg gleder meg. Har jeg sagt det mange ganger nå? Åhhh, også har vi fått så mange julekort, og hilsner - og vi sendte ingen. Det er litt flaut det. Men vi skal gjøre noe med det rundt neste hjørne tenkte vi - vi satser på påsken i år, og sender ut påskekort jeg er dømorsom. Hei og hopp, nå blir det nok noen dager i fred og ro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 22. desember 2006 #50 Del Skrevet 22. desember 2006 Jaaa, så er dagen her. Den Store Juleforbredelsedagen Jeg har pakket inn fire stk pakker, og har plenty to go men! jeg har lastet ned all yndlingsmusikken min, og den hjelper godt! Kommer inn i skikkelig god flyt med pakkene med den.. Må huske å takke Y for fin melding, samt M og L og L. Dette står igjen å gjöre utenfor dette huset: *Kjöpe skjerfet til mannen. *Kjöpe 6*vin til foreldrene *kjöpe snus bror (mannen). *KJöpe lettöl, som er visstnok er så godt (mannen). *kjöpe ny julekjole til meg selv. Også må jeg stövsuge! Jeg tror jeg har verdens fineste katt bare så at det er sagt - nå ligger hun her og er bare så god og myk, og trött! hun er så söt når hun er trött Ha en fin 22. desember, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 27. desember 2006 #51 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Jeg er mett.. Skikkelig stappa på multekrem - og klokka er altfor mye... Men det er deilig Nå skal jeg legge meg. ....Jeg er så fornøyd med julen... Sove, spise, lese... Alle ble glade for gavene vi gav bort, og jeg fikk verdens fineste gave av mannen Natta Endret 27. desember 2006 av Neffi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 5. januar 2007 #52 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Så er brudekjolen kjøpt inn. Det er selvfølgelig "verdens fineste brudekjole" Jeg er virkelig forelsket Så da gjenstår - klær til mannen - bestille trykksakene (har funnet ut hvilke) - Bestille bandet (har funnet ut hvilket) - Brenne cd som skal spilles etter at bandet har takket for seg (har allerede massevis av sanger klare) - Fikse frisør som kommer til hotellet (har det egentlig klart, må bare bestemme meg for henne, og ringe å bestille) - sende innbydelser - sko (kjøper da jeg henter kjolen) - smykker (kjøper da jeg henter kjolen) - bestemme meny i samarbeid med kokkene på hotellet (har bestemt oss, men skal bare sette punktum for det hele) ... Pluss sikkert mye mye mer - og ting som kommer etterhvert... Endret 5. januar 2007 av Neffi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 8. januar 2007 #53 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) ...Cold Mountain For det förste var den jävlig klissete, for det andre var den bare trist, og for det tredje klarer jeg ikke å slutte å gråte etter klisset Jaja. snufs. Skal legge meg nå.. Venter forgjeves på den fine *M* Har ikke så mye mer å skrive. (eller jo) Mye å gjöre på jobben.. Venninne M er gravid... (enda en altså.. )..., sjefen min så meg surfe på KG idag. Han ble bare nysgjerrig han, "Oi, en egen side bare for kvinner!!" Nyskilt mann 42 år söker mer kunnskap om kvinner for nytt og fresht forhold Joda han E R klar for ny dame liksom..... Hörer ikke om annet. Nok om han. I morgen skal jeg väre superneffi på jobb. Har MYE å ta fatt på. Jo det hadde jeg glemt å skrive her - vi skal jo til Tallin!! Midten av mars - gleder meg. Skal bo på et kjempefint hotell midt i gamlebyen og bare kose oss ihjel med SPA (jeg) Da kanskje jeg kan ta fatt på innkjöpet av vårkolleksjonen også.. Jeg sparer nemlig mitt shoppingbudsjett for tiden. Det sklei litt ut i höst. Natta Endret 8. januar 2007 av Neffi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå