Gå til innhold

Neffis Nest


Gjest Neffi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, takk for det V. Og nå er den over :forvirret: Men snart her igjen...

En fin dag i dag! Ikke noe stress her :sjarmor:

Skal klippe meg i dag, for alle som interesserer seg! Og jeg skal kjöpe nye stövletter :sjarmor:

Det var dagens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det har värt et lite hel**** på jobben. Har jobbet til sent på kveld hver eneste dag :forvirret: Men nå ser du ut til at det roer seg litt.

Mannen drar på Spa med jobben i dag, og kommer hjem lördag. Da skal vi endelig kjöpe ringer :) Jeg gleder meg!

I morgen skal jeg på fest!! Vi skal feire min venns kjörekort... Han er 30 år :) Selv synes jeg det ikke er så rart, man bor jo midt i en storby, behöver ikke bil... men men han har blitt mobbet ihjel lenge nok :overrasket: (merkelig disse folka her nede :ler: ) - så det var vel på tide!

Nå ble sjefen masete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Håper festen ble bra?

Jeg lurer litt (egentlig fælt) på om du bor der jeg snart skal flytte til? Nysgjerrig, ja, :ler: Ikke minst på hvordan samfunnet fungerer i forhold til det norske.

Endret av Elphaba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elphaba! :vinke: Jeg liker å väre litt anonym her.... så godt det lar deg gjöre :forvirret:

..Men send meg en PM ;)

Vi skal forresten få verdens fineste ringer! Også på dagen - ETT år för vi gifter oss! Ha ha :ler: Dette med datoer har aldri värt en greie for meg altså... Men litt pussig. Men ÅHHH, så fine de er!! Har prövd å finne en link med bilde men har ikke lykkes ennå..

Vi kjörte innom "der" vi skal ha bryllupet på vei hjem i dag fra en liten utflykt... vi er begge så forelsket i stedet. Det föles rett! :ler: Også.. Tenk at jeg får gifte meg med mannen jeg elsker :hjerter:

Vi er tredje paret ut i vår vennekrets som gifter seg i löpet av kort tid :sjenert: . Litt dumt - fordi jeg föler at det har gått smitte i det å gifte seg her. Men, sannheten er jo selvfölgelig at jeg har gått rundt som et drömmende lite troll i flere år allerede :rodme: Det var liksom ikke et sekund for tidlig. På andre siden er det jo ogå veldig praktisk å få ta del av flere bryllup för man selv skal begynne å planlegge.

Jooo, vi kjörte innom en kirke også... Så nydelig. Alt bare stemmer så langt! Merkelig at det har värt så enkelt, og at vi har funnet det vi har drömt om relativt raskt. Vi tror nok det blir denne kirken også. (OK inrömmer det - litt forhåndsarbeid har jeg nok stått for :smilorange: )

Ellers så har helgen värt kjempekoselig og deilig. På fredag da mannen var borte var jeg ute med noen venner og feiret diverse :). Venninnen min og jeg ble ganske så på en snurr för vi kom oss på selve festen.. orket ikke å väre ute så lenge, så vi bestemte oss for å väre litt kjedelige og dro hjem tidlig - og sovnet etter en diger hamburgertallerken :overrasket: (traff noen 20-åringer som lurte på hvor vi skulle, vi som var over tretti :overrasket: No no - ikke over tretti... :fy_fy:).

Jeg våknet lykkelig! Spratt opp og inn i dusjen - mannen var på vei hjem og vi skulle kjöpe ringer, jo :hjerte: Etterpå dro vi og bowlet - (hvordan staves det!?) det var lenge siden - med et vennepar, og spiste fondue. Litt for mye rödvin her totalt, men godt!

Så nå er det kveld igjen - og jeg leeeengter etter sengen.

Dagens shopping:

- 2 stk pologensere (svart, lilla)

- Skinnjakke (brun, endelig!)

- Skjört (penn)

- Tights med fint mönster

- Vest (tynn, i god ullkvalitet)

- Shorts (ull, brune, striper)

Natta

Endret av Neffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, så var vi over halvveis denne uken også. Det går så fort :). På den måten er det godt å ha mye å gjöre på jobben - jeg har ikke tid til å lengte hjem.

Egentlig har jeg värt litt små trist i dag. Jeg og elsklingen min hadde en lang prat i går kveld/natt der vi begge var forundret... Da vi fortalte at vi skulle gifte oss til foreldrene hans ble de ikke spesiellt glade. Sa bare at "det var jo hyggelig!" Også fortsatte praten om hennes nyinnkjöpte möbler. Hva er det med henne? Og han? Min svigerfar klarte å prestere å si at "ja, siden det er så lenge til klarer sikkert "M" og "T" (broren) å gifte seg för dere!

Ikke en gang en klem. Hun, spesiellt, er iskald. Og det er trist :tristbla:

Men slik er livet... vi er alle forskjellige.

I dag skal jeg treffe min kjäre venninne som endelig har kommet hjem fra studieopphold i Finland! Hun har värt borte 8 mnd-er, og jeg har virkelig savnet henne. Vi skal nok ta en liten matbit og prate litt skitt! ;)

"M" ringte i dag. Det var koselig å höre stemmen hans.

Nå må jeg konsentrere meg igjen på jobben.

Ha en fin dag alle som skulle finne på å besöke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stusselig at en så gledelig nyhet blei så lunkent mottatt :tristbla:

Håper ikke det ødelegger noe av deres glede fremover :klem:

Kos deg med venninna di!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Lama!! Dessverre er jeg altfor dårlig til å svare raskt..

Åhh! :overrasket: Jeg har trent i dag! Förste timen på hele 3 mnd-er..... Uff, stakkars kroppen min, som ikke har fått det den har behövd :ler: Men nå steike! To ganger i uken..........

Vel, i dag er kirken bekreftet!!!! :legrine::legrine::hoppe::hoppe::hoppe:

Ohhh, den er så fin assa dere :) Og ja, jeg gleder meg!!

Nei, nå er det Idol, skriver mer siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idol? ehm, reprise da eller??

Teite svigermor forresten, men ikke la henne ødelegge gleden din, hun er sikkert bare bekymret fordi nå "mister" hun virkelig gullgutten sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idol? ehm, reprise da eller??

Teite svigermor forresten, men ikke la henne ødelegge gleden din, hun er sikkert bare bekymret fordi nå "mister" hun virkelig gullgutten sin ;)

Takk Vampyra! :klem:

Hun er litt teit ja... Men what to do??? Det er nok best å bare dr... i det, ja ;)

Vel, Idol.. Jeg bor ikke i kjäre, kjäre Norge :) Derfor - her jeg bor er det Idol, nå!

har massevis av diverse i hele dag på jobben, så jeg må forte meg. Så hadetbra så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, helg :hjerte:

Vi har hatt den beste dagen på lenge... Det er så fint her nede nå. Det er sol ute og det er bare varmt og godt! Vi dro til stranden og lå på gresset og så opp på himmelen, og luktet sjö - og hav. Og jeg spiste sjokolade. Isj! Jeg har snart spist 300 gram sjokolade i helgen. Er premenstruell skjönner dere. Men det er greit det - jeg trener jo :ler: Også drakk vi kaffe (jeg), også dro vi i butikken og kjöpte litt mat-greier. Også lagde vi maten. Fisk... Nå som jeg har blitt voksen :sjarmor: liker jeg fisk igjen :ler: Jeg er nemlig tvangsforet på fisk gjennom hele min barndom, så det var en periode der jeg ikke var så interessert. Kan du si.

I kveld har vi värt på konsert. Det var vakkert. Min yndlingssanger :grine: Det var bare heeeelt fantastisk.

Nå sover mannen snart (söt mann), så jeg skal nok logge meg ut hefra, straks. Avhengighetsskapende gerier dette her!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en deilig dag. Vi tok syklene på en sving i det vakre sommerväret. Det var 25 grader og sol :) Nå har temeraturen sunket et par grader, men like fint er det.

Vi spiste middag ute, og syklet proppmette tilbake hjem. Senere skal vi se film; Thumbsucker. Eller så kanskje vi drar på kino. Vi har DVDbibliotek på jobben, så jeg får se så mye gratis film jeg vil. Får gratis kinobilleter også :overrasket: så det er bare herlig!

Shoppet en jakke i dag :sjarmor: Fiiin! H&M mee best friend....

Bestilte en ny bok til bestis'n min i dag - håper hun blir glad!

Hei og hopp :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lite å gjöre på jobb gitt!

Sjefen er borte på möter i hele dag og det er ganske frustrende da det er mye jeg egentlig trenger han til.. Men nå har jeg iallefall gjort mitt og litt til, og da er det ikke mer her - akkurat i dag.

To dager til ringene kommer, jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

He he, lenge siden jeg var innom. Det er sååå fint å ha ringene på seg :hjerte: Og mannen er så sexy med gullring!

Nå skal vi lage middag, ikke noe utekveld på oss i dag. Skal bare slappe av og spise masse god mat. Mannen min skal lage kjöttkaker :ler:

I morgen er det dåp til lille E. Jeg har laget et foto til han/familien, det ble ganske fint :sjarmor:

I morgen skal vi kjöpr gave--- :ler: Vi er dårlige på å kjöpe gaver! Alltid i siste liten...

Han behöver en ytterdress. Og en ramme til fotoet. Muligens også en slik fin barnebok.

Vel, det var det.

See ya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Oi det var lenge siden :)

Alt er så bra som det kan väre her i gården :hjerte: Idag bestilte vi fotograf!! Så deilig å ha det klart, ferdig gå :sjarmor:

Åhh, også skal jeg snart hjem. Er så umotivert på jobben nå... Bare trött og sliten av alt her. Men men, kan man noen gang väre skikkelig ivrig på jobben etter 15?? :ler:

Snart er det helg igjen :ler:

Denne helgen var svärt svärt bra. Vi var ute lördag, og koste oss söndag :)

Nå skal jeg gå og hente litt sjokolademelk... Skal jeg trene idag? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, jeg har FRI idag!! Helligdag :sjarmor:

Nå vasker jeg klär og er innom KG en tur för jeg skal dra til renseriet og få renset en sofapute, håper det går. Lille dumme katten vår... Er så forbannet på det lille dyret :forvirret: Menmen, håper det går å fikse bare :forvirret:

Jeg har bestilt biletter hjem, blir hjemme i Oslo i 5 dager :):) Vi (jeg :ler: ) skal pröve kjoler! sammen med mamma og forlover, samt min söte kusine. Håper det går bra å ha med mange inn i butikken? Håper det.

Også får vi besök neste helg :hoppe: Tihi! Gleder meg til det. Håper vi får lagt en liten slagplan för de kommer, og shinet huset skikkelig!

Denne helgen skal vi shoppe julegaver :overrasket: Men det närmerer seg jo med stormskritt! Ellers skal vi bare ta det med ro :hjerte:

Venninen min dro hjem til kjärsten sin i USA igår. Hun blir borte i 1 år. Kommer hjem til bryllupet, men det er ganske trist at hun er borte nå...

Forrige helg hadde vi avskjedsfest for henne, det var en veldig vellykket fest :) Men nå blir jeg bare litt trist av å tenke på at hun ikke er her så .. :tristbla: hun kommer vel tilbake, håper bare at hun blir lykkelig :forvirret: Håper bare ikke drömmen om å se kjärsten igjen er större enn virkligheten. At det blir noe helt annet når hun kommer dit... Og blir de boende?? Tenk om hun aldri kommer tilbake...

Vel, nå er vaksen klar.

Endret av Neffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nei :ler: - her er det ikke mye liv!

I morgen drar jeg hjem til vakre Norge. Mannen er borte på jobbreise, så det passer også bra.

Gleder meg enormt til å treffe venninnene, og spesielt Y, for å höre hvordan det er med henne... *Savner*

På lördag er det fest - go gammeldags. Sjohhooo!!! :hoppe:

:ler:

Må ikke glemme vin hjemmefra...

nei, nå må jeg pakke videre.

Ha en flott uke, til de som måtte fnne på å lese her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...