Gå til innhold

Neffis Nest


Gjest Neffi

Anbefalte innlegg

Ja.., siden jeg kom til å lese en tråd om dagbøker.

Hvorfor ikke lage en selv. Kanskje det hele blir morsommere da.

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme gjorde jeg! Leste den altså, så derfor måtte jeg se her. Hmm, kanskje jeg også skal starte en? Men da må det være en dag jeg er i litt bedre humør. For hvis jeg skal skrive nå, så blir det en skikkelig negativ deppe dagbok. Og det orker vi ikke. Da blir det vel slik at hvis jeg skriver dagobok, men ingen hadde vært inne der for å si hei. Så hadde dagen vært enda værre.. Hehe.. Gratulerer med dagbok og lykke til med skriveriene dine!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he :ler: Takk for besøk!

Hmm, la meg se.. Hva i alle dager kan interessere og imponere på dere KG-brukere? :klø:

Jeg kommer tilbake da jeg har funnet på noe :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)

Fint. Sløvhet, lathet og unnasluntreri... Det kan jeg fikse! Og litt til :sjarmor:

Helgen har bare vært fantastisk befriende fra alt som heter jobb. Mannen er syk så vi har stort sett vært her hjemme og tatt det veldig med ro. Sett på film... "Elisabethtown" og "Crash". Sistnevnte var dritbra. Og jeg har stilt opp som pleier :kys_2:

Fysøren, en slik helg burde være obligatorisk ca hver tredje uke (hver andre - eller hver eneste - det hadde blitt kjedelig :ler: )! En "ingenting-helg". Tross i at jeg er et mennske som liker å ta det med ro (er det en definisjon på lat??), så er det alltid noe vi skal gjøre. Og jeg liker det - å være aktiv.. på egne premisser... Og man forstår ikke hvor deilig det er å bare være hjemme, før man faktisk tar en skikkelig hjemme-helg. Men det er jo ikke alt man selv bestemmer ;)

Familien min bor ca 100 mil herifra, pga dette forsvinner logisk nok noen helger.

Har ikke særlig mer å tilby i skrivende stund, så jeg avslutter. Hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er snart enda en dag over på kontoret :) I dag har det värt deilig og rolig her!

Hjemme venter sykemeldt mann :hjerte: Jeg elsker mannen min! Vi skal spise noe godt håper jeg på, selv om vi hadde god mat her på jobben og vi kosa oss, så koser jeg meg enda mer hjemme med god mat. Det er toppen på dagen synes jeg :)

Hei hei.

Endret av Neffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Jeg hater lister!

Jeg hater å ha planlagt inn hvert eneste minutt eller hver eneste time av min dag. Jeg hater å ikke ha frihet til å bare være trøtt. Sitte stille på en stol, eller ligge i sofaen. Jeg hater å måtte streve hvert eneste levende øyeblikk for å bli finkere, bedre, penere, mer effektiv, .... Jeg hater å tilbringe tid med mennesker som blir stresset for at timeplanen ikke blir fulgt. Jeg hater mennekser uten evnen til fleksibilitet.

Jeg synes synd på de som ikke blir annet enn skuffet, fordi kravene er så høye og mange at man umulig kan bli noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tanita! Kos med besøk! :)

I dag har vært en fortreffelig dag :hjerter_rundt:

Tenk at jeg skal gifte meg med denne mannen jeg lever med... Åhhh. Vi har planlagt ganske masse idag.. tihi... Og sett på giftering :overrasket: Herreguuud tenk at jeg skal gifte meg!!!!!!!!! OK, jeg har visst om det ganske lenge - noen mnd-er nå, men har liksom ikke helt forstått det!!!!

JEG SKAL GIFTE MEG!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

Hehe ja DERE skal gifte dere!

Når er den store dagen?

:ler: He he :rodme:

Om ett år, september 2007... Den 29.

I dag er en god dag på kontoret... Alle er så langt fornöyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, siden jeg allerede er her....

Ikke noe huff og uffamei altså. Dagen har värt toppen :) På jobben gikk det unna nå som alt fungerer igjen (värt nede pga flytt) så det var utrolig deilig å få satt igang med alt som dyttet på i bakhodet. :sjenert: men ikke det at jeg er en ildsjel som ikke takler noen få dager uten oppkobling til servern altså, du skal ikke be meg så mange ganger för jeg tar en kaffe... Og bare nyter den påtvugne tiltakslösheten :)

Skal sette meg ned å se på dokter'n :rodme:

Hadet så lenge

:tronderbart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...