Gå til innhold

Hvor mye har du lagt på deg?


Ephemera

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er 21 + 3 og har lagt på meg 4 kilo. Legen sa på kontroll for 2 dager siden at jeg hadde en veldig fin vektoppgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på UL og lege kontroll, er nå 21 + 4 og har lagt på meg 5 kilo.

Fikk nok en gang bekfreftet at det bor en liten :babygutt: inni magen min :)

Så når to forskjellige leger sier det er en gutt, så får jeg vel tro på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uah hva har skjedd? jeg har gått opp 2,8 på en og en halv uke??? veide 61,2 nå veier jeg 64, hva skjedde?

har hatt problemer med magen de siste 14 dagene, totalt stopp i funksjonen. så det kan jo være det, fordet om det har løst seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 uker og 4,5 kg opp for meg nå.

Vekta mi sto også stille veldig lenge, og plutselig gikk jeg opp to kilo på to uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiloene strømmer på! 26 uker nå og oppe i +6 kg. Har aldri veid så mye før.

Hvordan skal dette ende :ler:

Snakket med jordmor igår, og hun sa at for meg anbefalte hun en vektoppgang på 12-15 kg, så jeg kunne bare kose meg videre. Heldigvis! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 25+1 og har lagt på meg ca 10 kg. Synes selv det virker mye, men JM sier at siden jeg var slank før svangerskapet og hadde flat mage, så er det helt normalt, og jeg skal ikke bekymre meg. I tillegg er jeg plaget med kynnere så jeg kan ikke trene eller jobbe, så fysisk sett er jeg nok ikke i noe god form. Men sånn er det nå da. Spiser ikke usunt heller, eller mye, og kiloene har fordelt seg på rumpe, lår, mage og pupper. Magen tar mye nå også, for den er god og rund, og puppene har vokst mye og er tunge. Håper på en jevn og fin vektoppgang nå framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 23 + 5 og har lagt på meg ca. 6 kilo, tror jeg. Men det går visst litt opp og ned. Jeg synes tallet på vekta begynner å bli skremmende høyt nå, men det er jo bare normalt å legge på seg. Jeg har forstått det som at det ikke er bra å legge på seg lite heller, for vektøkning er et tegn på at babyen vokser og har det bra også. Legen var i alle fall veldig fornøyd med vektøkningen min sist jeg var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg 22+6 og har gått opp 4 kilo ca. Det var visst bra vektoppgang :) Tror alt ligger på magen. Og litt på puppene kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er nå 24 uker og har gått opp mellom 5 og 6 kilo (varierer litt fra dag til dag :ler: )

Tror nok kiloene kommer til å øke en del fremover for jeg begynner å få en del vann i kroppen... :forvirret: Er hoven i beina og ansiktet er blitt en del rundere i det siste.. Forrige svangerskap fikk jeg masse vann i kroppen.. Ansiktet var jo dobbelt så stort som vanlig mot slutten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 + 4 og har gått opp mellom 7 og 8 kilo! Må si det bekymrer meg litt... Men det som er merkelig, er at det virker som kiloene ligger på magen og brystene. Jeg har ingen ødemer og alle sier at jeg er like slank som før ellers på kroppen. Magen begynner å bli stoooor da!

Håper boka mi har rett, for der står det at de fleste kiloene kommer i uke 17 - 24. Legen min sier at det er veldig individuelt, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bra vi er to! :ler:

Men jeg ser på helsekortet mitt at det opereres med en litt høyere vekt enn den jeg trodde på første kontroll også, så jeg har vel ikke gått opp så mye som jeg skrev i innlegget over. Jeg skal uansett skjerpe meg litt nå. Slutte med fine rundstykker og begynne å spise grovt brød igjen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...