Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #21 Del Skrevet 21. august 2006 Ost er vel ikke så veldig sunnt så generelt på grunn av fettet, så man skal ikke spise for mye av det. Men usunnt å spise nen skiver ost pr. dag er det da ikke. Inneholder jo også andre næringsstofer enn fett. Og fett må man jo også ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 21. august 2006 #22 Del Skrevet 21. august 2006 Ost er vel ikke så veldig sunnt så generelt på grunn av fettet, så man skal ikke spise for mye av det. Men usunnt å spise nen skiver ost pr. dag er det da ikke. Inneholder jo også andre næringsstofer enn fett. Og fett må man jo også ha. ← Tja. Om man ikke spiser ost (og får mindre kalsium) pga at man er redd for fett, så stresser man unødvendig vil jeg si. Er forsvinnende lite fett man får i seg der i forhold til i annen mat. Særlig siden en osteskive eller to ikke veier mye i seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 21. august 2006 #23 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg spiser sånne ganske små kli-knekkebrød med ost på, hver dag. Smaker godt og gjør godt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #24 Del Skrevet 21. august 2006 Brunost er så godt at jeg driter i om det er usunt! Og den som er fettredusert er helt skrekkelig; ekkel og smuldrete. Men generelt: Brunost=mettet fett og masse sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 23. august 2006 #25 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Sukk. Jeg visste det nok, et sted langt inne under den nedtrekte ull-lua mi... Alt som er det minste godt i større doser - ER usunt. Akk: Hvorfor ble jeg ikke født da lubne, kvapsete kvinnekropper var høyt verdsatt... Endret 23. august 2006 av Elmaand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå