Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #21 Skrevet 21. august 2006 Ost er vel ikke så veldig sunnt så generelt på grunn av fettet, så man skal ikke spise for mye av det. Men usunnt å spise nen skiver ost pr. dag er det da ikke. Inneholder jo også andre næringsstofer enn fett. Og fett må man jo også ha.
T.S Skrevet 21. august 2006 #22 Skrevet 21. august 2006 Ost er vel ikke så veldig sunnt så generelt på grunn av fettet, så man skal ikke spise for mye av det. Men usunnt å spise nen skiver ost pr. dag er det da ikke. Inneholder jo også andre næringsstofer enn fett. Og fett må man jo også ha. ← Tja. Om man ikke spiser ost (og får mindre kalsium) pga at man er redd for fett, så stresser man unødvendig vil jeg si. Er forsvinnende lite fett man får i seg der i forhold til i annen mat. Særlig siden en osteskive eller to ikke veier mye i seg selv...
Ladyen Skrevet 21. august 2006 #23 Skrevet 21. august 2006 Jeg spiser sånne ganske små kli-knekkebrød med ost på, hver dag. Smaker godt og gjør godt !
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #24 Skrevet 21. august 2006 Brunost er så godt at jeg driter i om det er usunt! Og den som er fettredusert er helt skrekkelig; ekkel og smuldrete. Men generelt: Brunost=mettet fett og masse sukker.
Ladyen Skrevet 23. august 2006 #25 Skrevet 23. august 2006 (endret) Sukk. Jeg visste det nok, et sted langt inne under den nedtrekte ull-lua mi... Alt som er det minste godt i større doser - ER usunt. Akk: Hvorfor ble jeg ikke født da lubne, kvapsete kvinnekropper var høyt verdsatt... Endret 23. august 2006 av Elmaand
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå