Gå til innhold

Kontakt med søskenbarn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har 5 søskenbarn men jeg er yngst av både søsken og søskenbarna så det blir dårlig med kontakt pga. aldersforskjellene. Har selvfølgelig jevnlige oppdateringer alikevel gjennom mamma og pappa men søs og jeg har ingen nær kontakt med søskenbarna våre.

I tillegg så er det også en arvetvist pågående på den ene siden, noe som også påvirker oss "barna" endel. Det er nok grunnen til at iallefall et av mine søskenbarn ikke er så "hyggelig" å ha kontakt med desverre...

Men har av alle ting veldig god kontakt med flere tremeninger og firmeninger. Det er jo nesten litt spesielt etter som jeg forstår og hører fra venner rundt omkring. Mange sier at de ikke vet hvem de er en gang!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mange søskenbarn. To av dem er jeg venninne med og treffer ganske ofte, noen av de kjenner jeg ikke, noen av de treffer jeg på søskenbarntreff en gang i året, noen av de treffer jeg sporadisk. Jeg liker og er glad i søskenbarna mine :)

Skrevet

Nei, jeg har ingen kontakt med noen av søskenbarna mine.

Noen av de bor i samme bygda så vi snakkes når vi møtes på butikken ol. De andre bor heller ikke så langt borte.

Det har bare blitt slik, hadde god kontakt med alle 15 i oppveksten men det har blitt helt borte, synd, men sånn er det bare :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...