Victori@ Skrevet 8. juli 2007 #501 Del Skrevet 8. juli 2007 Innom en liten tur for å ønske deg lykke til med den store dagen. Jeg er på Maldivene på den store dagen deres, så jeg får gratulere dere så mye i forkant!!! Håper dagen din blir like fin som min. Det er helt fantastisk! Gled deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 9. juli 2007 #502 Del Skrevet 9. juli 2007 Ene broren til gutten min (som absolutt skulle ha med seg sin nye dame!) ringte og sa i dag at hun ikke skal være med allikevel! ER DET MULIG!!!!! AAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGG! Etter at vi har lagt så mye arbeid i at hun skulle få plass! Blir helt matt jeg ! Og i tillegg ringte svigemor og sa at broren hennes mest sannsynelig ikke ville komme, selv om han har ringt og sagt at han skal!?!? Vi måtte jo ikke ta det han sa alvorlig!!!! GÅR DET ANN! :slåss: Hvordan i all verden skal man kunne planlegge et bryllupt når noen gjester inviterer sine nye kjærester uten å spørre oss, andre skal vi ikke ta alvorlig og i tillegg må vi passe på at den ikke sitter ved siden av den og at den andre ikke får for mye alkohol!!!! Sorry jenter, men må få ut litt aggresjon før jeg EKSPLODERE!!! :slåss: Huff..... Herregud, er det mulig??? Enkelte folk er så tankeløse at jeg skjønner ikke det går an!! :slåss: :slåss: Folk må da skjønne at dere også har frister på når dere må vite antall gjester, og at dere ikke kan ta hensyn til alle slags greier når dere plasserer folk rundt bordene? Det er ikke lett å arrangere bryllup når alle gjør det så vanskelig nei, jeg skjenner litt sammen med deg, men sender masse positive tanker og håper at du klarer å la være å tenke for mye på dette. Det skal jo være en spennende og koselig tid, ikke en tid for frustrasjon og irritasjon. STOR ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #503 Del Skrevet 10. juli 2007 Takk for klemmer og lykkeønskninger alltid hyggelig Nå har vi "nesten" blitt ferdig med kakelisten vår: Bryllupskake, 3. etg (1 etg. med sjokolade og 2 etg. med bløtekake, bringebær og banan) hvit Ore Dream Cake fra Deli de Luca Alby kringle, nam nam nam !!! Vanlig kringle Kransekake Sjokoladekake Krydderkake Ostekake Gulerotkake Suksesskake Brownies Cookies Verdens Beste Solskinnskake Pasjonsfrukt I går var vi å danset vals!!! Det gikk overraskende bra ! Vi skal danse til Tir n'a Noir Og nå har vi øvelse 1/2 hver kveld, kjempekos :rødme: Gutten min skal på utdrikkingslag til lørdagen og han vet ingen ting... Han skal få kjøre rallybil og STOR gravemaskin, de skal rafte og kjøre gokart, på kvelden skal de overnatte i en Lavo og grille. Tror han får en kjempedag!! (bare jeg finner soveposen hans) Var i kirken i går for å ta bilder innvendig til blomsterdekoratøren vår og den er sååå fiiin! Fikk skikkelig bryllupsfølelse! Gleder meg! :rødme: snart bare 1 uke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #504 Del Skrevet 10. juli 2007 Da har jeg kjøpt små bordkort jeg skal bruke til kakene! Skal skrive hva slags kake det er og hvem som har laget den Bordkortene er straks ferdige, borplanen er det kun to rader med navn som mangler (har et vennepar som har termin 28.august, så jeg tør ikke sette de opp riktig ennå jeg nevnte dette for de på Refsnes og de svarte med at de hadde god kunnskap og hjalp gjerne til med ambulanse om babyen skulle komme under middagen Vi har betalt Refsnes i dag, og jeg må si at vi er utrolig fornøyd med dem frem til nå. De er alltid blide og hyggelige uansett hvem jeg snakker med. Vi får komme dagen før og rigge til. Vi får ha med egen frukt og snacks til både sjokoladefontenen og resten av kvelden. Egen mat til vår kresne gjest (som kun spiser godt stekt kjøtt uten saus ) var ikke noe problem! Var ute på Alby på Jeløya får å se etter steder å ta bilder, da vi gikk på et brudepar, jeg snikfulgte etter de får å titte Det var sååååå romantisk :rødme: Vi måtte jo spise litt Albykringle før vi dro, så jeg bestilte likesågodt en slik en til bryllupet Jeg har kommet halvveis i talen til gutten min Gjøremål siste uka: Mandag 16. juli Møte fortograf, Studio Vest, Frank Ruud kl. 15.00 Tirsdag 17. juli Møte med prest i Såner Kirke kl. 18.30 Bursdagen til farmor Onsdag 18. juli Ibsen frisør kl. 15.00, klipp og striping og prøving Torsdag 19. juli Manikyr og pedikyr hos Nikkis i Lillestrøm kl. 10.00 Hente dounts (fryses) Steeme sløret Pakke en liten bag med skift og toalettsaker. Gå over bordplanen Gå over kjøreplan med toastmaster og gi kjøreplan til forlovere Pakke koffertene våre, finne frem pass Bake brownies og krydderkake Fredag 20. juli WahWah kl. 10.00 Brudebehandling + voksing av ben og bikini Levere kjole med tilbehør til frisør Levere alt stæsj til Refsnes Kjøpe inn frukt Legge frem dress, ringer etc til gutten min Ta sol Reise til mamma Legge kirkeprogrammer og ris i bilen til mamma vaske håret, ha i skum, drikke litt vin og natta Kommer sikkert på mer Nå er det natta for meg! SOv godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 11. juli 2007 #505 Del Skrevet 11. juli 2007 Fin liste! Er det ikke deilige ting som gjenstår? Jeg bare koser meg om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 12. juli 2007 #506 Del Skrevet 12. juli 2007 vaske håret, ha i skum, drikke litt vin og natta Dette var det beste av alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. juli 2007 #507 Del Skrevet 13. juli 2007 Utdrikningslaget til forloveden din hørtes bra ut! Typisk mannfolk Åååå, tir n'a noir er jo nydelig! :rødme: Det blir nok kjempevakkert! :-D Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #508 Del Skrevet 14. juli 2007 Fin liste! Er det ikke deilige ting som gjenstår? Jeg bare koser meg om dagen Jo, bare slappe av ting i igjen Jeg koser meg, men gutten min er litt stressa Knøttet Lagt til I går, 19:00 Utdrikningslaget til forloveden din hørtes bra ut! Typisk mannfolk Åååå, tir n'a noir er jo nydelig! Det blir nok kjempevakkert! Goood helg! Ja, sangen er nydelig! (så går den passe fort/sakte for oss ) Ja, da sitter jeg igjen i sofan sammens med katten. Vi er forlatt, de kom å hentet gutten min til utdrikkningslaget hans nå! Vekket oss kl halv seks!!! De tok bilder (er litt trøtt) Men, han får nok en KJEMPE dag! Jeg måtte be ham kjøpe rengntøy i går, da skjønte ha INGEN ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #509 Del Skrevet 14. juli 2007 Dette var det beste av alt! Gleder meg til den siste der ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #510 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg må bare for 1 uke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 14. juli 2007 #511 Del Skrevet 14. juli 2007 for bare ei uke igjen :juhu: Åå så spennende da, håper han får en super dag Men halv seks da!! :dåne: Selv har jeg på feelingen at det skjer noe med meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. juli 2007 #512 Del Skrevet 14. juli 2007 Spennende, spennende! Nå nærmer det seg med stromskritt. Ser at kakelisten din er kjempelang! Vi hadde en del kaker, men ikke så mange som dere, og det ble myyye kaker igjen. Men det er bedre å ha for mange kaker enn for få, og jeg synes det er greit at gjestene har noe å velge mellom. Kos dere på dagen! Håper vi får se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. juli 2007 #513 Del Skrevet 14. juli 2007 Jo, bare slappe av ting i igjen Jeg koser meg, men gutten min er litt stressa Ja, sangen er nydelig! (så går den passe fort/sakte for oss ) Ja, da sitter jeg igjen i sofan sammens med katten. Vi er forlatt, de kom å hentet gutten min til utdrikkningslaget hans nå! Vekket oss kl halv seks!!! De tok bilder (er litt trøtt) Men, han får nok en KJEMPE dag! Jeg måtte be ham kjøpe rengntøy i går, da skjønte ha INGEN ting! Hehe, hadde det vært meg de hadde vekt halv seks ... vel, da hadde jeg nok vært mer eller mindre i koma Koselig kveld for deg og katten da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. juli 2007 #514 Del Skrevet 15. juli 2007 Hehe.. moro med utdrikningslag. Jeg ble drukket ut i går, og hadde det kjempemoro! Nå er det ikke lenge igjen. I dag reiser vi på hytta og blir der til torsdag morgen, det skal bli deilig å slappe helt av. Føler vi har kontroll jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 15. juli 2007 #515 Del Skrevet 15. juli 2007 Hei hei Innom for å ønske deg lykke til på den store dagen. Håper du får en kjempefin dag. Gleder meg til å lese referat og kanskje se et bilde eller to I morgen reiser vi på bryllupsreise. Endelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #516 Del Skrevet 16. juli 2007 for bare ei uke igjen :juhu: Åå så spennende da, håper han får en super dag Men halv seks da!! :dåne: Selv har jeg på feelingen at det skjer noe med meg i dag Han kom hjem i går, blå og gul og VELDIG fyllesyk Men, han hadde hatt en sinnskyt morsom dag! Kykkelikokos Lagt til 14.07.2007 (16:36) Spennende, spennende! Nå nærmer det seg med stromskritt. Ser at kakelisten din er kjempelang! Vi hadde en del kaker, men ikke så mange som dere, og det ble myyye kaker igjen. Men det er bedre å ha for mange kaker enn for få, og jeg synes det er greit at gjestene har noe å velge mellom. Kos dere på dagen! Håper vi får se bilder Hey, nytt nick!! Uvant Så dagboken din var nedlagt Ja, kakelisten vår er lang og blir bare lenger! Vi er en kakeglad gjeng, og noen liker slik og andre liker bare sånn, så da blir det litt slikt og sånt !!! Alle som vil kan ta med seg kaker hjem, siden vi reiser på søndagen. Knøttet Lagt til 14.07.2007 (23:13) Hehe, hadde det vært meg de hadde vekt halv seks ... vel, da hadde jeg nok vært mer eller mindre i koma Koselig kveld for deg og katten da! Jeg fikk skrevet ferdig talen min på lørdag og fikk plaget kattet nok til at hun gikk furten inn på soverommet og la seg i kofferten.. he he I dag skal vi i møte med fotografen, *gleder* meg!! Bare Bea Lagt til I går, 14:09 Hehe.. moro med utdrikningslag. Jeg ble drukket ut i går, og hadde det kjempemoro! Nå er det ikke lenge igjen. I dag reiser vi på hytta og blir der til torsdag morgen, det skal bli deilig å slappe helt av. Føler vi har kontroll jeg! Kult utdrikningslag du hadde (sykkelturen hadde jeg klart meg uten ) Sporty er du! Håper du får noen deilige dager på hytta! Revenka Lagt til I går, 16:32 Hei hei Innom for å ønske deg lykke til på den store dagen. Håper du får en kjempefin dag. Gleder meg til å lese referat og kanskje se et bilde eller to I morgen reiser vi på bryllupsreise. Endelig!! Tusen takk! Skal få lagt ut noen bilder, men vi reiser på søndag så det blir nok ikke før etter det! Ha en RIKTIG god tur!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. juli 2007 #517 Del Skrevet 16. juli 2007 Haha, ble katten furten?! Typisk katter ... herlige, herlige katter Gikk møtet med fotografen bra? Herlighet,bare 5 dager igjen! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 18. juli 2007 #518 Del Skrevet 18. juli 2007 Hei snupp! Nå er det virkelig ikke lenge igjen!!! Er redd jeg ikke rekker innom mange bøker før helgen, men din skal jeg nok rekke. Det har vært moro å planlegge sammen me deg her inne på KG, og nå er endelig snart dagen vi har ventet så lenge på her. Stoooor klem, kos deg de siste par dagene. Det skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 19. juli 2007 #519 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei hei! Ønsker deg lykke lykke til på lørdag, gleder meg til å se bilder og høre hvordan du har hatt det!! Nyt dagen og gå ikke hjem før alt er over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. juli 2007 #520 Del Skrevet 19. juli 2007 Lykke til på den store dagen!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå