Kath Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #481 Del Skrevet 1. juli 2007 Hei! Har vært innom og lest i bryllupsdagboken din, siden vi gifter oss på samme dato. Du er kjempeflink! Tror jeg skal sette meg ned med bordplasseringen nå... Den har ligget i ro leeenge nå. (Takk for påminnelsen). Lykke til videre! Takk! Hyggelig med nye fjes i boka mi jento Lagt til I dag, 14:07 Deilig med bahendling da, jeg hadde ansiktsbehandling på fredag og det var bare helt fantastisk!! og du har fått 10 ganger..heldiggris!! Du har ordnet mye nå ja, og det nærmer seg med raske skritt. Vannfast maskara er kanskje en fordel Jeg fikk en samlet gave av familien, og koser meg på hver eneste behandling Vannfastmascara er et must Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 1. juli 2007 #482 Del Skrevet 1. juli 2007 Bare innom og gratulerer med at det bare er 20 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. juli 2007 #483 Del Skrevet 2. juli 2007 Heii! ÅÅååå, høres herlig ut med behandling! Jeg vil også ha! *snike seg med* Høres jo ut som du har myyyye i orden nå da, snart kan du bare nyyyyte! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #484 Del Skrevet 3. juli 2007 I dag ringte Farmor og sa at samboeren hennes var lagt inn på sykehus med cyste, vann i lungene og hjerteinfarkt så han kommer ikke i bryllupet! *stakkar!* Men, farmor kommer da Ene broren til gutten min (som absolutt skulle ha med seg sin nye dame!) ringte og sa i dag at hun ikke skal være med allikevel! ER DET MULIG!!!!! AAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGG! Etter at vi har lagt så mye arbeid i at hun skulle få plass! Blir helt matt jeg ! Og i tillegg ringte svigemor og sa at broren hennes mest sannsynelig ikke ville komme, selv om han har ringt og sagt at han skal!?!? Vi måtte jo ikke ta det han sa alvorlig!!!! GÅR DET ANN! :slåss: Hvordan i all verden skal man kunne planlegge et bryllupt når noen gjester inviterer sine nye kjærester uten å spørre oss, andre skal vi ikke ta alvorlig og i tillegg må vi passe på at den ikke sitter ved siden av den og at den andre ikke får for mye alkohol!!!! Sorry jenter, men må få ut litt aggresjon før jeg EKSPLODERE!!! :slåss: Huff..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 3. juli 2007 #485 Del Skrevet 3. juli 2007 Skjønner virkelig ikke hva som feiler folk altså! Har noen av de selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 3. juli 2007 #486 Del Skrevet 3. juli 2007 Må bare :slåss: :slåss: :slåss: litt sammen med deg! Folk må vel skjønne at inviterer man så sier man ja eller nei! Nå snakker jeg om de som ikke har noen spesiell grunn altså! Man må jo kunne ta alle seriøst; hvorfor skulle man ikke det liksom???? Håper forresten det går bra med samboeren til farmoren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 3. juli 2007 #487 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeeeezzzz, er det mulig ?! Har ikke folk lenger en formening om hva som er vanlig høflighet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. juli 2007 #488 Del Skrevet 4. juli 2007 Huff. Det skal ikke være lett å arrangere bryllup.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 4. juli 2007 #489 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) :frustrert: :frustrert: Bare kjefter litt jeg og Endret 4. juli 2007 av Bare Bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 4. juli 2007 #490 Del Skrevet 4. juli 2007 Er det mulig da Ikke ta alvorlig, hva skal man gjøre da.. tro at de fleste lyger, men regne med de likevel..? Det tar nå litt av, helt håpløst å skulle ordne noe med sånne folk. Jeg har hørt om det før så tror ikke du er den eneste. En veninne av meg fikk beskjed noen timer før vielsen at det kom 3 ekstra som ingen viste om, folk har ikke helt folkeskikk da. Du har lov til å bli veldig og :slåss: for dette. Helt greit det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. juli 2007 #491 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvordan går det an å vær slik som gjestene her?! Skjønner ikke at de ikke forstår at de lager skikkelig mye ekstraarbeid til det stakkars brudeparet?!! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 6. juli 2007 #492 Del Skrevet 6. juli 2007 heisann først :slåss: for alt tull som skjer. men så må jeg si at jeg får ikke tid til å komme inn å oppdatere meg hos deg før vi reiser,kanskje i boken min.vi gifter oss raskt i morgen og masse skjer etter det før vi reiser om kvelden. JEG ØNSKER DEG EN FANTASTISK FIN DAG SAMMEN MED DIN KOMMENDE MANNN. MASSE LATTER OG GLEDE OG KJÆRLIGHET PÅ DAGEN det har vært veldig kjekt å følge med i planleggingen din :rødme: :rødme: stor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 6. juli 2007 #493 Del Skrevet 6. juli 2007 Håper du får en strålende dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 6. juli 2007 #494 Del Skrevet 6. juli 2007 Håper du får en strålende dag i morgen Eehhm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 6. juli 2007 #495 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) sorry var i feil bok jeg! slik går det når man skal lese igjennom alle bøkene å se tv samtidig! Endret 6. juli 2007 av dimmine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #496 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) sorry var i feil bok jeg! slik går det når man skal lese igjennom alle bøkene å se tv samtidig! He he... minnimy Lagt til I dag, 11:35 heisann først for alt tull som skjer. men så må jeg si at jeg får ikke tid til å komme inn å oppdatere meg hos deg før vi reiser,kanskje i boken min.vi gifter oss raskt i morgen og masse skjer etter det før vi reiser om kvelden. JEG ØNSKER DEG EN FANTASTISK FIN DAG SAMMEN MED DIN KOMMENDE MANNN. MASSE LATTER OG GLEDE OG KJÆRLIGHET PÅ DAGEN det har vært veldig kjekt å følge med i planleggingen din stor til deg TUSEN tusen takk!!! Og i lige måde! Tenk at dagen straks er her!!! Knøttet Lagt til 04.07.2007 (23:30) Hvordan går det an å vær slik som gjestene her?! Skjønner ikke at de ikke forstår at de lager skikkelig mye ekstraarbeid til det stakkars brudeparet?!! Nei...huff skjønner ikke helt hva enkelte tenker med! Mamma er helt forferdet! Pesto Lagt til 04.07.2007 (15:53) Er det mulig da Ikke ta alvorlig, hva skal man gjøre da.. tro at de fleste lyger, men regne med de likevel..? Det tar nå litt av, helt håpløst å skulle ordne noe med sånne folk. Jeg har hørt om det før så tror ikke du er den eneste. En veninne av meg fikk beskjed noen timer før vielsen at det kom 3 ekstra som ingen viste om, folk har ikke helt folkeskikk da. Du har lov til å bli veldig og for dette. Helt greit det!!! Det er slitsomt og ikke kunne ha ting på plass, bare pga mennesker som ikke eier folkeskikk! Men etter å ha fått ut litt frustrasjon kan jeg jo ikke annet enn å le... Har bestemt meg for at blir det noen teite endringer nå for de ta konsekvensen av det og ikke vi! Bare Bea Lagt til 04.07.2007 (10:32) Bare kjefter litt jeg og Kjekt med kjeftehjelp! (skulle ønske de hadde hørt dere!!!) darkness| Lagt til 04.07.2007 (09:08) Huff. Det skal ikke være lett å arrangere bryllup.. nei.... jeg skjønner at jeg skal bare gjøre dette en gang Majabeth Lagt til 03.07.2007 (23:16) Jeeeezzzz, er det mulig ?! Har ikke folk lenger en formening om hva som er vanlig høflighet??? Tror mange ikke vet hva vanlig skikk og bruk er lenger jeg... Ikke at jeg skal si at man SKAL følge aller skikker, men de fleste burde ha lært seg folkeskikk! Ballerina Lagt til 03.07.2007 (22:43) Må bare litt sammen med deg! Folk må vel skjønne at inviterer man så sier man ja eller nei! Nå snakker jeg om de som ikke har noen spesiell grunn altså! Man må jo kunne ta alle seriøst; hvorfor skulle man ikke det liksom???? Håper forresten det går bra med samboeren til farmoren din I alle bryllup jeg har vært i, har jeg alltid svart i god tid! JEg har også blitt oppdratt at er man invitert i et bryllup skal man ha en ganske god grunn til å ikke komme. Jeg skjønner at folk blir syke og de som har små barn som kanskje blir syke. Jeg skjønner de som venter barn (vi har et vennepar som har termin helgen etter) og de som har bestilt seg ferie før de har fått invitasjonen, vi gifter oss jo tross alt midt i fellesferien. Men, jeg kan ikke skjønne meg på de som skal ringe uker etter svarfristen, og de vi bareMÅ regne med, men som ikke har svart, og ikke minst de som inviterer seg selv!? Nei, jeg er glad jeg bare har planer om å gjøre dette 1 gang i livet Samboeren til farmor har kommet seg veldig, men må under en liten rutineoperasjon dagen før bryllupet! Men, han skulle tenke på oss Jeg har bestilt en pique skjorte til gutten min og en hettegenser til meg hvor det står foran (til venstre) Herr ...... (på gutten min sin) og Fru ...... på min og bak er det en liten figur og teksten I love you, i våre håndskrifter, (har designet selv) skal gi den til *Mannen* min dagen derpå, så kan vi vise oss frem til frokost! Alle gjestene våre bor på samme hotell og vi skal alle spise frokost sammen dagen etterpå Betilte gjennom dette firma www.spreadshirt.net RASK levering og produktene er av veldig bra kvalitet! Har også designet en paraply med herr og fru ..... (tillfellet regn, vet jo ikke i disse dager ) Endret 6. juli 2007 av Kath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 6. juli 2007 #497 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei og Nei det skal ikke være lett, men gi beng i det og kjør deres greie som du sier. Hvis de vil tulle det til så er det jo dem det går utover. Jeg er ikke tilbake her på tre uker så jeg må rett og slett øsnke deg lykke til på den store dagen allerede nå. Jeg håper dere får en nydelig dag også må du ikke stresse vettet av deg i dagene før. Lykke til!!! Nyt dagen og hverandre, skal sikle på det lange referatet etterpå vi andre her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 6. juli 2007 #498 Del Skrevet 6. juli 2007 Bryllupet ditt nærmer seg med stormskritt nå, spennende, håper ting er gått i boks? Så under emnet "Bryllup" at du hadde bestilt kaketopp fra www.weddingaccessories.net, var du fornøyd med den siden? Vil begynne å bestille litt småting på nettet snart, men vil gjerne vite at siden er ok før jeg hopper i det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. juli 2007 #499 Del Skrevet 7. juli 2007 Ja, synd de dustete folkene kunne hørt oss her inne, så hadde de kanskje forstått at sånt gjør man ikke!! :slåss: Så søtt med pique-skjorte og hettegensre og paraplyer til dere! Gliiiimrende idé!!! Originalt og morsomt, og søtt da! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #500 Del Skrevet 8. juli 2007 Bryllupet ditt nærmer seg med stormskritt nå, spennende, håper ting er gått i boks? Så under emnet "Bryllup" at du hadde bestilt kaketopp fra www.weddingaccessories.net, var du fornøyd med den siden? Vil begynne å bestille litt småting på nettet snart, men vil gjerne vite at siden er ok før jeg hopper i det;) Siden var i å for seg grei! Mye fint, men treg levering og litt knotete bestillingsmåte. Men jeg fikk varene og de er av bra kvaltitet! Den kaketoppen jeg kjøpte via denne siden skal jeg ikke bruke så om det skulle våre noen som vil ha den så for dere rope ut Har lagt ut en liste over de mest brukte sidene jeg har benyttet meg av i boka de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå