Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07

Kath

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Sveis alle KG bruder :)

Da har jeg blitt drukket ut!!! Og overlevd :ler:

Lørdag morgen dyttet gutten til meg å ba meg stå opp?? Jeg skjønte ingen ting, hvorfor skulle jeg stå opp? det er jo lørdag! og klokken er 06:00???! Jeg var skikkelig gretten! Men, han sa at jeg MÅTTE stå opp og komme meg i dusjen ! Da jeg var ferdig i dusjen kom søsteren min, og jeg fikk beskjed om å pakke en bag for å være borte for en dag. Jeg pakket, satt meg i bilen og de begynte å kjøre....

Vi kjørte fra lørenskog, til oslo, til drammen til Horten, hvor mamman min stod og ventet på meg :) så kjørte vi mot sandefjord og så inn på Torp Flyplass. (Jeg koblet aldri en flytur før vi parkerte på Torp)

Gutten min ga meg passet når vi gikk ut av bilen, kysset meg og ønsket meg god tur! Oki, jeg hadde pass, men hvor skulle jeg???

Vi går inn på terminalen hvor jeg får vite at vi skulle til London!!!!!!!

Inn på fly og på vei var vi :)

Vi landet, tok toget til sentrum og drosje til hotellet! På hotellet åpnet vi champagne (som gikk rett i fletta :ler: ) På med gode sko, inn på en dobbeltdekker og ut på shopping! Det var salg OVERALT! :) Vi vandret nedover Oxford street og var innom de fleste butikker, spiste GOD lunsj (og ØL!), og dessert på Starbucks Mmmm... :) Vi endte opp på Picadelly Circus, deretter Trafalgar Square, hvor vi gikk videre til Bukingham Palace og så til Big Ben og London eye! Etter litt sigthseeing og shopping, tok vi et kleeskifte på hotellet og vandret ut på byn. Gikk forbi Hard ROck (der var det 3 timers venting, så vi gikk videre :ler: ) Fant en NYDELIG liten gresk resturant i Shepard Street, Sofras, hvor vi spiste en deilig middag med vin og dessert (Creme Brulee!!NaM). Planen var egentlig å sette oss på en liten pub, men jeg var sååå sliten at vi tok heller kvelden! Sovnet som en stein sammens med champagneflasken i sengen! Vistod opp søndag morgen, spiste frokost og reiste til flyplassen!

En utrolig oppleveles jeg aldri hadde forutsett! En kjempe overraskelse! Minne for livet! :)

Nå ligger jeg i senga og det er så vidt øynene holder seg åpne, men jeg måtte bare dele dette med dere :) (Skal jobbe dobbelt hele uka som kommer, utenom onsdag, så jeg har ikke så god tid til å være her inne :tristbla: )

Nå skal jeg :sove: og i morgen skal jeg titte på alle bildene!

Natta til dere alle!

Vi snakkes! :sol: Kath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden jeg har vært her.

for en fantastisk helg du har hatt i utdrikkningslaget,

det kan jeg tro var minne for livet ja.godt med fantastiske venner.

salg er alltid kjekt å få med.....he he

lykke til på jobb ikke slit deg helt ut.

snart er du fru :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto

Hei Kath, der var du utroligheldig. Så snille de var og ordnet alt det for deg. Tur til London liksom, hvem regner med det sånn på en lørdag morgen...

Det hørtes ut som om du hadde en fantastisk dag, :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

For et fantastisk utdrikningslag! Tror aldri jeg hadde tenkt i de baner engang... men dette er jo virkelig noe du kommer til å huske for alltid!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal di du er heldig, London på utdrikkingslag liksom :) Hørest helt supert ut!! Må ikke jobbe så mye at du sliter deg ut nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et supert utdrikningslag!!! :hoppe: Høres jo helt utrolig ut! Må ha brukt en god del penger på det også, vil jeg tro. Kjempemorsomt, og kjempebra du hadde det så gøy!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Oi Oi!! LONDONTUR!!!??! Respekt til venninnene dine som kom på en så kul ide!

Jøss, jeg er bare så imponert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle til London den lørdagen ... :ler: Nå har jeg fått alle bildene fra turen også!

Jeg må si at jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har hatt tid til å titte innom bøkene deres for å se hvor langt dere har kommet :tristbla: Det skjer jo så utrolig mye nå... og så mye jobb! Jeg klarer alltid å titte innom en gang om dagen på jobben, men jeg rekker aldri og svare alt jeg vil! :sur:

Jeg var på prøvetime hos frisøren i går. Det gikk veldig bra, skal tilbake 16. juli for striping og lett klipp og litt mer prøving :) Fant også ut at kammen på sløret mitt er festet med borrelås, så jeg kan ta den av! Og det passet perfekt når jeg trodde jeg måtte klippe i stykker sløret (kammen er for stor) jeg skal bare feste sløret slik at jeg kan ta det av etter middag.

Har bestilt time for pedikyr og manikyr/negler hos Nikkis i Lillestrøm.

Jo, jeg klarte jo å revne kjolen min i går.... :klaske: *kløna meg* Gudskjelov var det i en søm, og jeg fikk time i morgen kl. 10.00! Den sitter ikke like fint på heller som da jeg prøvde den.... *tvil* Underskjørtet passet i hvertfall :)

Jeg har kjøpt nye sko (de første var litt høye) og takk gud for at jeg ikke skal bruke de første, brukte de i et bryllup den 16, og de var grusomme! :ler:

Jeg har malt bordplanen vår på et lerret og så smått begynt på navnene.

Vi fikk vår første gave i dag!!! :) Fra to "tanter" av gutten min som ikke kan komme i bryllupet! *Nysgjerrig*

Har kjøpt vannfast mascara og minispray og deo!

Har levert kakestativ til bryllupskaka, tatt sol og ansiktsbehandling.

Har ringt reisebyrået og sagt at vi er på bryllupsreise, de skulle fikse bedre rom og slikt til oss! :)

Hmm... toro jeg har oppdatert meg, nå skal jeg prøve å få meg tid til å titte innom dere alle!

Å... jo har fått kirkeprogrammene våre! Ble KJEMPE fine!!!

:sol: Kath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei Kath, du er i sving ser jeg. Hurra for prøvetimen så gikk så bra :tommel: Det er sikkert litt nervøsitet for at det skal gå bra, jeg hadde vært litt nervøs for det tror jeg..

Revne kjolen, bra det var nå da og ikke to timer før vielsen eller noe sånt.

Maler du bordkartet på lerret, det var spenstig. Kan du ha det på veggen senere som minne :)

Så koselig at de ville fikse bedre rom for dere, det bør jo være litt ekstra da, ikke noe tull når man skal på bryllupsreise :ler: . Hva slags ansiktsbehandling er det du har tatt? Bare nyskjerrige på hva folk gjør av sånt rett før jeg altså, maser litt nå, vet det.. :sjenert:

Til slutt må vi jo bare :hoppe: litt for de fine kirkeprogrammene også ønske god helg med en :klem: såklart!

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Betaler dere mye ekstra for å få bryllupsrom?

Nei, ikke det jeg vet i hvertfall :) De hadde notert ned at vi var på bryllupsreise og skulle sørge for at det ble gjort litt spesielt for oss :) Og gutten min vet ingen ting.... :rødme:

Pesto Lagt til I dag, 13:07

Hei Kath, du er i sving ser jeg. Hurra for prøvetimen så gikk så bra Det er sikkert litt nervøsitet for at det skal gå bra, jeg hadde vært litt nervøs for det tror jeg..

Revne kjolen, bra det var nå da og ikke to timer før vielsen eller noe sånt.

Maler du bordkartet på lerret, det var spenstig. Kan du ha det på veggen senere som minne

Så koselig at de ville fikse bedre rom for dere, det bør jo være litt ekstra da, ikke noe tull når man skal på bryllupsreise . Hva slags ansiktsbehandling er det du har tatt? Bare nyskjerrige på hva folk gjør av sånt rett før jeg altså, maser litt nå, vet det..

Til slutt må vi jo bare litt for de fine kirkeprogrammene også ønske god helg med en såklart!

Fikk fikset kjole kl. 10.00 i dag hos Kristins, betalte ingen ting for det!! Pluss at de steemet den for meg også :) Er så fornøyd med servicen der til nå, både til meg og gutten min!

Jeg fikk et gavekort på 10 behandlinger hos Wah Wah og har/skal gå ditt en gang i uken frem til den store dagen :) Huden min i ansiktet og på brystet har blitt så fin!!! Myk og mindre porer og nesten ingen kviser, bare noen bitte bitte små som forsvinner med en gang :) Og mine små smilerynker synes nesten ikke lenger :ler: Skal ditt dagen før for Brudebehandling! *gleder meg*

Så må jeg ønske dere alle en riktig god helg!!!! *det nærmer seg!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har vært innom og lest i bryllupsdagboken din, siden vi gifter oss på samme dato. Du er kjempeflink! :)

Tror jeg skal sette meg ned med bordplasseringen nå... Den har ligget i ro leeenge nå. (Takk for påminnelsen).

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, for en hedliggris som fikk så fint gavekort! Jeg sitter og lurer på hva jeg skal ønske meg til bursdagen som er 3 dager før bryllupet. Tror jeg må spørre min kjære om å få en behandling litt sånn på forskudd, så ikke det blir for tett opp til dagen.

Nå må jeg ut å trimme litt.. må ned et par kg før dagen, så jeg får plass til mat når jeg har på meg kjolen :ler:

Nå er det bare 3 uker igjen :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med bahendling da, jeg hadde ansiktsbehandling på fredag og det var bare helt fantastisk!! og du har fått 10 ganger..heldiggris!!

Du har ordnet mye nå ja, og det nærmer seg med raske skritt. Vannfast maskara er kanskje en fordel ja..elles vil en vel ikke se så bra ut etter middagen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...