Gå til innhold

oppskriftsside på nettet hvor man kan plotte inn


Gjest Gjest_Tiril_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tiril_*

oppskriftsside på nettet hvor man kan plotte inn ingredienser, for så å få en oppskrift, noen som vet om det eksisterer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Tiril_*

Takk, har kjøpt noe greier jeg ikke helt vet hvor jeg skal bruke etter å lagd den ene oppskriften jeg fant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tiril_*

Hmmm, det var ikke så lett alikevel.

Har fersk ingefær og soltørkede tomater som jeg gjerne vil bli kvitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det var ikke så lett alikevel.

Har fersk ingefær og soltørkede tomater som jeg gjerne vil bli kvitt :P

Soltørkede tomater og ingefær passer bra i tomatsauser til pasta og pizza og sånn. Ingefær i små mengder vel og merke, og kanskje ikke same gang som soltørkede tomater ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk ut www.epicurious.com. Oppskriftene er på engelsk, men her finnes så mye bra at man bare MÅÅÅÅ sjekke ut siden. Genial søkemotor. Her finnes også kommentarer fra folk som har testet ut oppskriftene der de kommer med alternative fremgangsmåter, alternative ingredienser etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut www.epicurious.com. Oppskriftene er på engelsk, men her finnes så mye bra at man bare MÅÅÅÅ sjekke ut siden. Genial søkemotor. Her finnes også kommentarer fra folk som har testet ut oppskriftene der de kommer med alternative fremgangsmåter, alternative ingredienser etc...

Signerer! :)

Ellers fungerer også søkefunksjonen på BBC Food sine nettsider etter samme prinsipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...