Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Innom for å ønske deg en god helg jeg!

Mener å huske at jeg leste litt tilbake at du hadde hørt noe fra en annen voksen driller?? Tror du at dere får til noe. Det hadde vel blitt gøy?

Fått laget noen flere tiaraer da? Nysgjerrig som alltid :P

Håper du hadde det koselig med bestemoren min. Og må si at det var noen fine boliger du hadde drømt deg bort i ja..Vinne i Lotto hadde vært noe ja..Kanskje imorgen kveld?? :blunke:

God helg!

Klem Aricept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hvordan går det? Planer for dagen og kvelden?

Jeg sitter her og soser på KG, har ikke no' bedre å ta meg til. Tenkte jeg skulle fått skrevet noen mailer i dag (til deg, bl.a) men jeg har ikke ro på meg til det... :oops: Må ta det en annen dag! Det er visst en sånn sløvedag i dag...godt med noen sånne innimellom!

Ha en fin dag, Diva!

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa! :P

Her eeer jeeeeeeeg :ler:

Jeg vet, er kjempetreg med å svare! Har stressa mye med skolearbeid, har ikke hatt tid til verken KG,msn eller å skrive mail... Så gjett om det er ei som gleder seg til juleferien ja!!!! :nisse: Det er meg det :blunke: .

Åh, nå har jeg opplevd en liten nedtur...Jordmor nekter meg å ta fly f.o.m.desember, som betyr at jeg ike kan være med på årets ball med sambo!!!! :o Kriiiiiseeee.... :hår: Og veldig irriterende... :sinna: Men det er ei som gleder seg ihvertfall, guess who :wink: . Nei og nei og nei. Det skal være 6.desember, og jeg hadde jo sååå lyst å reise nordover da! Men jeg må nok gjøre som jordmor sier. Kanskje vi skal treffes den helgen.:) Hadde vært så koselig det.

Du, hvordan gikk det forresten med den bokhandler-jobben?!!? Det har jeg lurt på lenge,men så har jeg helt glemt å spørre deg.

Har vært å shoppet julegaver til den store gullmedalje, er faktisk neeesten ferdig nå! Lettelse :heiajente: !! Er jo så gøy å handle julegave til tantebarnet mitt, det er jo bare så mange lekre klær til disse småjentene på H&M. Fant en nydelig kjole i fløyel, så kjøpte jeg en body og et par pyntesokker for å ha til. Hun blir så skjønn atte.

Går det bra med oppussingen da?

Nå gleder jeg meg til å flytte til Bodø, og få en ny leilighet som vi kan pusse opp. Regner med at vi blir der noen år, så da blir det jo litt morsommere å gjøre noe. Så det blir gøy!

Nå skal jeg hive en pizza i ovnen, en venninne kommer over på besøk. Sambo kom ikke hjem til helgen, så da er det kos med litt selskap!

Vi prates vennen!!!

Stooor klem fra meg og knøtten :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helluuuu :):hoppe:

Så kos å se så mange hilsner fra dere :)

Har ikke gått lei dere vettu!

Har vært i Oslo på lørdag,- var på Ikea og handlet to vitrineskap og en tv/stereobenk. Det BLIR så fint her hjemme nå! Hurraaa!

Var så en tur i Lillestrøm og fant der ut at den butikken jeg skulle i (Lillestrøm musikksenter) var flyttet, for kvartalet var revet :o

Så da måtte vi vasse rundt og lete litt,- før jeg tekstet 2003 fra mobilen og fant telefonnummeret til butikken....hehe

Etter det var vi hos Xeyes :) Superhyggelig å møte deg vennen :D :D

Vi har alt i alt hatt en svært hyggelig helg og jeg har hatt det supert!

Aricept : Fikk en telefon fra ei som er instruktør i et skolekorps ja! Hun og muligens ei til er interessert i å fortsette :D Vi skal snakkes nærmere på nyåret. Ingenting er spikret ennå da. Men det er en triumf i seg selv å finne noen som har de samme interssene / målene innenfor drill som meg selv. Er ikke så mange av oss føler jeg...

Blir spennende i allefall :D

Tiaraer,- har vært to til siden jeg laget den blå/perler om igjen. Men har ikke fått lastet over alle bildene ( not enough discspace ).....

Men du skal få en visning snart :D Synes de ble bra!

Eowyn, vennen :) Morro at du får en pause fra skolearbeid i ny og ne. Synes du er flink jeg... Hadde vært kjempegøy å treffes en dag snart! Vi kan ta med kake eller noe ?

Synd det med årets ball :( Akkurat det med å fly sent i svangerskapet er kanskje ikke så lurt, men jeg vet om flere som har tatt "en spansk en". Men det var for å overbevise kabinpersonalet da.... Trodde egentlig bare jordmor kunne tipse, og ikke avgjøre ? Føler med deg...

Årnær seg nok med et eller annet i allefall :D

Bokhandlerjobben gikk til hæl####....

De hadde plutselig ikke budsjett til å ansette en til, selv om de trengte folk. Var kjede-eiernes avgjørelse... Og jeg som hadde "holdt av meg selv" og ventet sååå lenge for den jobben. Det hadde vært bænkers om dette ikke hadde skjedd.... grrr!

Også måtte venninna mi si det! Synes sjefen kunne sagt d selv... Tror venninna mi grua veldig...

Tja. Ellers....

Venter litt på svar på søknaden hos Statoil sjappa jeg søkte hos.

Men på lørdg fant jeg en stilling jeg myyye heller ville ha...

Butikksjef hos Popin....

De trengte ikke nødvendigvis folk med erfaring...

Så jeg lurer på om jeg skal manne meg opp og søke.

Jeg tror jeg ville vært en god kandidat jeg.

Får se onm jeg tør å prøve....

I går drev vi å monterte og sleit over Ikeavarene... Godt jeg har sambo her som kan det meste hihi.. Jeg har ti tommeltotter med å montere slikt...hehe

Koste oss med julemarsipan og "Jalla Jalla" på tv`n i går.

ELSKER den filmen :D :D

Vel, dett var dett for nå.

Tusen takk

MarianneE

*Meg*

Kverula

Aricept

Care

Eowyn

CeNedra

Bettie

Hope

m.fl om jeg har utelatt noen

for hyggelige hlisner :D Veldig kjekt å høre fra dere! : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på den Popin jobben, Diva - du får ikke no værre enn et nei..

Men vi satser på at du får det ja `et du venter på snart. *krysser fingrene for deg*

Fortsatt fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på den jobben! NÅ! :fy:

må være litt streng nå...som sagt - du får ikke annet enn nei. Det er det verste som kan skje. Og det beste? Du kan faktisk få jobben!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å søke på jobben.... :D

Men det blir med gru og skrekk,- tenk om jeg er så heldig å komme til intervju.. Og at jeg ikke ser "kul nok" ut eller noe... huffe..

Nuvel. Den som intet våger intet vinner :briller:

Ach. Krangla med sambo i går.

Det var totalt unødvendig.

Det var egentlig bare bagateller og vi var enige om at det var bortkastet tid i dag morges....

Ganske trist at kommunikasjonen ikke er like god alltid.

Men vi jobber med det i allefall :)

Hadde tendenser til hodepine i dag morges og, men stod nå opp og laget meg en kaffe. Etter frokost forsvant det meste av ubehaget.

Så jeg er glad jeg stod opp da jeg stod opp for å si det sånn. Hadde sikkert sovet til langt på dag ellers...

Planen i dag er å lage marsipanbløtkake!

Vi skulle egentlig gjøre det for to uker siden. Men vi har bare utsatt og utsatt og så sjesser vi så fært begge to. Så selv om det er midt i uka, så tar vi en utskeeing likevel :Hehe:

Namme!

Så nå skal jeg være flink pike og bake litt etter Chicago Hope :D

Ellers er jeg på jakt etter julebordantrekk. Det skal være så sabla vanskelig...

Prøvd en rød "taft"kjole på Cubus for ikke så lenge siden, og den passet faktisk! ....Alle andre steder enn over bysten :o :sinna:

Fanden heller!

Alltid så skjer dette når jeg finner noe fint. Som nesten passer...

Alternativt så er det hoftene eller rompa eller livet.

Det er søren ikke mye om å gjøre heller.... Værste av alt!

Får tråle sjappene over de neste to ukene og se om jeg finner noe....

: sniiip :: :murvegg:

Ellers er intet nytt....

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva.

Baker du marsipanbløtkake?? mmmm...NAM!! Kanskje du skulle starta din egen lille kakebakebedrift?

Skulle ønske jeg var litt flinkere med baking. Til nå går det vel mest i 1-2-3 pakker. :roll:

Ha en fin dag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, skjønner :D

Høres jo bra ut da!

:briller:

Hihi, det er sjelden jeg lager sukkerbrødbunn egentlig.

Pleier å være en kløpper på sjokoladekaker i flere varianter, men det er stort sett det.... :oops:

Vi får se hvordan sukkerbrødet blir...

Vanskelig å dele opp kaken, synes jeg...

Men det blir sikket bra :D

1-2-3 pakker funker også bra :)

- slipper å kjøpe inn alle ingrediensene :o

Fort å glemme for min del... :oops:

Oi!

Nå er`e snart Chicago Hope :D :D :D

I`ll be bækk!

:kul:

- Hyggelig å høre fra dere :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helluu :)

Hyggelig med klemmer og hilsner :D

Det er koselig å høre at man blir savnet, Kverula :)

Skal se å få skrevet den søknaden og sende den ( hadde jeg bare kunnet hvit magi,- skulle lest noen vers over søknaden og måtte hell og lykke følge meg...hehe )

Men jeg skal tenke positivt :D

Jeg tror jeg kan klare det, og jeg har lenge ønsket en slik jobb, og jeg tror jeg kan være repsesentabel nok til det og :)

Uffe, var fært å høre om den brannen i Schweigaards gt i Oslo i dag morges. Godt ingen menneskeliv gikk tapt...

Skal si brannfolka i Oslo har tøffe oppgaver,- så mange kompliserte slukningsarbeider etc...

Ellers er det vel ikke så mye jeg har på hjertet foreløpig...

Tror jeg skal ta meg rosinboller og litt te.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D A M N - S H I T!!!!!!!

:sinna:

Så forb#### vanskelig det skal være å skrive den søknaden.... :klaske:

Nå har jeg sittet sååå lenge! Har vondt i rompa av den "barnestolen" jeg sitter på og... :o :o

vææææh! :grine:

Jeg blir mer og mer gira på den jobben, men jeg må søren meg henge i.... grrrr

Sukk - prøver igjen....

Noen som har tips så er d bare å si ifra :D

Synger "hot, hot, hot bla bla bla" :digge:

LL Cool J, funker bra som humørspredersanger vaffal..... sukk

:sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diva - bare fortell litt om deg selv, hvorfor du vil ha jobben og hvorfor de skal ansette akkurat deg! Sikker på at du kommer til å skrive en kjempegod søknad - ikke ha for store krav til deg selv! DU KAN DETTE HER!!! :D

Ha en fin kveld, vennen!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...