Gjest care Skrevet 24. november 2003 #1 Del Skrevet 24. november 2003 Anbefales s :D m :D i :D l :D e :D m :D u :D s :D k :D l :D e :D n :D e mine har fått hardtrening i kveld....jeg smiler fremdeles 1 time etterpå.....kommer til å smile i hele natt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. november 2003 #2 Del Skrevet 25. november 2003 Har tenkt å se den ja.......er jo så mange kjekke med der!!!! Liker godt sånne søte filmer som får fram smilet jeg!!! Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 25. november 2003 #3 Del Skrevet 25. november 2003 Ja den var kjempebra!!! :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. november 2003 #4 Del Skrevet 25. november 2003 Åh! Den har jeg også lyst til å se! Sånn søt og fin kosefilm :D Trenger det innimellom :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. november 2003 #5 Del Skrevet 25. november 2003 Og HVEM sa du burde se den,Care?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. november 2003 #6 Del Skrevet 25. november 2003 skal se den torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. november 2003 #7 Del Skrevet 25. november 2003 Og HVEM sa du burde se den' date=Care?!! DU, TILDE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. november 2003 #8 Del Skrevet 25. november 2003 He he...fint du likte den da! What's not to like?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Popelka ulogget Skrevet 1. desember 2003 #9 Del Skrevet 1. desember 2003 Synes den var helt forferdelig, jeg. Klisjefylt, overfladisk, altfor lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. desember 2003 #10 Del Skrevet 1. desember 2003 Synes den var fin, jeg. Så den i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 1. desember 2003 #11 Del Skrevet 1. desember 2003 Den skal jeg se, den skal jeg se :D ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 1. desember 2003 #12 Del Skrevet 1. desember 2003 Den var helt digg. Overfladisk? Ja, kanskje det. Men underholdende til tusen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 3. desember 2003 #13 Del Skrevet 3. desember 2003 Kjempekoselig og romantisk julefilm Anbefales :enig_animasjon: K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 3. desember 2003 #14 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg så den igår og synes den var kjempesøt!! En film som får en i godt humør, og som gjorde at jeg hadde lyst til å løpe hjem til kjæresten og fortelle hvor høyt jeg elsker ham!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. desember 2003 #15 Del Skrevet 4. desember 2003 Kjempefin og romantisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. desember 2003 #16 Del Skrevet 12. desember 2003 Synes det var en nydelig film. Lett og morsom, uhøytidelig og absolutt verd pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 12. desember 2003 #17 Del Skrevet 12. desember 2003 Skal kjøpe meg Sound-tracken - mye fine sanger :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. desember 2003 #18 Del Skrevet 12. desember 2003 Skal kjøpe meg Sound-tracken - mye fine sanger :D Me to! Og med en gang - ikke vente til å ønske seg til jul, nei... NÅ ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 12. desember 2003 #19 Del Skrevet 12. desember 2003 Me to! Og med en gang - ikke vente til å ønske seg til jul, nei... NÅ ha! Hehe.... ja jeg MÅ ha nå jeg osgå... men tror jeg venter til jul i tilfelle gubben har kjøpt den til meg - jeg snakket så mye om den sound-tracken etter filmen så kanskje han plukket det opp :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå