jento Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #821 Skrevet 15. juni 2007 Det hørtes bra ut å få han som spiller saks med på brudemarsjen! Det blir nok litt mer stemningsfult da likevel Håper det, nå må jeg bare få igjen godkjenning av presten, så er alt i orden med kirkeprogrammet.
jento Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #822 Skrevet 15. juni 2007 (endret) herregud hvor mye jeg er her inne om dagen.. Lite annet å ta meg til, kan alltids vaske inni alle skap og skuffer, men dette er mye mye kjekkere.. Selv om skapene nok hadde trengt en vask.. Nå har jeg vært å avtalt bestilling av mineralvann og sjokolader til velkommstgavene + andre dagligvareting vi trenger til festen. Må skrive alt opp på en liste, så må jeg ned med den i neste uke. Mandag kanskje. Har også skrevet ut bordkartet, men må kopiere det opp i A3 str. slik at det bli litt lettere å se. Elles skal jeg begynne i gradert sykemelding, de på jobben skal finne noen arb.oppgåver som jeg kan gjøre når formen er ok, og jeg kan komme og gå når jeg vil. Litt kjekt å komme seg ut, kan bli lange dager her på KG og hjemme. Så får vi se hvordan det går. Endret 15. juni 2007 av jento
Victori@ Skrevet 15. juni 2007 #824 Skrevet 15. juni 2007 Hvor mye mineralvann trenger vi?? Det spørsmålet har jeg stilt meg også! Hva hvis det blir nok en varmebølge med 30 grader? Eller kanskje det blir regn og 10 grader? Jeg bestiller som om det hadde vært 30 grader og har avtalt at jeg får levere tilbake det jeg ikke bruker. Så da tar jeg heller i enn å få for lite. Tror vi skal bestille 25-30 kasser med 1 1/2 litere. Det er til hele dagen (mellom vielse og middag, middag, kaffe og bar). Vi skal ha litt enkel spekemat og sjokoladefontene mellom vielse og middag. Så da er det greit med litt brus. Serverer ikke øl før middagen. Vi blir 57 til middag og 11 til kaffe.
Gjest Pesto Skrevet 15. juni 2007 #825 Skrevet 15. juni 2007 Takk Pesto Dere er gode jenter som er flinke til å trøste Hormondusj ja, den har jeg ikke hørt før Ja, jeg har fått de verste utbruddene ut nå, litt mer realistisk i dag (selv om jeg fortsatt er veldig irritert på organisten ) At vi blir gift er jo det viktigste, så er det vel ikke så mange som går og hugser på hvilke sang vi gikk inn til...(utenom meg da.. ) Snakket med både mor og bestefar i går, han er visst litt av en vanskelig mann han dere organisten, alt skal helst handle om gud og jesus. I en begravelse til en tante til mamma, så godkjendte han ikke sangen: En fin liten blome..Jeg har ikke godt av å irritere meg mer. Du må ikke irritere deg mer over det der nå. Mange fine inn- og utgangsmarsjer, men skjønner at det er vanskelig å skifte syn etter så lang tid. Han høres ut som en sikkelig særing.
Gjest Pesto Skrevet 15. juni 2007 #826 Skrevet 15. juni 2007 Elles skal jeg begynne i gradert sykemelding, de på jobben skal finne noen arb.oppgåver som jeg kan gjøre når formen er ok, og jeg kan komme og gå når jeg vil. Litt kjekt å komme seg ut, kan bli lange dager her på KG og hjemme. Så får vi se hvordan det går. Du er her inne mye når du er hjemme, hva med oss som er her mye når vi er på jobb da.. hehe. Så bra med sykemeldingen, greit å komme seg litt ut også hvis man kan orke det da vel og merke. De finner sikkert noe til deg, det var et bra tiltak. Ikke alle arbeidsplasser som gidder å tenke på sånne ting.
Gjest Pesto Skrevet 15. juni 2007 #827 Skrevet 15. juni 2007 Tror vi skal bestille 25-30 kasser med 1 1/2 litere. Det er til hele dagen (mellom vielse og middag, middag, kaffe og bar). Vi skal ha litt enkel spekemat og sjokoladefontene mellom vielse og middag. Så da er det greit med litt brus. Serverer ikke øl før middagen. Vi blir 57 til middag og 11 til kaffe. Tror nok at det trengs litt brus på en varm dag. men kanskje folk da vil drikke mest farris/light brus..? Bare tenkte på sånn jeg ville hatt det, hadde ikke orket sukkerbrus når det var veldig varmt. Men ha med masse vann også, det tror jeg en del sverger til i dag. Særløig isvann hvis det er veldig varmt, det hadde blitt min favoritt i varmen.
Victori@ Skrevet 15. juni 2007 #828 Skrevet 15. juni 2007 Tror nok at det trengs litt brus på en varm dag. men kanskje folk da vil drikke mest farris/light brus..? Bare tenkte på sånn jeg ville hatt det, hadde ikke orket sukkerbrus når det var veldig varmt. Men ha med masse vann også, det tror jeg en del sverger til i dag. Særløig isvann hvis det er veldig varmt, det hadde blitt min favoritt i varmen. Vi skal ha litt av hvert vi. Drar på Meny hvor de har fast lavpris på kasse med 1 1/2 litere. Der er det bare å plukke både det ene og det andre. Vann skal vi også ha masse av. Uff, det er mye å tenke på!!
Gjest Pesto Skrevet 15. juni 2007 #829 Skrevet 15. juni 2007 Vi skal ha litt av hvert vi. Drar på Meny hvor de har fast lavpris på kasse med 1 1/2 litere. Der er det bare å plukke både det ene og det andre. Vann skal vi også ha masse av. Uff, det er mye å tenke på!! Det er masse å tenke på ja, sikkert greit med mye forskjellig. Min kjære har alltid dilla på eplemost i varmen feks. Vi må kjøpe all alkoholfritt der vi har festen vi så jeg regner med at det der er noe de skal ta seg av..
flickan Skrevet 16. juni 2007 #830 Skrevet 16. juni 2007 (endret) aakk, ja den beregningen og rergningen.. Henger meg på diskusjonen om hvor mye brus man trenger. Og kan noen bare si ra når de har svaret? takk! Endret 16. juni 2007 av Bare Bea
Knøttet Skrevet 16. juni 2007 #831 Skrevet 16. juni 2007 Hvordan går det med deg og den lille? Fortsatt like kvalm? Høres bra ut at du skal ut med gradert (?) sykemelding. Jeg vet i alle fall at jeg blir gal av å gå hjemme dag etter dag etter dag ... kjeder meg i hjel og går på veggene ... utålmodig, jeg ? aaaaldri ... Glad jeg slipper å tenke på beregning av drikkevarer og slikt jeg... hehe, sorry for at jeg sier det ... Ha en fortsatt fin helg!
Gjest Pesto Skrevet 17. juni 2007 #832 Skrevet 17. juni 2007 (endret) aakk, ja den beregningen og rergningen.. Henger meg på diskusjonen om hvor mye brus man trenger. Og kan noen bare si ra når de har svaret? takk! Når det gjelder beregning av drikke så fikk jeg et tips når jeg så en en bok om bryllup. Der stod det at man kunne lage et exel ark med alle gjestene i og plotte inn der hvor mye man trodde folk drakk. En del av det blir jo gjetting, men det ble mye mer nøyaktig enn det jeg trodde. Vet jo hvor mye nærmeste familie og venner drikker. Jeg hadde satt opp for mye drikke jeg fant jeg ut da. Har liksom tenkt at alle skal ha alt, men når jeg så i det skjema så skjønte jeg fort at de gamle tantene ikke fikk i seg 7 alkoholenheter i baren på kvelden osv. Puttet inn brusen der også og det ble faktisk mer enn det jeg hadde regnet med. Bare et tips hvis noen har tiden til det mener jeg, det har jo jeg.. Endret 17. juni 2007 av Pesto
jento Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #833 Skrevet 18. juni 2007 Det spørsmålet har jeg stilt meg også! Hva hvis det blir nok en varmebølge med 30 grader? Eller kanskje det blir regn og 10 grader? Jeg bestiller som om det hadde vært 30 grader og har avtalt at jeg får levere tilbake det jeg ikke bruker. Så da tar jeg heller i enn å få for lite. Tror vi skal bestille 25-30 kasser med 1 1/2 litere. Det er til hele dagen (mellom vielse og middag, middag, kaffe og bar). Vi skal ha litt enkel spekemat og sjokoladefontene mellom vielse og middag. Så da er det greit med litt brus. Serverer ikke øl før middagen. Vi blir 57 til middag og 11 til kaffe. Øy, da tror jeg at jeg har regnet litt for lite..har tenkt at dersom alle drikker 1,5 liter mineralvann i løpet av kvelden, så må vi ha 13 kasser. Men vi må sikkert ha mere..vi er 105 pers..Synst det er så vanskelig beregne dette her..
jento Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #834 Skrevet 18. juni 2007 Du må ikke irritere deg mer over det der nå. Mange fine inn- og utgangsmarsjer, men skjønner at det er vanskelig å skifte syn etter så lang tid. Han høres ut som en sikkelig særing. Skal ikke irritere meg mer (bare inni meg.. ) Har bestemt oss for brudemarsj fra telemark (seljord) og brudeslått frå øre ut. Blir nok gift likevel..
Kykkelikokos Skrevet 18. juni 2007 #835 Skrevet 18. juni 2007 Skal ikke irritere meg mer (bare inni meg.. ) Har bestemt oss for brudemarsj fra telemark (seljord) og brudeslått frå øre ut. Blir nok gift likevel.. Vi får da håpe det.
jento Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #836 Skrevet 18. juni 2007 Du er her inne mye når du er hjemme, hva med oss som er her mye når vi er på jobb da.. hehe. Så bra med sykemeldingen, greit å komme seg litt ut også hvis man kan orke det da vel og merke. De finner sikkert noe til deg, det var et bra tiltak. Ikke alle arbeidsplasser som gidder å tenke på sånne ting. Egentlig har jeg mer en nok med meg selv og få dagene til å gå, men skal prøve å jobbe litt, men vet ikke om det går, vi får se. Ja, veldig fint av arb. plassen å tilrettelegge, men siden det er IA bedrift, så er de jo pliktet til å gjøre det.
jento Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #837 Skrevet 18. juni 2007 Vi skal ha litt av hvert vi. Drar på Meny hvor de har fast lavpris på kasse med 1 1/2 litere. Der er det bare å plukke både det ene og det andre. Vann skal vi også ha masse av. Uff, det er mye å tenke på!! Mye å tenke på ja, og nå nærmer det seg virkelig.. Her på meny har jeg aldri sett at de har fast lavpris på kasser med brus, men det kan jo være. Hvor mye koster det da? Vil tro det går mye vann også, mange som velger det istede.
jento Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #838 Skrevet 18. juni 2007 Det er masse å tenke på ja, sikkert greit med mye forskjellig. Min kjære har alltid dilla på eplemost i varmen feks. Vi må kjøpe all alkoholfritt der vi har festen vi så jeg regner med at det der er noe de skal ta seg av.. Er litt deilig at andre tar seg av det da, så slipper du å tenke på det. Av og til kunne jeg tenkt meg å hatt en som ordnet alt, som jeg bare sa til hva som måtte ordnest *drømme*
jento Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #839 Skrevet 18. juni 2007 aakk, ja den beregningen og rergningen.. Henger meg på diskusjonen om hvor mye brus man trenger. Og kan noen bare si ra når de har svaret? takk! Blir aldri klok på denne beregningen av alt mulig. Skal gi en lyd når vi vet hvor mye vi skal ha, må bestille i løpet av uken.
jento Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #840 Skrevet 18. juni 2007 Hvordan går det med deg og den lille? Fortsatt like kvalm? Høres bra ut at du skal ut med gradert (?) sykemelding. Jeg vet i alle fall at jeg blir gal av å gå hjemme dag etter dag etter dag ... kjeder meg i hjel og går på veggene ... utålmodig, jeg ? aaaaldri ... Glad jeg slipper å tenke på beregning av drikkevarer og slikt jeg... hehe, sorry for at jeg sier det ... Ha en fortsatt fin helg! Bra med meg og vesle gullet, bortsett fra at han fortsatt gjør mammaen sin veldig kvalm og uvel..Vet ikke helt om jeg egentlig har ork til å jobbe i det hele tatt, men kan jo prøve. Når jeg har gradert sykemelding så kan jeg komme og gå når jeg vil, ingen forpliktelser om hvor lenge og jobben jeg skal gjøre,er egentlig bare for å komme seg ut litt, og gjøre noe lite. Du kan være glad du slipper beregning ja, ingen problem at du sier det, skrik det ut og vær glad for det. Nå nærmer det seg virkelig for deg, er du stresset?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå