jento Skrevet 2. november 2006 Forfatter #281 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Trist at du føler du må forsvare at du skal gifte deg, det er ikke slik det skal være! Jeg tror faktisk jeg ville sagt fra til de det gjaldt, at du synes det er ekkelt at de er så negative og at selv om det ikke gikk i deres tilfelle så gjør det det i ditt. Vet jo at det ikke er så enkelt å si ifra da ... Så lenge dere to føler det er riktig, så er det jo det! Har sluttet på prevensjonen jeg nå, men bare midlertidig da... håper nesten på et "uhell" Neida, skal ikke bli gravid med vilje eller noe ... er ikke såå ille, enda Du må ha en fortsatt fin dag! ← Eigentleg bryr det meg ikkje så veldig, men tenker jo litt på at det faktisk ikkje er sikkert at vi blir i lag for alltid, men ein kan ikkje ha det som utgangspunkt. Eg seier til dei som snakkar negativt om bryllup, at dei må nå ha litt tro på kjærleiken!det beste i verden..jaja, eg elskar nå forloveden, og veit at han elskar meg, eg veit eg vil dele resten av mitt liv med han og få barn med han. Eg pleier sei at om eg ikkje får han, då forblir eg singel, for alt anna blir nedtur.. Så spennande at du har slutta på prevansjon, det har eg og, og er veldig glad for at eg gjorde deg, for no er syklusen min heilt fulstendig gal..no er det snart 4 mnd sidan eg hadde mensen sist, blir heilt forvirra. Lurer på om ein kan få nokre tablettar som gjer at den blir stabil igjen eg..men har jo god tid da..vertfall 6 mnd til..missforstå meg rett, men litt kjipt å bli gravid no, då havnar ein i kyrkje med rimeleg stor mage..det har ikkje eg så lyst til..Så du får prøve å styre deg litt til.. men når dagen er over, så er det bon gass! Fin dag til deg Endret 2. november 2006 av jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 2. november 2006 Forfatter #282 Del Skrevet 2. november 2006 Hihi... Bea er altså med. Blir baby-boom dette her da.... ← :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 2. november 2006 Forfatter #283 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg bruker heller ikke p-piller, men jeg har ikke planer om å bli gravid før i hvert fall tidligst 1mnd før bryllupet. Kan ikke risiskere at brudekjolen ikke passer ← Samme med meg, slutta på p-pillar i februar, og håpar syklusen min snart skal stabilisere seg..1 mnd før bryllupet er det då skal vi ikkje drive med anna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 2. november 2006 Forfatter #284 Del Skrevet 2. november 2006 PAKKE PÅ POSTEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 2. november 2006 Forfatter #285 Del Skrevet 2. november 2006 Men først lese... kjedlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 5. november 2006 Forfatter #286 Del Skrevet 5. november 2006 Var berre ein dum pakke frå h&m, med masse julegaver og nesten ingenting til meg jaja, har nå fått ein del julegaver i hus da, om ikke annet. Venter på to pakker, den ene med sjokoladeetiketter, den andre med bryllupskamera, kaketopp og div. gledar meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 5. november 2006 Forfatter #287 Del Skrevet 5. november 2006 Fredag var ein kjedleg dag, var først til doktaren, han sette meg på p-pillar igjen i håp om å stabilisere syklusen min igjen, skal gå på de i 3 mnd meinte han, men trur ikkje eg gidd meir enn 2 mnd..han tok og ein del hormonprøvar for å skjekke om alt var i orden. Skal tilbake dit i slutten av månaden, så får vi sjå. han sa at om den ikkje var stabil igjen etter p-pillebruk, kunne eg få nokre andre tablettar som skulle hjelpe meg å bli regelmessig. For som han sa, ein må ha regelmessig mens om ein skal kunne bli gravid. Eg er så glad for at slutta med p-pillane så tidleg som eg gjorde, for om det er noko gale, så oppdagar han det faktisk 7 mnd før vi eigentleg skal starte å prøve,dvs at vi slepp å prøve i 1 år før vi går til doktaren om vi ikkje får det til, og sparar oss for mykje frustrasjon. Så no kan de tenke dykk, kva eg har tenkt på dei siste dagane..eg har fått diverse diagnosar i hovudet mitt, kjent etter symtom, og er heilt overbevisst om at eg ikkje kan få barn..dagane går seint til eg skal ned igjen.. Grusomt.. Så fekk eg melding om at dei som skulle synge i kyrkja likevel ikkje kunne. Ein venn av meg som skulle høyre med dei i august og først nå kom det fram at dei ikkje kunne... blir så sur..trist og lei.. Så nå har eg ingen til å spele i kyrkja Jento er lei seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 5. november 2006 Forfatter #288 Del Skrevet 5. november 2006 Men så kom laurdagen Diskuterte bryllupet lenge med mamma og pappa, dei var veldig intressert og kom med mange idear Nå er gjestelista så og sei klar, har fått fleire navn på serveringslista, og kakebakelista, og vi har funne ut kva som skal skje mellom kyrkje og middagen: Pappan min ville ordne med ein båt som skulle ta gjestene frå plassen der kyrkje er, og til plassen der festen er, + at han vill eordne med bussar til og frå kaia! blir så bra! Kostar litt då men.. Og ikkje minst; Mamma sa, vi skal betale bryllupet vi!!! Så då treng vi ikkje bekymre oss fro økonomien, renkar med vi skal betale ein del vi og, av småting, slik som invitasjonar og slike ting som eg bestiller på nettet, men dei ville betale dei store tinga! Vi diskuterte og meny, eg har lenge tenkt på svinekam, forloveden vil ha kjøttkaker,då sa mamma, vi skal ha festmat, indrefilet eller noko slikt! det gjer ikkje noko om det er litt dyrare, det er ikkje kvar dag ein giftar seg sa ho..så vi får sjå kva menyen blir, e jo godt med indrefilet, fløytegratinerte pote og grønsaker + ein god saus. Så nå vart humøret litt mykje betre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. november 2006 #289 Del Skrevet 5. november 2006 Hei Jento! Hvor ustabil syklus er det du har? Hvis det er P-pillebruken som gjør det, hvorfor mener legen at det skal hjelpe å begynne på pillen i tre måneder da? *sitte her med mange rare spørsmål* Så utrolig gøy at foreldrene dine vil betale store deler av bryllupet! Jeg vet ikke om jeg ville hatt kjøttkaker i bryllupet mitt akkurat. Hihi. Men man velger jo det man selv liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. november 2006 #290 Del Skrevet 5. november 2006 Så kjedelig at du hadde en dårlig dag, og at legen ville sette deg på pillene igjen!! Skjønner forsåvidt ikke logikken i å sette deg på p-piller igjen fordi du har ustabil syklus etter p-pillene ... Er det ikke vanlig at det går ei stund før man får stabil syklus etter å ha gått på pillene i noen år da? Lenge siden du sluttet på p-pillene? Sorry, en smule gullfisk ... Så bra at foreldrene dine vil betale bryllupet!! :-D Hehe, kjøttkaker er ikke bryllupsmiddag da;) Dere blir nok enig om menyen:) Indrefilet, fløtegratinerte poteter og grønnsaker hørtes jo bra ut! Du må ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 5. november 2006 Forfatter #291 Del Skrevet 5. november 2006 Sluttet på p-piller 4.februar, hatt tre mens etter det. 1.syklus=91 dager 2.syklus=36 dager 3.syklus= 42 dager 4.syklus= 103 dager (til no..) Det er altså 10 mnd sidan eg slutta..kan det verkeleg ta slik tid?har ikkje lyst å gå på p-pillar igjen.. Grunnen var at han meinte at syklusen kunne komme inn i regelmessige former ved å prøve nokre månader..ikkje heilt enig der nei..skulle likt å visst kva som skjedde nedider ja..om det berre er p-pillane eller om det er andre ting.. Treng trøst :cry: Er det nokon av dykk som har ustabile syklusar og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 5. november 2006 Forfatter #292 Del Skrevet 5. november 2006 har forresten gått på p-piller i 6 og eit halv år, med ein halvt års opphold. Når eg hadde opphold hadde eg regelmessig mens med ein gong.. dritt dritt dritt :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 5. november 2006 Forfatter #293 Del Skrevet 5. november 2006 Skjer ALDRI med kjøttkaker i mitt bryllup..mitt faktisk.. Det et eg på søndagar..Men han kan nå få ønske seg ting..som diverre ikkje kjem igjennom i regjeringa.. Kjøttkakene er avlyst, avbestilt, aldri bestilt og ikkje kvalifisert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 6. november 2006 Forfatter #294 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) PLANLEGGINGSLISTE: (inspirert av bare bea.. ) VIELSE: Kirke: OK Prest: Ringe å spørje ein som har ferie..Ringe tysdag 7.nov. Vokal: ? Inngangsmarsj: You raise me up el. From this moment solosang_1: ? Musikkinnslag: ? Solosang_2: Vi vandrar saman Utgangsmarsj: ikke bestemt Salmer: OK Lese tekst: OK Kva vers: ? Dele ut kyrkjeprogram: OK Tenne lys: OK, må kjøpe Gangen i vielsen: OK Lokale: OK Gjester: 104 stk til middag, 9 ekstra til kaffi. Toastmaster: OK, må spørre Filming:OK Ta bilder(amatør): Ikkje tenkt på TRYKKSAKER: Save the date kort: OK Invitasjoner: Veit korleis eg skal ha dei, må trykkast Kyrkjeprogram: Veit korleis eg skal ha dei, må trykkast Bordkort: OK Takkekort: Samme som innbydelsen, lime "ark" med bilder inni, skal ha tre ark på eit bilde. Eit av oss, eit av hendene våre, og eit anna?? BLOMSTER: Brudebukett: Bestemt, reservere tid over nyttår. Brystbukett: 3 stk Pynt i kyrkja: - forlovarane mine strør roseblad på midtgangen- OK - to oppsatsar utanfor kyrkja- Bestille - lenkjer med roser i trappa - OK Blomster på bordet: Roseblad: OK Små oppsatsar (lik brudebuketten): Bestille Kjøpe reagensrøyrvasar på ikea Sjokoladefontene:? Bestille? MAT: OK, reservert tid. Meny: - Forrett: spekeskinke, melon og valdorfsalat - Middag: Indrefilet, fløytegratinerte poteter, gr.saker og saus - Dessert: ? - Nattmat: Spekemat KAKER: - 16 Stk, har folk til å bake - må spørre - Over nyttår - Bryllupskake: spørre søskenbarnet mitt, som er kondittor BRUDA: Brudekjolen: OK Sko: OK Slør: bestille på e-bay Tiara: OK Øredobber: OK Smykke: ikkje ordnet Negler: OK Hårpynt:OK Brunfargen: Solarium? Strømper: Ikkje kjøpt.kvite Undertøy; - Truse: OK - Korsett: må kjøpe BRUDGOM: Dress:låne Sko:OK FRISØR: Bestille over nyttår.Veit plass MUSIKK: -Kyrkja: ? -festen: OK FESTEN: Brudevals: Danse mot vår- må øve Ringer: OK, sette diamant i min..koster 1000 kr Hotell: Må bestille Transport: OK, bilen til onkelen Pynt av bil: Forlover til mannen DRIKKEVARER (alkohol): Mest mulig tax-free. (Har kjøpt): 4 (3) flasker Baileys - 13 (7) flasker Vodka - Ønske til jul + folk kjøper når dei er på tur.OK 10 Kasser ØL- kjøpe på butikken - Vente med til påske Brygge fatøl: OK 8 (6) Flasker cognak- 6 kjøper folk når dei er på tur.OK 48 stk- 1,5 liter cider- Ok, kjøpt og betalt. Vin: Aner ikke hvor mange og hva enda. 4 stk.(1)- 3 liters dunker kvitvin Velkomstdrikk: Champagne, + velkomstdrikk laga av sprit. ALKOHOLFRITT: 10.stk- 2 litere appelsinjuice - OK 10 kasser brus- OK 1 kasse farris - OK I baren: OK, onkel + kompis Fotograf: OK Bilder: lage oversikt, gi til ansvarleg for fotografering Forlovere: OK DIVERSE: Duk: låne på renseri Lysestaker: Kjøpe på ikea Velkomstdrikk-glass: OK, låne Cognak-glass: OK Lys:- - Stearinlys: kjøpe på ikea - kubbelys: Kjøpe fleire, har 20 - vanlege lys:OK - Dekorsand: Kjøpe på Ikea Ønskeliste : skriv på etterkvart Lage nettside: Ikkje gjort- Nummerlapper + liten bok til gavene: Ikkje kjøpt Engangskameraer: OK Etikketter m/ monogram til sjokoladegave: OK veske til roseblader: OK Kaketopp; OK Strømpeband: OK Gjestebok: OK Ballonger (til brudevalsen??): OK Gåvekordinatorar: OK Kopiere opp bilde av oss til å ha utanpå gjesteboka: Ikkje gjort Servietter: OK Vasskarafler: låne SEVERINGSPERSONELL: 1.S 2.Mari 3.L 4.H 5.R 6.He 7.R 8.B 9.Marg 10.? 11.? 12.? 13.? 14.? 15.? 16.? TALER: 1. Pappa/mamma 2. Svigers 3. Mannen 4. 1.forlover min 5. 2. Forlover min 6. Forlover mannen 7. Eg 8. Bror til mannen 9. Takk for maten tale (usikkert på rekkefølge..) Mellom kyrkje og middag: båttur: Pappa ordne Velkomstsong: Ikkje ordnet Bordkart: skrive ut Køyreplan for dagen: Nesten OK Køyreplan for middagen: Nesten OK Engangsglass: Ikkje ordnet Endret 28. november 2006 av jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 6. november 2006 Forfatter #295 Del Skrevet 6. november 2006 skreve ei liste over ting eg skal handle når lønninga kjem på fredag..då blir det mindre raudt på lista..føler eg har ordna mykje, og mykje av det som er igjen kan ikkje ordnast før over nyttår. Viktigaste no er å få prøvd kjole, og bestille/kjøpe denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 6. november 2006 Forfatter #296 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) NOVEMBER: 10.11. - SatengbandOK - unit candle lys - strømper - korsett - lysestaker - stearinlys - kubbelys?? - servietter-OK - engangsglass - sølvfarga konvoluttar NB! -Prøve kjole!-ok - hugs doktaren! 28.11 DESEMBER: - Trykke save the data kort- OK - Kose meg masse i jula - Sende ut save the date kort JANUAR: - reservere tid hos blomsterbutikk - spørre søskenbarnet mitt om bryllupskaka - spørre serveringsfolk - spørre bakedamer - Bestille frisør - prate med han som skal trykke papirsakene FEBRUAR: MARS: Sende ut invitasjoner APRIL: MAI: - svarfrist JUNI: - Skrive ut bordplan - trykke festhefter - trykke kyrkjeprogram - samtale med prest - samtale med toastmaster - bestille jordbær JULI: 07.07.2007 - The big day- Endret 28. november 2006 av jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 6. november 2006 Forfatter #297 Del Skrevet 6. november 2006 8 mnd og 1 dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 6. november 2006 Forfatter #298 Del Skrevet 6. november 2006 Når eg starta var det 24 månader.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 6. november 2006 Forfatter #299 Del Skrevet 6. november 2006 Berre 1/3 del igjen...og ja, eg kjedar meg i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 6. november 2006 Forfatter #300 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Lurer på kor mange innlegg til eg må ha før det blir 16 sider.. :klø: Endret 6. november 2006 av jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå