Gå til innhold

Jento skal bli kone

jento

Anbefalte innlegg

:vinke:

Jøss, flink du er som har skrevet talen din allerede! Jeg har egentlig ikke tenkt på det engang jeg... men jeg har ikke noe lyst til å holde tale, jeg er så sjenert når jeg skal snakke foran en haug med mennesker! :sjenert: Håper jeg slipper ...

Og nei, du har ikke blitt bridezilla! ;)

Ha en fortsatt fin mandag! :klem:

På fredag hilste jeg på min samboers onkelbarn (blir vel mitt tantebarn også ja  :) ). Da var han under 12 timer gammel!!! Og gjett om jeg ble enda mer baby syk!  :sur:  Vil ha nå!!!  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:  Vi får starte en prøveklubb i august 2007!

Akkurat slik er jeg også :P Jeg venter også på at bryllupet skal være unnagjort slik at jeg kan få en voksende bebismage ;)

Ja til prøveklubb i august! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Bra jeg ikke er alene om å være skikkelig babysyk ... ;) :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi.. Gjør jo ingenting om du har skrevet tale allerede.. Det er jo bare kos. Så flink du er.  :) Jeg kommer og til å begynne å skrive tidlig, kanskje ikke i dag men sikekrt leeenge før jeg må.

Jeg har også tenkt å ønske meg sprit av venner til jul..Er like greit å spare inn der man kan. Og det kan heldigvis lagres lenge.

*gleder meg til jul*

Talen er vertfall skreven og eg er godt fornøgd med den, så då gjennstår det berre å vente og sjå om den blir holdt..sa til forloveden at eg skulle ønska meg sprit til jul av vennene mine, d va ikkje han like glad for,ville sikkert betrygge seg for at han ikkje måtte få sprit i julegave..men eg har ingen andre spesielle ønske, så eg argumenterte med at då vart det mindre utgifter til våre, men trur ikkje det vart "godkjendt" likevel..jaja, meg om det. Ikkje alt mannfolk skal skjønne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kjap tur innom for å gi en liten  :klem: og ønske deg en fortsatt riktig god helg!

Klem tilbake :klem: god og fin helg vart det! har snakka MYKJE om bryllup med familien, og mykje er planlagt og tenkt på og fordelt ut på andre. I kveld skal eg ringe til eit band som skal spele på festen. må summere opp alt eg har gjort snart. nesten litt lei av å tenke på alt...nesten..i dag vertfall..er så mange som snakkar negativt om det å gifte seg, då gjerne dei som er skilt og har dårlege erfaringar... :sur: føler liksom at eg må forsvare at eg skal gifte meg om de skjønnar.. :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også 2 timer mellom vielse og middag. Da serveres gjestene canapeer, og champagne mens vi tar bilder.

Satser egentlig på at de skal klare å mingle, og underholde hverandre, men i tillegg skal det legges frem gjestebok som de kan signere - også skal vi legge frem en liten plansje/plakat med oversikt over bordplanen, der vi håper å ha bilde av alle gjestene, samt noen få setninger om hver (hvordan vi kjenner dem, deres interesser). Håper at det kan føre til at folk lettere kommer i prat, eller at de i hvertfall får litt underholdning hvis de ikke gidder small-talk  :)

:vinke: grunn til at vi tenkte på å finne på noe mellom der, var at vi opplevde i et bryllup for noen år siden at noen reiste på pubb i desse timene og kom fulle på middagen..d vil vi unngå...greitt at folk blir fulle på festen etterpå, men middagen synst eg bør vera høgtid over.vi får tenke litt vidare. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne! Du har jo fått gjort masse siden sist. Så flink du er som er ferdig med tale alt. Vet ikke om jeg skal holde tale eller ikke jeg.  :sjenert:  Har ikke helt bestemt meg. Kommer jeg opp med en bra en, så holder jeg nok tale. Hvis ikke så tror jeg at jeg dropper det.

Når skal du prøve kjole? Er så spent på hvilken kjole du ender opp med! Og hva du mener om Dion kjolen.  :)

På fredag hilste jeg på min samboers onkelbarn (blir vel mitt tantebarn også ja  :) ). Da var han under 12 timer gammel!!! Og gjett om jeg ble enda mer baby syk!  :sur:  Vil ha nå!!!  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:  Vi får starte en prøveklubb i august 2007!

Ha en fin uke!  :klem:

Har ikkje bestemt meg om eg skal holde tale eg heller, men den er nå skrevet og ligg klar i tilfelle eg får lyst. Eg ganske følsom, så redd for at eg ikkej klarar å sei den, for den er ganske følsom..

gledar meg enormt til å prøve kjole, blir anten i midten av november eller desember. skal passe for alle, og det er ikkje alltid like lett å få til..blir stas!

Ikkje snakk om bebylyst..eg er svaret på bebylyst..(ikkje sei det til bare bea, då får vi kjeft.. :ler: )

fin uke til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik er jeg også :P Jeg venter også på at bryllupet skal være unnagjort slik at jeg kan få en voksende bebismage ;)

Eg er med, treng ikkje spørre to gonger.. :ler: ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje snakk om bebylyst..eg er svaret på bebylyst..(ikkje sei det til bare bea, då får vi kjeft.. :ler: )

Jeg ser og hører ALT dere sier... :fy_fy:

:ler::ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem tilbake :klem: god og fin helg vart det! har snakka MYKJE om bryllup med familien, og mykje er planlagt og tenkt på og fordelt ut på andre. I kveld skal eg ringe til eit band som skal spele på festen. må summere opp alt eg har gjort snart. nesten litt lei av å tenke på alt...nesten..i dag vertfall..er så mange som snakkar negativt om det å gifte seg, då gjerne dei som er skilt og har dårlege erfaringar... :sur: føler liksom at eg må forsvare at eg skal gifte meg om de skjønnar.. :sjenert:

:klem:

Skjønner godt at man blir litt lei innimellom. Er ikke alle som har forståelse for det å gifte seg. Bestevenninnen min flytter nå fra mannen sin, og de har ikke vært gift i 5 år engang. Det er klart det får meg til å tenke ekstra godt over hvorfor jeg selv velger å gjøre det. Men for meg så er det rett, og da får bare andre godta det. Jeg skal ikke si at jeg aldri kommer til å bli skilt, men jeg skal jobbe som bare det for å unngå det! De som er skilt og dermed har dårlig erfaring bør vel ikke akkurat uttale seg. De bør også vite at ikke alle forhold er like og at noen vokser med hverandre mens andre vokser fra hverandre. :troest::klem: Stå på ditt du Jento, så får de andre bare være bitre.... ;)

Jeg ser og hører ALT dere sier...  :fy_fy:

:ler:  :ler:  :ler:

Ikke bra at Bare Bea følger babysnakket vårt med arugs øyne... Tror vi må få oss en hemmelig side som vi kan diskutere baby på. :engel::icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at man blir litt lei innimellom. Er ikke alle som har forståelse for det å gifte seg. Bestevenninnen min flytter nå fra mannen sin, og de har ikke vært gift i 5 år engang. Det er klart det får meg til å tenke ekstra godt over hvorfor jeg selv velger å gjøre det. Men for meg så er det rett, og da får bare andre godta det. Jeg skal ikke si at jeg aldri kommer til å bli skilt, men jeg skal jobbe som bare det for å unngå det! De som er skilt og dermed har dårlig erfaring bør vel ikke akkurat uttale seg. De bør også vite at ikke alle forhold er like og at noen vokser med hverandre mens andre vokser fra hverandre. :troest::klem:  Stå på ditt du Jento, så får de andre bare være bitre....  ;)

:kose: Takk for kloke ord! Skal agrumentere med dette neste gang noen seier noko negativt om ekteskapet.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra at Bare Bea følger babysnakket vårt med arugs øyne... Tror vi må få oss en hemmelig side som vi kan diskutere baby på.  :engel:  :icon_lol:

:ler::ler:

Tror bea har like lyst på beby som oss, ho ville berre ikkje innrømme det.. :sjenert::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja til prøveklubb i august! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Bra jeg ikke er alene om å være skikkelig babysyk ... ;) :-D

Jeg tror kanskje jeg henger meg på. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  :ler:

Tror bea har like lyst på beby som oss, ho ville berre ikkje innrømme det.. :sjenert:  :ler:  :ler:

HÆ??? Jeg??? Lyst på beibi???? Neeeeei, aaaldri...

:hoho::hoho::hoho::hoho: dummeste jeg har hørt....

*bare 9 mnd til vi kan sette i gang..hihi (børe vel egentlig vente 11mnd jeg da*drittstudier*, men vet ikke om jeg klarer)*

Endret av Bare Bea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Trist at du føler du må forsvare at du skal gifte deg, det er ikke slik det skal være! Jeg tror faktisk jeg ville sagt fra til de det gjaldt, at du synes det er ekkelt at de er så negative og at selv om det ikke gikk i deres tilfelle så gjør det det i ditt. Vet jo at det ikke er så enkelt å si ifra da ... :sjenert:

Så lenge dere to føler det er riktig, så er det jo det!

Har sluttet på prevensjonen jeg nå, men bare midlertidig da... håper nesten på et "uhell" :ler: Neida, skal ikke bli gravid med vilje eller noe ... er ikke såå ille, enda ;)

Du må ha en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker heller ikke p-piller, men jeg har ikke planer om å bli gravid før i hvert fall tidligst 1mnd før bryllupet. Kan ikke risiskere at brudekjolen ikke passer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ??? Jeg??? Lyst på beibi???? Neeeeei, aaaldri...

:hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho: dummeste jeg har hørt....

*bare 9 mnd til vi kan sette i gang..hihi (børe vel egentlig vente 11mnd jeg da*drittstudier*, men vet ikke om jeg klarer)*

Eg har skreve deg på lista over bebysjuke damer på KG.. :ler: så no er det ingen veg tilbake.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...