Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer på etterskudd med bryllupsdagen!

Det er så lenge siden jeg har skrevet her at du hadde blitt borte fra mine innlegg. Krise!... ;) Skal prøve å få rettet litt opp på det med et forsøk på et høstcomeback.

Skal du begynne å jobbe igjen snart allerede?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var jeg og hentet barnepakken fra rimi.

Den var jaggu innholdsrik. Bleier som var for små da :Knegg:

http://i131.photobucket.com/albums/p293/mofah/IMG_9149.jpg

0-6 måneder

Vaskeservietter, tran, toalettmappe m/div produkter, engangs stelleunderlag, melkepulverdispenser, bleier, bind, tåteflaske, smokk, vaskemiddel, bleiebonuskort og bok om graviditet og fødsel.

I uke 37 får jeg tilsendt verdikortet for barnepakken 6 - 12 mnd. Den inneholder:

6-12 måneder

Drikkekopp, smekke, bind, skjeer, barnemat, shampoo, Frutti, bleier, tannkrem, bleiebonuskort og bok om ernæring.

Genial pakke! Var å henta den for et par dagar sidan! :)

Idag begynte vi dagen med et besøk på legevakta. Jeg fikk skikkelig hjertebank igjen i dag. Sist jeg hadde det var da jeg var høygravid. Vi pakka ungene i bilen (stakkars små....) og kjørte til legevakta. Jeg fikk komme inn til en hyggelig lege som var enig i at hjertet slo "litt" fort ja. Jeg ble lagt til EKG, blodtrykk ble målt og oksygenopptaket i blodet likeså. Alt dette var fint, men hjertet slo for fort. Det gikk over da jeg lå der og legen skal henvise meg videre til utredning på blant annet stoffskiftesykdommer. Sikkert verdt det med tanke på at stoffskiftet mitt var omtrent lik null etter at smurfen ble født. Kan jo hende det er noe sånt nå og.

Skummelt!

Oh, det var en stund siden.

25. aug: Plandag i bhg. Jeg og venninna mi hadde slått sammen 4 årsdagene til våre små håpefulle. Vi hadde bedt alle 2004 ungene i bhg og noen venner utenom. Det ble 16-17 unger og støynivået var høyt. Men vellykket. Leide barnehagen og grillet pølser i tillegg til gele og sjokoladekake. Stor suksess.

26. aug: Første natta lillemann sov i sprinkelseng. Han sovna klokka 19 etter å ha ligget og tittet ut en stund (det kunne han jo ikke i vogga) og sov til klokka kvart over 6 :dåne:

Gubben hadde glemt å skru på vekkerklokka så vi sovna av i morges. Ja ja, sånt skjer.

Så gøy med barnebursdag!

Og veldig spennande med første natt i sprinkelseng, kjenner at eg både gruar og gler meg til Putlo blir stor nok.

Har vært på cubus idag jeg. De har 30% på alle barneklær og så var det 50% på alle ullplagg :hoppe:

Så da handla jeg til lillemannen - en body i str 70, en body i str 80, en ulltrøye i str 70, en balaklava i str 70, en longs i str 70 og en longs i str 80 og en longs i str 120 til smurfen. Samtidig kjøpte jeg to bomullsstrømpiser i str 56/68 til lillemann. Og for den herligheten betalte jeg 460 kr :hoppe:

Oj! Må sjekka om det er salg her også! Så mange kupp du har gjort! :)

I går veide vi han. Da var han blitt 6550 gram og 64 cm. Han er ikke stor, men akkurat passe. Tenker på smurfen som var nesten 2 kg tyngre da han var like gammel :dåne:

Så fin str det er på han! :)

Idag har jeg og gubbelure 5 års bryllupsdag :hjerte:

Kan ikke tro det er så lenge siden, men årene har flydd. To barn har det blitt og livet har på en måte blitt komplett. Vi er fortsatt like glade i hverandre og kan ikke se noe annet enn et liv sammen.

Dagen skal ikke markeres på noe måte, men neste helg reiser vi på hotellweekend.

Gratulerar så masse med overstått! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 5 mnd dag!

Skummelt med hjertebank. Mamma er plaget med det og derfor min lillesøster ble forløst ved KS. Hjertet hennes raste i vei og de var redd det skulle stoppe... Hun står nå på venteliste til operasjon, ny behandlingsmåte :)

Håper legene finner ut av det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på 5 mnd kontroll i dag. Han vokser lite. Opp 10 gram den siste uka, men selv om kurven flater noe ut går den oppover og da er det fornøyde med det. Ikke noe stress liksom. Han er blitt 65 cm og er en fin smilende gutt.

Og så har jeg fått igjen mensen idag. Takk for den liksom :sur:

Men jeg visste det nok, for jeg kjente EL for en liten stund siden.

Har ikke kjent noe til hjertebanken etter den turen på legevakta. De mente det var noe som kom borti hjerteposen som utløste det hele, ufarlig, men jeg aner jo ikke hva de kaller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Idag er det strålende sol og en flott høstmorgen. Gubben og smurfen er dratt og lillemann sover.

Fikk skikkelig hjertebank da jeg la meg i går og ble såklart redd. Likevel klarte jeg å sovne til slutt, men er litt nervøs for å få det tilbake. Har sovet godt i natt da.

Kofferten er pakket og klokka 10 kjører vi til byen. Da skal jeg først i møte med jobben og så skal vi kjøre til Tr.heim klokka 13 PC'n blir igjen hjemme - tror jeg :sjenert:

Ha en fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Vi koser oss :jepp:

Akkurat nå har vi spist frokost. Jeg sitter nemlig her akkurat nå. Begge ungene sov til klokka halv 8. Lillemann fra klokka 20 og storemann fra klokka 21.30. Herlig.

Idag er det stålende sol og vi skal tusle litt i byen. Og så må vi på IKEA da....på en lørdag *angst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...