monja Skrevet 27. november 2003 Forfatter #1061 Del Skrevet 27. november 2003 Fikk URL til et annet forum idag jeg - Fellesskapet. Så da måtte jeg jo innom for å se. Men makan til treige greier......Hadde ikke forventet å finne stengte dører i et forum fordi de "måtte bli kjent med hverandre" Nei, takke meg til KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. november 2003 #1062 Del Skrevet 28. november 2003 Så er det heldigvis fredag igjen og helgen nærmer seg med stormskritt. Du skal vel ikke jobbe i helgen også Monja? Uansett håper jeg du får en riktig god helg! :D Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. november 2003 #1063 Del Skrevet 28. november 2003 Hei monja Det var koselig å finne en hilsen i dagboka mi. Synes det ser ut til at du har mer enn nok å henge fingerne i. Passer du nå på å få noen pauser også? Det er viktig hvis du skal holde et høyt tempo over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 28. november 2003 #1064 Del Skrevet 28. november 2003 Du må ikke slite helt ut monja'en vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. november 2003 Forfatter #1065 Del Skrevet 29. november 2003 I helga har jeg helt fri Og vi prøver på nytt det vi skulle da gubben ble innlagt på St. Olavs..... Vi skal til Trondheim idag :D I går prøvde vi oss fram, men det funka med "fredagssex på sofa'n" uten at han ble anpusten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. november 2003 #1066 Del Skrevet 29. november 2003 Nyt frihelga di, monja! Og nyt hverandre! GOD HELG, VENNEN! Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 1. desember 2003 #1067 Del Skrevet 1. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #1068 Del Skrevet 1. desember 2003 Mitt bidrag til KG's julekalender 1. desember :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. desember 2003 #1069 Del Skrevet 1. desember 2003 monja da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #1070 Del Skrevet 1. desember 2003 Idag måtte jeg gå hjem fra jobben på morgenen. Ble skikkelig daff og guffen i kroppen, men har ikke vond hals eller noe. Håper det ikke er influensa som kommer til det lille huset i skogkanten Jeg skal iallefall ikke på jobben i morgen. Skal bare slappe av hjemme og ta livet med ro. Synes jeg har fortjent det nå. Og så fikk jeg med meg pressekonferansen der det ble informert om at Kongen har fått kreft i urinblæra Huff, det er aldri noe koselig med kreft, så selv om jeg ikke er særlig royal av meg ønsker jeg han og hans pårørende alt godt. Det er jo fint at de mener han kommer til å bli frisk igjen. Han er jo tross alt noens mann, pappa, svigerfar og bestefar da. Nå er det mannen som duller med meg. Lager middag akkurat nå da. "Kamuflert fiskepudding" blir det idag. Fiskepudding, poteter og purreløk i hvitsaus - gratinert i steikovnen. Ellers spiser jeg ikke fiskepudding :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #1071 Del Skrevet 1. desember 2003 monja da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 1. desember 2003 #1072 Del Skrevet 1. desember 2003 Mitt bidrag til KG's julekalender 1. desember :oops: Fy skamme seg! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #1073 Del Skrevet 1. desember 2003 Endelig......første episode av "Jul i Skomakergata" - og jeg sitter HER :o Utrolig masse stæsj man kan kjøpe - som har med skomakeren å gjøre?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #1074 Del Skrevet 1. desember 2003 Deilig å kunne sitte på PC'n en hel ettermiddag uten avbrytelse av div jobbing. Føler virkelig at jeg slapper av nå - og det trengs. Har tent opp i ovnen og nå, til tross for at det er 5 grader + ute. Og 25,3 grader inne Gubben sover på sofan og det er "The Julekalender" på TV2. Nesten så julefreden senker seg over det monjanske hjem allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #1075 Del Skrevet 1. desember 2003 Har bestilt takkekort nå. Så nå er det ikke lenge før jeg vet hva jeg har å gjøre iallefall Leveringstiden var 2-4 dager så det er vel bare å sette av helga. Må skrive 120 stykker - til å begynne med, så det blir nok skrivekrampe ja *gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #1076 Del Skrevet 2. desember 2003 Mitt bidrag til KG's julekalender 2. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #1077 Del Skrevet 2. desember 2003 Har strøket og hengt opp julegardinene på kjøkkenet idag. To vinduer med kapper og styr, men nå er jeg endelig ferdig. Blir mer koselig med stjerna i vinduet og nå, for den passa liksom ikke sammen med sommergardinene Hadde egentlig tenkt å ha julegran ute på verandaen i år og, men siden gubben ikke er til å traske i skogen for å hente en enda ble det ikke likevel. Må vel kaste noen lys oppi kirsebærtreet likevel da - selv om jeg egentlig ikke liker julelys i busker og trær av den sorten. Trøsta får bli at til neste år har jeg planta ei gran i hagen Da kommer det aldri til å bli noe problem mer..... Fikk 3000 liter ved igår, som jeg skal bære inn i garasjen, og han stable. Jøje meg.....glad jeg er syk jeg..... For jeg er hjemme fra jobben idag også. Skal være hjemme i morgen og. Bra sikker på at det ikke er influensa, for jeg har ikke de "riktige" symptomene. Bare hodepine, litt feber og slapphet. Heldigvis sier nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 2. desember 2003 #1078 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei vennen! Skulle bare stikke innom dagboken din og ønske deg en riktig fin kveld! Håper du har det bra og alltingen, og god bedring! Stor klem fra Eowyn og bebisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #1079 Del Skrevet 3. desember 2003 Mitt bidrag til KS's julekalender 3. desember *Håper det ble som jeg ville. for jeg får ikke opp bildet selv akkurat nå. For mye trafikk på linje 53 står det?!?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #1080 Del Skrevet 3. desember 2003 Har vært hjemme idag og jeg. Men skal på jobb en tur klokka 15.00. De var så oppråd for folk at de formelig lå på sine knær og ba meg om å stille i ettermiddag. Hehe.....jeg kjenner meg i god form, og siden jeg skal på jobb igjen i morgen kan jeg like gjerne jobbe litt nå og. Kan jo være litt hjelpsom og da. Idag har jeg surra ribberull. Uten oppskrift. Men med salt, pepper, gelatin og hyssing kom jeg da et stykke. Så nå ligger det i kjøleskapet og godgjør seg til i morgen. Da skal mannen få koke den og legge den i press Kjøpte lys til utetreet i går, men jammen ble det ikke nok. Vi prøvde oss på 120, men idag skal vi levere det tilbake og kjøpe 240 lys istedet. Det må da bare gå bedre. Hadde i utgangspunktet lys på treet, men da vi tok dem fram funka liksom ikke 50 av 80 lys på en kjede. Oooops....Ble litt teit å ha på den fant vi ut. Så da var det ut for å kjøpe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå