Smurfa Skrevet 8. november 2003 #1021 Del Skrevet 8. november 2003 Takk for hilsen i boka mi! Ble skikkelig glad :D Klem fra Smurfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 8. november 2003 #1022 Del Skrevet 8. november 2003 Passer godt på mannen din du ja, det er bra Blir nok kjekt å trefef ham igjen ja, telefon er greit det, men å SE ham, og TA PÅ ham er jo noe annet. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2003 #1023 Del Skrevet 9. november 2003 Hei vennen! Det var kjempekoselig å høre fra deg igjen! Godt at mannen blir bedre for hver dag! Du får nyte timene du får med han i dag, og så får du smøre deg med tålmodighet til han kommer hjem igjen! Ha det fint i Trondheim! Klem til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. november 2003 #1024 Del Skrevet 9. november 2003 Hei Monja, Godt å høre at Monja-mannen føler seg bedre. Om ikke annet så er i allefall det et godt tegn. Skjønner godt at du ikke synes det er så hyggelig ute i "ødemarken" alene. Nå bor ikke jeg i ødemarken en gang :blunke: , men jeg liker ikke så godt å være hjemme alene om natten allikevel jeg da. Men du får trøste deg med at du sikkert snart har mannen hjemme hos deg igjen. Klem fra Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. november 2003 Forfatter #1025 Del Skrevet 10. november 2003 Nå er det snart slutt på "Robinson"-tilstandene her. Mannen skulle egentlig skrives ut i morgen, men det ble skjøvet til onsdag eller torsdag, men han er snart hjemme Gjett hvesm som gleder seg vilt da. :glise-fra-øre-til-øre-smiley: Var på St. Olav igår, og det var deilig å se han igjen. Få ta på han og ikke minst høre at han puster lettere når vi går en tur. Labbet fra avdelingen til kiosken - og med de forholdene som er der er det laaaaaaaaaangt - og han ble ikke tungpustet i det hele tatt. Deilig. Bodde til mams og paps i natt også, men nå er jeg hjemme altså. Må vaske litt klær og ordne litt til høvdingen kommer hjem. Dessuten skal jeg vekk på besøk - og se finalen i "Ungkaren" i kveld, så når skal jeg få tid til å tenke på at jeg er hjemme alene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 10. november 2003 #1026 Del Skrevet 10. november 2003 Det hjelper å se med egne øyne at tilstanden er bedre. Ser ut til at du får noen travle dager nå, men det er kanskje like greit??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. november 2003 #1027 Del Skrevet 10. november 2003 Så bra, monja. Det var gode nyheter. Gratulerer med Rosenborg-seier. Vi kom på en god 2.plass i det minste. Skal ikke klage på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. november 2003 #1028 Del Skrevet 11. november 2003 Hei på deg, vennen min! Så deilig med gode nyheter!!! :D Nå kommer'n hjem i morra - tipper du gleder deg masse! Godt at du slapp å være så veldig mye alene hjemme da - det er ikke moro det, hvis man ikke liker det eller er vant til det. Men nå er det jo snart over da - og mannen er hjemme og kan passe på deg igjen!!! Det er vel unødvendig for meg å si at dere skal KOSE DERE MASSE i dagene framover, kanskje - men jeg gjør det likevel, jeg... Det er mulig jeg blir litt mindre å se her på KG framover, siden jeg skal begynne i et vikariat på mandag - men jeg stikker innom for oppdatering ved hver minste anledning! Ha det fint til vi "snakkes" igjen, Monja! :D Klem til deg fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. november 2003 #1029 Del Skrevet 11. november 2003 *TIRSDAGSKLEM* :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. november 2003 Forfatter #1030 Del Skrevet 12. november 2003 HAN KOMMER IKKE HJEM LIKEVEL Igår måtte de ta mer prøver og ny CT røntgen av han fordi de plutselig ikke vet hva som feiler han..... Og jeg som hadde gledet meg masse til han skulle komme hjem idag fikk en psykisk knekk og er laaangt nede igjen idag. Nå går vi bare og venter på at visitten skal gå klokka 11, for de skulle finstudere bildene nøye og se på alle blodprøvesvarene til idag - nå skulle de finne ut hva som plager han. Og jeg lever i det uvisse igjen - nå som alt begynte å bli så bra.... hulk...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2003 #1031 Del Skrevet 12. november 2003 Nei, stakkars Monja-vennen min...Det var triste nyheter... Jeg vet det ikke er til særlig trøst, men prøv å tenke på dette som noe positivt - at de faktisk sjekker han for å være helt sikre! Det er jo til Mannens beste...selvom det føles vondt for deg nå... Uff, dette var en lite hyggelig beskjed å få på morgenkvisten...Du må være sterk nå, Monja - og hente fram siste lille rest av mot og humør!!! Kanskje du har han hjemme før du aner det, vet du! Ha en så god dag som forholdene tillater, vennen min...Tenker masse på deg og din kjære! :klem2: : K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 12. november 2003 #1032 Del Skrevet 12. november 2003 Hei Monja. Det var vondt å høre at din kjære er syk. Spesielt ille når en tror ting er bedre og at du venter ham hjem, og så snur det på den måten. Synes ikke dere fortjener dette! Ønsker deg lykke lykke til og god bedring til din kjære. Håper dere finner ut hva det er. Stor trøsteklem fra meg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. november 2003 #1033 Del Skrevet 12. november 2003 Huff da, monja Men det er litt typisk sykehus. Det er ikke alltid den ene vet hva den andre tenker, og dermed går beskjeder lit fram og tilbake. Fordelen er jo at de nå sjekker ham skikkelig og bruker tid slik at de er helt sikre i sin sak, når de først har ham på plass. Men at det var en nedtur for deg som hadde ventet ham hjem, det forstår jeg. Håper ikke hjemsendingsutsettelsen blir for lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. november 2003 Forfatter #1034 Del Skrevet 12. november 2003 Hjemsendelsen drar nok ikke ut så veldig lenge nei. Alt i morgen mumles det om nå da.....orker ikke å håpe en gang jeg. Ikke før han sitter med papirene i neven i taxi'en på vei hjem. CT'en var helt fint og de har tatt blodprøver som har utelukket kreft 100% (puh....får helt angst bare ved å skrive ordet jeg :o ) Nå gleder jeg meg litt likevel..... Monjamannen har løpt rundt på barselavdelingene og spurt etter Jinx idag, men hva hjelper vel det når han glemte navnet hennes? Håper han klarer å levere fra seg blomstene før de visner da....Han skulle lete mer i morgen - med navnet på papir I morgen har jeg tatt 3 timer ferie fra jobben min for å gå på opplæring på en ny jobb jeg har fått meg. Skal jobbe litt som assistent på sykehuset her i helgene (sånn ca hver 4. helg) og når det ellers er behov. Og så var det å klare å kombinere to jobber da...... Uansett blir det gøy å prøve noe nytt..... Og i natt tror jeg at jeg skal sove godt. Det er lenge siden sist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. november 2003 #1035 Del Skrevet 12. november 2003 Dette høres optimistisk ut Monja! Også du da, ny jobb midt oppe i det hele... Husk å slappe av litt også da, og ta deg godt av og kose med Monjamannen når han (endelig) kommer hjem. Klem, Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2003 #1036 Del Skrevet 12. november 2003 Aahhh...nå pusta jeg letta ut, vennen min - det var godt å høre godt nytt! :D Ha en GOD natt, ja - det har du fortjent! Klem kommer din vei, fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. november 2003 #1037 Del Skrevet 13. november 2003 Så fint, monja Da har de jo sjekket og utelukket det som alltid står der og skremmer - ikke sant. Og gratuelere med ny jobb, da. Skal du ha to jobber nå, eller...? Ha en god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2003 #1038 Del Skrevet 14. november 2003 Goood helg, Monja-vennen min! Håper du får muligheten til å slappe av og kose deg med din kjære! Stor klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2003 #1039 Del Skrevet 16. november 2003 :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. november 2003 #1040 Del Skrevet 16. november 2003 Hei hei, en hilsen fra nord. Gratulerer med ny jobb. Spennende. Bra at mannen er bedre. *STOR KLEM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå