Gjest Lea Skrevet 5. september 2003 #721 Del Skrevet 5. september 2003 Skal mase på Gry jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. september 2003 #722 Del Skrevet 5. september 2003 Goodie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. september 2003 #723 Del Skrevet 5. september 2003 Nå er bildet på plass :D Lea - flink til å mase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. september 2003 #724 Del Skrevet 5. september 2003 SÅ FLOTT!!! :D Kjempefine var dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. september 2003 #725 Del Skrevet 5. september 2003 *pusser tenner* Er det lov å pusse tenner i dagboken din eller? Man kan nemlig godt lese i dagbøker/være på KG og pusse tenner samtidig, men det krever faktisk en smule konsentrasjon og simultankapasitet å skrive innlegg og pusse tenner samtidig. Det blir litt sånn pusse-skrive-pusse-skrive... Vel nok om det, det var ikke det jeg ville skrive... Først og fremst så ville jeg si god helg! :D (Sånn der var det gjort!) Også har jeg jo selvfølgelig vært inne på brudekjolegalleriet og sett på det fine bildet av deg å dine, dere var så fine atte... Også synes jeg brudebuketten din var skikkelig flott. Til aller sist tror jeg at jeg sier god natt! Hilsen Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. september 2003 #726 Del Skrevet 5. september 2003 Nå måtte jeg le. For jeg sitter nemlig og pusser tennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 5. september 2003 #727 Del Skrevet 5. september 2003 så flott buketten din var, og kjolen også *lemoni vil også gifte seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. september 2003 Forfatter #728 Del Skrevet 6. september 2003 Guri, som dere skryter da...... Blir jo helt rosa jeg (til og med på tærne *Lea imponerte stort med masinga si Jammen var det effektivt * Og om noen vil titte uten å gå hele den lange veien til brudekjolegalleriet kan det lønne seg å trykke her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. september 2003 Forfatter #729 Del Skrevet 6. september 2003 .......og ja da........det er lov å pusse tenner i dagboka mi - bare dere ikke søler i den så :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. september 2003 Forfatter #730 Del Skrevet 6. september 2003 Endelig har det kommet til litt flere brukere..... For det har vært litt stusslig her på morningen, men hva annet kan man vente seg da, når de fleste sikkert gjør som mannen min - sover..... Han skal snart få stå opp nå, for vi skal til Trondheim for å besøke min bror, og såklart skal jeg lure inn en tur på IKEA og H&M når jeg er der. Mannen trenger en ny bukse, og jeg må ha noe nytt undertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. september 2003 Forfatter #731 Del Skrevet 6. september 2003 Må bare nevne at det er sol, sol, sol idag.......... :D *og at mamma og pappa er på tur mot Mallorca om noen strakser - og der så det jo ut til å være mye vær om ikke annet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. september 2003 #732 Del Skrevet 6. september 2003 Puh, det var godt det var lov til å pusse tenner her. Ser jo at det er flere enn meg som liker å gjøre det her også ( :blunke: Midnattsol.) Tannpuss er heller ikke så farlig. Det har vært værre i andre dagbøker der halvparten av moderatorene har flydd rundt og tisset i hjørnene! Ha en god dag på IKEA og HM Monja! :D Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. september 2003 Forfatter #733 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg vil ikke ha noen tissing i dagboka mi :evil: Da blir jeg sinna altså.... Vel, nå er vi tilbake fra shopping (det er en stund siden nå da, men....), og jeg kan stolt fortelle at jeg er nesten ferdig med alle julegavene Fant ut at vi skulle ta et skippertak der nå, og som sagt, så gjort.....Vi bar oss nesten skeive på IKEA iallefall..... Kjøpte ikke så mye til oss selv. Noen hyller til det nye badet vårt, og noe annet småstæsj som skal plasseres der også. Oppheng for håndduker, såpedispenser, tannkostholder (regner med at noen av der som leser her har bruk for det :blunke: ) og håndduker, ikke minst.... Vi hadde en fin tur, med masse sol og varme.....puh. Tror "de" plutselig bestemte seg for å holde lenger på sommeren her også gitt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. september 2003 Forfatter #734 Del Skrevet 6. september 2003 Mannen driver og flislegger inni dusjen - enda, så jeg kan nesten ikke vente til i morgen. Da skal jeg til svigers å dusje.........åhh, klarer meg nesten ikke uten dusjen jeg. Kattevask fungerer ikke lenge nei. Så nå er det bare å håpe på at mannen blir raskt ferdig med flisene, og panelet og strømmen.......jeg vil dusje *monja har vært uten bad siden tirsdag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. september 2003 Forfatter #735 Del Skrevet 6. september 2003 *vurderer å finne senga* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. september 2003 Forfatter #736 Del Skrevet 6. september 2003 Nå er det opplest og vedtatt - 100% valgdeltagelse (det er bare i dagboka mi og i Irak det skjer ) Gå å legge meg: 100% stemmer for (1 mot 0 stemmer) Natti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 7. september 2003 #737 Del Skrevet 7. september 2003 kan man se et forstørret brudebilde noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. september 2003 #738 Del Skrevet 7. september 2003 God Morgen Monja Kjempe fine bilder forresten... Hadde helt glemt å si det :oops: IKEA ja.. Skulle vært der en tur igjen nå, for de har vel forhåpentligvis fått inn nye varer ?? Var der for noen uker siden, men det var så tomt... Kjørte strekningen Tr.heim - Namsos ifjor på denne tiden.. Fy flate det er langt altså.. Enig med du.. Den daglige dusj er et must.. Men tenk så deilig med nytt bad da Heldiggris.. Så flink du har vært med julegavene da :o Fant du dem alle på IKEA ?? Send gjerne Jinxen tips Ah.. tannkostholder må vi ha.. *noterer* ... Vel, håper du får en FLOTT søndag Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. september 2003 Forfatter #739 Del Skrevet 7. september 2003 Velkommen til kaos :o Heldigvis er mannen snart ferdig med flisarbeidet på badet. Nå gjenstår det "bare" panel på resten av veggene, flytte på noen ledninger, sette opp nytt lysarmatur og ny innredning *Gleder meg sååååå til det blir ferdig* Svigermor blir innlagt på sykehuset i skrivende stund, da hun skal operere vekk livmoren i morgen. Stakkars og, men hun har knuter i den som er skikkelig vonde, så det blir vel bare bedre og bedre etter det. Vi satser på at det går så det suser, og at hun er i bedre form på tirsdag, for vi får ikke besøke henne før det. Hun regna med at hun kom til å være i dårlig form i morgen ettermiddag, så da ville hun bare hvile :-? Men vi krysser fingrene.... Jinx, det var ikke så tomt på IKEA nå som sist vi var der, men siden vi ikke er så veldig interessert i møbler og sånt - mest "småstæsj" - synes jeg utvalget var helt som før jeg?!? Og vi fant det meste av julegavene på IKEA. I år blir det småpyssel til kjøkkenet til de aller fleste.... :D Vi har sagt at det ikke blir noen dyre gaver, og da får vi handle deretter og da. Deilig å være nesten ferdig med dem iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. september 2003 Forfatter #740 Del Skrevet 7. september 2003 Å nei gitt......det er ikke gjort i en fei å pusse opp. Må ha rørlegger nå, men ikke på en søndag :o Vi skal ta vekk servanten og montere ny, men så må vi jo ha noen til å bøye til rør-duppedittene som går fra blandebatteriet til veggen..... Og da må man ha fagfolk.....Heldigvis kjenner mannen en røslegger da :D Og en snekkermester, en elektriker.... *jeg elsker sånt bekjentskap * Og rørleggervennen skal hjelpe oss i morgen ettermiddag - for et par hundrelapper til deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå