monja Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #7301 Del Skrevet 10. februar 2006 Idag dro vi til mormor (altså mamma'n min) klokka halv 9. Da sov mormor enda, men morfar sa det var greit at Torstein kom på besøk så tidlig da vi snakka med han på telefonen. Da vi kom dit 5 minutter etter var han dratt på jobb. Ja, ja......vi var nå der til klokka 10 og da gikk vi litt rundt i byen. Torstein sovna i vogna, og jeg gikk i 90 minutter Jeg var blant annet innom en lekebutikk og kjøpte puslespill i tre med sånne knotter på (da vi kom hjem viste det seg at det var lyd i det og - gedigen suksess) og så kjøpte jeg drakt til karneval. Torstein skal være en liten tigergutt Vi fikk og handla mat (for 1200 kr ) og så dro vi rett og slett hjem. Nå prøver han å finne på mest mulig rampestreker på minst mulig tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #7302 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg har ikke test i huset, men jeg skal kjøpe i morgen - lover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #7303 Del Skrevet 10. februar 2006 Idag blir det taco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. februar 2006 #7304 Del Skrevet 10. februar 2006 Nam nam! Kos dere i kveld og ha en fin helg! Litt lenge å vente til onsdag, er det ikke? Når venter du mensen da? Skrev du ikke noe om 11. februar tidligere, det er jo i morgen! *mase, mase, mase* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #7305 Del Skrevet 10. februar 2006 Idag har jeg ikke så mange planer akkurat. Vaske en maskin med klær og kanskje rydde opp lokalavisa som plutselig er blitt til flere hundre papirfiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #7306 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg vil tro at mensen kommer en eller annen gang mellom i morgen og mandag jeg. Det er liksom tre dager som er "aktuelle". Men ikke noen tegn til den enda. Bare tykk hvit utflod (ja, sorry den detaljen, men dere er nå en gang advart). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #7307 Del Skrevet 10. februar 2006 *smører på et godt lag med tålmodighetskrem og sender anti-mensen-vibber til monja* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #7308 Del Skrevet 10. februar 2006 Takk takk..... Lurer på om jeg burde følge med litt bedre på hva rampegutt med stor R driver med. Han er høyt og lavt for tiden. Enn om han kunne vært baby enda *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. februar 2006 #7309 Del Skrevet 10. februar 2006 Krysser for at mensen uteblir! Ha ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #7310 Del Skrevet 10. februar 2006 Herregud, for en ramp...... Til nå har han: dratt alle suppeposer etc ut av kjøkkenskuffen, dratt ut alle støpslene fra stikkontaktene han kommer til, revet istykker lokalavisa, tømt vedkorga for aviser og annet rusk, trykka på eject på videospilleren x antall ganger (og stappa inn videoen igjen såklart), kasta alt han kommer over på bordet (fjernkontroller, telefon og sånt) i gulvet, putta masse hundemat i vannskåla til bisken......i det hele tatt. Han skal i barnehagen på mandag sånn at han får av seg litt energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #7311 Del Skrevet 10. februar 2006 Og jeg som skulle kose meg med kosegutten min, den seneste utgivelsen av "mamma", Se og Hør og VG. Det ser ut som om kosegutten er gjenglemt i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. februar 2006 #7312 Del Skrevet 10. februar 2006 Det blir spennende med testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. februar 2006 #7313 Del Skrevet 10. februar 2006 Høres jammen ut som Brage, det der! Han lar stort sett stikkontaktene være i fred nå, men ellers er det ikke mye som får være i fred for fingrene hans! Men kosegutten er nok der inne et sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #7314 Del Skrevet 10. februar 2006 Han er nok det, for hver gang han gjør noe galt kommer han og skal nusse på mamma'n sin Og kose litt Men når det er gjort piler han avgårde igjen og finner på mer tull. Uansett er jeg jo bare glad jeg har en unge med utforskningstrang. Det er kjempesunt tror jeg. Helvete, nå er han i skapene og leker med juleserviset *iler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. februar 2006 #7315 Del Skrevet 10. februar 2006 Maa le av Torstein. Han holder hvertfall moren sin i aktivitet! Du faar ile inn her hvis testen er positiv! Ha en riktig god helg, Monjamor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #7316 Del Skrevet 10. februar 2006 Takk for det Popelka Nå er lille turbo på plass i senga si og jeg kan puste igjen Mannen er snart hjemme og det er helg. Det blir herlig. Skal bli godt å ha han sammen med meg et par dager. Lurer på om jeg skal lage taco nå eller om vi skal ta det i kveld. Kjenner jeg turbo rett skal han opp med en gang vi begynner å steke kjøttdeig. Og taco er ikke mat for små mager. Så kanskje vi ta noe annet inntil videre. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #7317 Del Skrevet 10. februar 2006 Endelig kom mannen hjem og det er helg Han skal ta opp Torstein nå, for den lille rampen er visst ikke trøtt. Akkurat som at det var en kjempebombe. Tror jeg skal lage meg en salat jeg. Så får mannen ordne seg sjøl. Og han stinker diesel Mannen altså..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 10. februar 2006 #7318 Del Skrevet 10. februar 2006 Håper dere får ei fin helg, monja Selv tar jeg ikke helg før i morgentidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #7319 Del Skrevet 10. februar 2006 Morgendagens middag - kopiert fra dagboka til Heidi76: Til 2 personer bruker jeg 3 stk kyllingfileter (hvis det er norsk kylling for de er litt små, har jeg svensk bruker jeg bare 2.) Først tar jeg 5 store tomater som jeg skolder og så kutter jeg de i små biter og har de i en ildfast form sammen med en hakka løk og hvitløk ettersom hvor mye man liker. 2-3 fedd må til. Jeg smaksetter det med 1 ss tomatupurè, 1 ss soyasaus, salt, pepper og tørka basilikum. Rør alt sammen og del så kyllingen i fingerstore biter, kanskje litt tykkere. Jeg steker ikke kyllingen på forhånd men legger den rett i tomatsausen. Dryss over reven gulost og sett i ovnen på 200°C i ca 45 min. Sjekk at kyllingen ikke er rå før du serverer. Dette serverer jeg med fersk tagliatelle. Velbekomme - håper det smaker. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #7320 Del Skrevet 10. februar 2006 Ja, vent til onsdag du. Synes jeg også du skal gjøre. ← Jeg tror Middis driver med omvendt sykologi jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå