Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det kommer til å bli tøft for meg å begynne å jobbe på mandag...forestill dere DE abstinensene da. Og jeg tør ikke en gang tenke på deg, monja, som skal være hjemme i TO UKER TIL!!! :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben sitter inne til smurfen og synger. Må prøve å roe ned Mr.hysteria.

Tenk når Kverulanten skal sitte inne til Kveruliten å synge nattsang, Kverula :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er OL neste uke og dessuten må jeg roe ned dette litt. Husk at jeg faktisk betaler for å sitte her :hår:

Bra du skal på jobb neste uke, Kverula :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, monja, det med nattsang har jeg faktisk tenkt på - for jeg har nemlig sett Kverulanten i aksjon tidligere. Vi var barnevakt for fettern min da han var halvannet år kanskje, og han nekta å legge seg på kvelden. Han stod i senga og skrek, men vi prøvde å la han være til slutt...det endte opp med at mannen ble sittende inne hos han, ved siden av sprinkelsenga og stryke fettern min på hånda til han sovna. Det var så herlig å se. Og mannen har heller ikke glemt den episoden der, nevner den i ny og ne! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vet du, monja, det med nattsang har jeg faktisk tenkt på - for jeg har nemlig sett Kverulanten i aksjon tidligere. Vi var barnevakt for fettern min da han var halvannet år kanskje, og han nekta å legge seg på kvelden. Han stod i senga og skrek, men vi prøvde å la han være til slutt...det endte opp med at mannen ble sittende inne hos han, ved siden av sprinkelsenga og stryke fettern min på hånda til han sovna. Det var så herlig å se. Og mannen har heller ikke glemt den episoden der, nevner den i ny og ne! ;)

:hjerter_rundt:

Han kommer til å bli en flott pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...