Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7081 Del Skrevet 7. februar 2006 Ha ha he he ho - de rare har det godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. februar 2006 #7082 Del Skrevet 7. februar 2006 Bra vi er enige hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7083 Del Skrevet 7. februar 2006 Eh, du, monja...jeg hadde en liten mistanke...og jammen stemmer den...se her...dette er ikke no' pent syn... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act=Stats Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. februar 2006 #7084 Del Skrevet 7. februar 2006 :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7085 Del Skrevet 7. februar 2006 uff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7086 Del Skrevet 7. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7087 Del Skrevet 7. februar 2006 Vi får håpe noen tar oss igjen i løpet av kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7088 Del Skrevet 7. februar 2006 anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #7089 Del Skrevet 7. februar 2006 NEPPE!!! 190 innlegg Kverula - gå og kos deg med mannen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7090 Del Skrevet 7. februar 2006 Det tror jeg er tvilsomt du.....vi har ligget på topp 4 iallefall de to siste ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7091 Del Skrevet 7. februar 2006 Jammen han har jo ikke kommet hjem enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7092 Del Skrevet 7. februar 2006 Det kommer til å bli tøft for meg å begynne å jobbe på mandag...forestill dere DE abstinensene da. Og jeg tør ikke en gang tenke på deg, monja, som skal være hjemme i TO UKER TIL!!! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7093 Del Skrevet 7. februar 2006 Gubben sitter inne til smurfen og synger. Må prøve å roe ned Mr.hysteria. Tenk når Kverulanten skal sitte inne til Kveruliten å synge nattsang, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7094 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg har ikke sjekka den statistikker der siden vi prøvde å nå 10 000 jeg, og det er i hvertfall mer enn to uker siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7095 Del Skrevet 7. februar 2006 Det er OL neste uke og dessuten må jeg roe ned dette litt. Husk at jeg faktisk betaler for å sitte her :hår: Bra du skal på jobb neste uke, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7096 Del Skrevet 7. februar 2006 Vet du, monja, det med nattsang har jeg faktisk tenkt på - for jeg har nemlig sett Kverulanten i aksjon tidligere. Vi var barnevakt for fettern min da han var halvannet år kanskje, og han nekta å legge seg på kvelden. Han stod i senga og skrek, men vi prøvde å la han være til slutt...det endte opp med at mannen ble sittende inne hos han, ved siden av sprinkelsenga og stryke fettern min på hånda til han sovna. Det var så herlig å se. Og mannen har heller ikke glemt den episoden der, nevner den i ny og ne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7097 Del Skrevet 7. februar 2006 Det minner litt om i sommer dette. Der ble det flere hundre innlegg per dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7098 Del Skrevet 7. februar 2006 Her i huset har vi jo bredbånd, så det koster ikke så mye...HELDIGVIS! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7099 Del Skrevet 7. februar 2006 Vet du, monja, det med nattsang har jeg faktisk tenkt på - for jeg har nemlig sett Kverulanten i aksjon tidligere. Vi var barnevakt for fettern min da han var halvannet år kanskje, og han nekta å legge seg på kvelden. Han stod i senga og skrek, men vi prøvde å la han være til slutt...det endte opp med at mannen ble sittende inne hos han, ved siden av sprinkelsenga og stryke fettern min på hånda til han sovna. Det var så herlig å se. Og mannen har heller ikke glemt den episoden der, nevner den i ny og ne! ← Han kommer til å bli en flott pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7100 Del Skrevet 7. februar 2006 Derfor jeg håper på at det blir adsl her og snart. Alt er bedre enn ISDN iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå