meta Skrevet 7. februar 2006 #7041 Del Skrevet 7. februar 2006 Kvalm??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7042 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja, litt.....sånn som jeg normalt blir når det er lenge siden jeg har spist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 7. februar 2006 #7043 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hvilken dag blir det testing da?? Jeg reiser vekk i helgen jeg, så da må jeg kanskje gå uinformert da Endret 7. februar 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7044 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg tror jammen jeg har mobilnumret ditt fra da vi gikk gravide sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7045 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg blir helt satt ut av det grusomme Peony har opplevd idag Håper det er en misforståelse og at lillemannen hennes er en frisk og fin liten gutt. Det skulle ikke vært lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7046 Del Skrevet 7. februar 2006 Det er helt forferdelig...jeg har ikke ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7047 Del Skrevet 7. februar 2006 Det skjer heldigvis gode ting her idag og. Søndagsengel er hjemme med sin utrolig nydelige Leon Det var et skikkelig nydelig sjarmtroll det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7048 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja, han var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7049 Del Skrevet 7. februar 2006 Nå vil plutselig sviger være med på ferie likevel? Men da blir det en uke i Danmark, for jeg skal skal skal skal innom Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7050 Del Skrevet 7. februar 2006 Det blir begravelse for svigerfarmor på tirsdag i neste uke. Det ble bestemt idag. De har litt slekt fra sørlandet som skal oppover og da er det like greit å drøye det litt. Mannen fikk spørsmål om å være med søsteren sin og et søskenbarn for å se henne idag, men jeg tror ikke han har så veldig lyst. Synes det er vanskelig tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7051 Del Skrevet 7. februar 2006 Ble litt glede og sorg i annenhvert innlegg dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7052 Del Skrevet 7. februar 2006 Kanskje jeg skal rydde opp i lekene til Torstein? Sånn at det er klart til å kastes utover igjen når han kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7053 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg syns det var veldig godt å se farmor da hun døde. Grua meg på forhånd, men det var helt anderledes enn jeg trodde. Det var på en måte ikke farmor som lå der, for all utstrålingen hennes var jo ikke der. Men det var "godt" å se henne for siste gang... Ang. ferien og svigersen din så blir jeg ikke helt klok på det - men jeg håper uansett at du kan få mulighet til å titte innom meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7054 Del Skrevet 7. februar 2006 Det er du som er førsteprioritert altså. Det er udiskutabelt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7055 Del Skrevet 7. februar 2006 Nei, nå må jeg gjøre noe igjen. Utrolig energisk idag altså..... ...men jeg er litt småkvalm igjen :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7056 Del Skrevet 7. februar 2006 Og det er vel fortsatt lenge siden du har spist da, eller? Sånn som det PLEIER å være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7057 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg har ikke spist siden i dag morges. Men jeg drakk en del appelsinjuice i stad (når jeg ble kvalm) så det er sikkert det som gjør det. Appelsinjuice og magesyre er jo sjelden en heldig blanding. Hodepine har jeg igjen og Og murringer, som om mensen skulle være rett rundt hjørnet. Håper den venter til lørdag, for jeg vil ikke ha kortere sykluser enn 26 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7058 Del Skrevet 7. februar 2006 Nå kommer elsklingene mine hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7059 Del Skrevet 7. februar 2006 *men du gjør det vanskelig for meg nå, vennen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7060 Del Skrevet 7. februar 2006 Du må slutte å være så Det gjør meg frustrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå