monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7021 Del Skrevet 7. februar 2006 Pingle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7022 Del Skrevet 7. februar 2006 Lurer på om jeg skal ordne litt i klærne til Torstein jeg. Det er kaos i klærne hans. Han har jo ikke mindre enn 26 bukser som passer nå Tviler på at vi får brukt alt da. Kanskje jeg skal lage et skikkelig system? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7023 Del Skrevet 7. februar 2006 Og det er bodyer, bukser, gensre, jakker, dresser, pysjer, strømpebukser, ullbodyer, ullongser, strikka klær, sokker, tøfler, regntøy......i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7024 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Fikk akkurat SMS fra venninne L. Hun som er gravid, der hun selv mener hun er 16 uker og legen mener 7 uker. "Akkurat ferdig på UL. 1 baby. 13 uker gammel. Fått time til ordinær UL 16. mars. Termin 15 august" Så bra at de fant ut hvor langt hun hadde kommet da. Kanskje det kommer enda en baby på burdagen min den 10. august Endret 7. februar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7025 Del Skrevet 7. februar 2006 Oj, 15. august! :-D Så bra at alt stod bra til da. Jeg hadde nok blitt liiiitt skuffa over å bli satt 3 uker tilbake, men hovedsaken er jo selvsagt at legen tok feil og at alt står bra til!!! Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7026 Del Skrevet 7. februar 2006 Kjempespennende. Hun er nå iallefall over de først 12 ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7027 Del Skrevet 7. februar 2006 Kanskje jeg burde fylt opp mobilkontoen min litt. Det er jo bare 13 kroner igjen på kortet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7028 Del Skrevet 7. februar 2006 Et lite spørsmål: HVOR I HEITE GJØR DU AV INNLEGGENE DINE??? Jeg ser da ikke SÅ mange innlegg posta av deg, men vips så har du skrevet 25 innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7029 Del Skrevet 7. februar 2006 Har jeg? Skriver litt her og der jeg..... Frustrert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. februar 2006 #7030 Del Skrevet 7. februar 2006 hun gjemmer dem godt rundt omrking her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7031 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg skjønner det bare ikke - her er jeg borte noen minutter og så har du skrevet ørten innlegg. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7032 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg merker godt at du er borte noen minutter ja. Synes ikke jeg skriver så mye akkurat :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7033 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) De ringte i fra barnehagen. Torstein har ikke vært helt i form idag - ikke villet sove og grått en hel del. Stakkars, han plages med halsen han. Typisk når jeg ikke har bilen her og kan hente han Han satt og spiste nå så det virka som om det gikk ganske bra, men jeg har snakka med mannen om at han må hente han om det ikke blir bedre. Han skulle ringe tilbake etter en stund for å høre hvordan det gikk med smurfen. Blir han ikke bedre må han bare komme hjem med pjokken. Ikke får jeg løfte og styre på han heller, så om smurfen må være hjemme i morgen må kanskje mannen det og? Endret 7. februar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7034 Del Skrevet 7. februar 2006 Nei, nå MÅ jeg gjøre noe her...... - rydde i klærne til lillegutt - sette på oppvaskmaskin - legge sammen klær - sette på tørketrommel Vi ses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7035 Del Skrevet 7. februar 2006 Herregud, så treigt det er her nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7036 Del Skrevet 7. februar 2006 Supertreigt... Vi ses! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maikana Skrevet 7. februar 2006 #7037 Del Skrevet 7. februar 2006 Lykke til med prosjektene for dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7038 Del Skrevet 7. februar 2006 Hørt noe mer til smurfen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7039 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Dagens oppgaver: - rydde i klærne til lillegutt - sette på oppvaskmaskin - legge sammen klær - sette på tørketrommel Pluss at jeg har lagt på senga hans, støvsugd gangene og rommet til smurfen og lagt inn alle klærne jeg la sammen. Som regel bare bretter jeg de sammen og så blir de liggende en stund. Måtte ta en pause nå, for jeg fikk vondt i armen, og ble litt småkvalm. Hjalp med litt appelsinjuice Endret 7. februar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7040 Del Skrevet 7. februar 2006 Hørt noe mer til smurfen? ← Jeg ringte barnehagen og nå er han i storform. Ble enige om at han skal være ut dagen, så får vi se da. Synes de er så raske med å ringe om det er noe. Han skal ikke være ute idag da. Får leke sammen med storbarn gruppa og da er han sikkert i sitt ess vil jeg tro. Han elsker å være sammen med 3 - 4 års gruppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå